Daar zie ik ook 2 streepjes maar die streepjes zijn best druk en “fel” wit. Weet niet wat het is maar denk niet dat dit van het geslacht is.
wat een mooie echo-foto! ❤️ ik zie helaas alleen niks op de foto, ook de nub is in mijn beleving niet zichtbaar
Op basis van de nub zou ik meisje zeggen. Maar hij is niet heel duidelijk helaas. Die van mij ook niet trouwens, ook een dwarsligger (lag de verkeerde kant op de hele tijd).
♡ Uitgerekend: 13 - 30 november 2023 ----------------------------------------- 13 November - Jolieke, 37 jaar, vierde kindje (andere kids 10, 7, en 4 jaar) 17 november - Papallona, 35 jaar, tweede kindje 19 November 20 November - MissLinda, 32 jaar, tweede kindje - Mina86, 36 jaar, derde kindje (11 en 7 jaar) - Nummer4, 42 jaar, vierde kindje (12, 8 en 4 jaar) 21 November - Joy94, 28 jaar, tweede kindje (16 mnd) - Pautjepoets, 34 jaar, derde kindje (7 en 6 jaar) 22 November - MOM2019, 38 jaar, tweede kindje (3 jaar) 23 November 24 November - Maan, 4e kindje - Maria02, tweede kindje 25 November - EvievdB, 38 jaar, tweede kindje (1 jaar) 26 November - NA2021, 36 jaar, derde kindje - Nina90, eerste kindje 27 November 28 November - Guusje12, 32 jaar, 2e kindje (1jaar) 30 November - LiefsvanIen, 28 jaar, eerste kindje 2 december - Isabelletje 2, 32 jaar, eerste kindje ☆ Er stralen voor altijd een paar mooie kleine sterren aan de hemel ☆ ☆ Fladder38 ☆ ☆ Gekkiej ☆ -------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (14) -------------------------------------------- Afspraken: Mei: 23-05: Guusje12: 13 weken echo(13) 25-05: NA2021: 13 weken echo (13+4) 25-05: Papallona: controle vk (14+6) 31-05: Isabelletje2 13 weken echo (13+4) Juni: 01-06 liefsvanIen: 13 weken echo + geslachtsbepaling 02-06: Papallona: geslachtsbepaling pretecho(16+0) 05-06: NA2021: pretecho (geslacht) (15+1) 08-06: MOM2019: 16 wkn echo+ pretecho (geslacht) 09-06: Nummer4: 16w echo (16+4) evt geslachtsbepaling (twijfel nog) 09-06: Pautjepoets geslachtsbepaling (16+3) 12-06: Nina90 16w pretecho met geslachtsbepaling 27-06: Papallona: 20w echo (19+4) 28-06: Nummer4: 20w echo (19+2) 30-06: Mina86 20wk echo (19+4) Juli: 05-07: Guusje12: 20 weken echo(19+1) 12-07: EvievdB: 20 weken echo (20+4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de [ quotes ] weg te halen boven en onderaan de post.
wauw prachtige echo! Ik heb geen verstand van het zien van jongen/meisje dus daar waag ik me niet aan haha
Ik had gisteren zelf iets meer moeten genieten van een dagje zonder klachten. Het is vandaag in volle hevigheid terug. Doe niet veel meer dan kotsmisselijk zijn, lam op de bank en/of bed liggen. Klinkt gek, maar ben er onwijs blij mee dat de klachten terug zijn. Mijn vriend is intussen buiten keihard aan het werk (we wonen buitenaf met wat dieren enz). Voel me echt schuldig soms pffff Hoe is het met de rest?
Ohh daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen! Jij bent hartstikke hard aan het werk om een baby te maken in de buik! Dat is nog veel harder werken dan buiten.. Hopelijk heb je morgen weer een beter dagje! Ik had vandaag een goede dag! Zelfs even de stad in geweest en geluncht in de stad met m'n vriend samen. Kindjes zijn bij opa en oma dus we hebben even een gezellig dagje samen! Hopelijk blijft de misselijkheid weg en spuug ik niet straks wéér m'n avondeten uit (net zoals gisteren)..
