Ik ben een echte vroegtester. Altijd al geweest en nog niet afgeleerd merk ik aan mezelf. Ik wacht nog ongeveer 3 dagen en dan test ik voor het eerst
Ah ik zie je banner nu, je zit nog even voor je nod. Je geduld zal nog even op de proef worden gesteld... Waaraan merk je dat alles anders voelt?
Had de eerste dagen na dpo een enorm ongesteldheidsgevoel en nu steekjes en opgeblazen buik... Normaal niets van dat alles dus er gaan wel wat alarmbelletjes af..
Hoeveel dpo ben je nu? Want testen over een dag of 3 betekent dat je nog 5 dagen voor nod zit, ook nog de kans op een negatieve test rond die dag...
Bij voorgaande zwangerschappen had ik op die dag mijn eerste positieve (tuur)test. Maar we gaan het zien. Trek me voor nu terug hier hoor!!
@Nummer4 Dankje! Ja dat probeer ik inderdaad maar te doen, de komende weken blijft het sowieso nog ons geheimpje ook! En natuurlijk doe ik mee. Sinds zaterdag al elke dag of 2x per dag getest hihi.
Met ons 3 kids komen we met een ruime 5 zitter nog wel toe nu. Voordeel is dat mijn man wel al een 7 zitter bedrijfswagen heeft, dus dat valt nog mee. Ik bedacht me wel dat als mini er 6 is onze oudste dan al 18 worden he @Mina86; Dan willen ze mss niet eens meer mee rijden met mama/papa hahaha
@pautjepoets: Dankje! Dat is inderdaad zo. Maar soms moet ik over die gedachten nog wel even de knop omdraaien, want het houdt me wel bezig. De MK geeft me idd wel onzekerheid. Ik hoop dat we snel een mooie echo zien en goeie NIPT hebben en ik het dan kan loslaten.
@Jolieke: Dankje! Inderdaad verhalen lijken op elkaar! Ik ben blij dat we met meerdere dames zijn die zwanger zijn van nummertje 3 of 4! Schept een extra band ofso!
Wauw prachtige test! Echt een knaller! Ik heb nog een CB test met wekenindicator, maar twijfel nog wanneer ik die zou doen...
Haha nee hoor, dat is altijd al zo. Ik heb een zwaar ongeluk gehad toen ik 25 was. Maakt de zwangerschappen wel pittig ivm rugklachten. Ik merk dat ik vanaf innesteling (achteraf gezien) ineens veel meer rugpijn heb. Hoop dat het derde trimester niet al te zwaar gaat worden wat dat betreft.