Wat vervelend dat je weer zo beroerd bent (maar fijn voor jou!). Hier komt en gaat het ook, vandaag een goede dag dus ben druk geweest in huis. Was ook echt wel nodig na de afgelopen weken. Donderdag in de ochtend druk geweest en de rest van de dag niks kunnen doen. Gister ook doodmoe... Vandaag dus ineens weer kiplekker. Wij wonen ook buitenaf en mijn moestuin blijft maar liggen, ik moet nog veel inzaaien. Dieren hebben we niet (behalve hond en kat) maar wel een grote fruitgaard en moestuin. Hoop dat het me morgen lukt om de rest ingezaaid te krijgen. Steeds maar een klein stukje aan het doen want bukken om onkruid te wieden is niet zo handig nu. Bakken zijn schoon maar het zaad ligt nog binnen Wij zouden vandaag naar mijn ouders maar onze auto is er mee gestopt. Geen flauw idee hoe ik de kinderen maandag naar school ga krijgen. 15km kan mijn oudste wel maar de andere twee redden dat niet. Jongste kan sowieso nog niks anders dan op zijn loopfiets en ik heb geen fiets met zitje momenteel... Ik denk een dagje schoolziek en morgenmiddag een goedkoop barrel ergens op de kop tikken totdat de auto gemaakt is... Net apk en groot onderhoud gehad dus die rekeningen komen ook nog. Gaat lekker hier.
Jeeeeeemig! Dat meen je niet! Wat erg van de auto, hoe kan dat nou zo ineens? Dagje schoolziek kan best Wat heerlijk zo'n grote tuin! Maar wat zal dat een hoop werk zijn! Alles op z'n tijd! Hopen dat de momenten dat we ons goed voelen steeds meer wordt!
Oh heel leuk al die echo foto’s. Hoop donderdag ook even te kunnen spieken. Al zie ik de nub dus eigenlijk nooit . Dus gok dat ik moet wachten tot de pretecho. Hebben jullie eigenlijk al iets gekocht voor de kleine? Ik merk dat ik er een stuk minder mee bezig ben dan bij mijn vorige twee zwangerschappen. Bij de 1e had ik nu ongeveer de babykamer al af . En nu doe ik het er een soort van bij. Dus vandaag maar twee crèmekleurige vestjes gekocht en een zandkleurig broekje. Dan wordt het iets echter. En voel ik me soort van minder ‘schuldig’ naar nr 3.
Ja echt balen hoor. Ik zou familie zien die ik al heel lang niet had gezien dus heb even een flinke tijd zitten janken. Bel morgenochtend school wel dat de auto niet start. Morgen garage bellen en hopelijk kan ie daar meteen terecht en hebben we een leenauto, maar ik vrees het ergste. Gister uit pure ellende me ineens maar bedacht dat het huis schoon moest (alles opgeruimd en gezogen, groot huis...) en daarna dat mijn moestuin ingezaaid moest worden dus dat deels gedaan. Net nog de rest en wat zaailingen uitgeplant. Grootste deel zit nu in de grond. En dan blijft het 2 weken lang droog dus moet de pomp in de sloot en tig meter slang naar mijn tuin... pokkewerk. === Ik voel me totaal niet meer zwanger afgezien van de obstipatie (en de boobies ). Hebben jullie daar ook last van? VK begon al over zakjes met een of ander poeder. Ik probeer meer fruit en rauwkost te eten en heb volkoren pasta en zilvervliesrijst gehaald maar weet even niet wat ik nog meer er aan kan doen. Het gaat zo moeizaam
Wat leuk dat shoppen! Ik zit op mijn handen nu ivm de auto maar anders had ik al wel wat besteld ook al heb ik al veel te veel kleertjes... De baby komt eerst bij ons op de kamer en zal daarna naar de kamer van de jongste door gaan maar dan moeten we eerst nog een slaapkamer voor hem gaan afmaken. We hebben nog 1 kamer waar nog niet eens het gips tegen de wand zit dus nog wel wat werk te doen. Wel ondertussen de kruidvat tas aangevraagd dus zal deze week eens daar naar toe. Kijken of ik me in kan houden
Ja dat laatste herken ik! Nog een heel klein beetje misselijk, maar verder best normaal weer haha. Blij dat we eind vd dag weer lekker kunnen kijken met de 13 weken echo! Dan is het weer wat echter allemaal
Ik heb vanochtend onverwachts nog een prachtige echo gehad. Zo blij mee!! Werd gebeld door de vk hoe het ging en mocht ik me zorgen maken,ze nog een plekje vrij had. Zoooo lief. Nu ga ik echt proberen vertrouwen te hebben in het kindje en in mijn lichaam. Wat balen van je auto @Nummer4 . Wij hebben alleen al wat groter spul gekocht, ledikantje, kinderwagen en box. Alledrie van marktplaats . Denk dat ik eind van de week maar eens wat zwangerschapskleding ga shoppen, zit nu ook op kantoor met mijn broekknoop open, kan echt niet.
*breekt even in Die zakjes zijn heel onschuldig en kan je prima gebruiken hoor! Dat zijn zakjes Macrogol. Ik heb ze al heel lang in huis en gebruik ze wanneer nodig. Ik zou die zeker even halen! *breekt weer uit