. Ik voel ook nog niets. Ondanks 4e kindje, placenta achter. Ik heb ook dagen dat m'n buik zo soepel voelt dat er bijna niets te zien is. En andere dagen lijk ik wel 30 weken. Blijft gek. Ik lig ook nog wel op mijn buik meestal
Bij mijn eerste voelde ik al vanaf week 8/9 gekriebel achter mijn schaambot, dat ging later over in plopjes. Bij dochter voelde ik het pas heel laat en bij de jongste juist weer een stuk vroeger. Nu denk ik af en toe wat te voelen maar het kunnen ook mijn darmen zijn. Echt niks wat overduidelijk schopjes zijn terwijl het inderdaad al wel zou kunnen. Pas vanaf de helft van de zwangerschap zou je het regelmatig moeten voelen dus wees gerust, het hoeft nog echt niet. Ik zit ook echt af te wachten tot ik een keer iets voel maar het is er gewoon nog niet. Daarom voelt het ook wat onwerkelijk nog steeds denk ik. Afgezien van de incidentele beroerde dagen en de pijnlijke borsten, groeiende buik, ik voel me gewoon niet zwanger nu.
Oh heerlijk dat geluid! Je baarmoeder groeit goed zeg. Rond 20 weken moet het bij je navel zitten dus dan loop je iets voor? Hoe komt het dat je bent afgevallen? Te weinig gegeten de laatste weken? De kraamzorg van mijn schoonzus heeft even mijn baarmoeder gevoeld bij mij vorige week, heb het nu zelf ook duidelijk kunnen vinden, bij mij nog een stukje verder naar beneden. Nog 1 uur en een kwartier... ik wacht tot vriend weer thuis komt - die had dingen te doen vanmorgen en zou rond 12u thuis zijn. Hopelijk niet veel later dan dat want over een uur moeten we vertrekken. Mannen... Ik moet trouwens straks nog bloedprikken. De rhesusfactor is niet gecontroleerd bij de vorige bloedafname, mislukt in het ziekenhuis of niet uitgevoerd, moet in ieder geval opnieuw. Ik was het al weer vergeten maar zag net het labformulier weer. Na de vk zet vriend mij af bij het zkh om te prikken en gaat dan de kinderen uit school halen. Oudste komt weer terug van kamp, ben benieuwd
Ben zo benieuwd naar jullie echo’s!!! mijn baarmoeder zit al bij m’n navel hahaha 16 weken, dat belooft wat.
Ze zei dat het kan dat het met elke zwangerschap sneller gaat, omdat alles lekker meerekt.. De kleine heeft in ieder geval genoeg ruimte om te zwemmen. Het lag de hele tijd opznkop. Inderdaad bar weinig gegeten de eerste maanden door de misselijkheid.. En hetgeen wat ik at, kwam er weer uit.. Het gaat steeds beter met (regelmatig) eten dus heb wel vertrouwen erin dat het goed komt. Succes met de echo en bloedprikken! Wat balen dat je nog een keer extra moet prikken.
Controle was prima, echo was leuk, hartslag was luid en duidelijk! Kindje lag helemaal opgekruld maar was leuk om te zien. Zag twee handjes bij het gezichtje, toen nog een voetje Helaas geen foto's mee, dat is wel weer jammer. Cyste lijkt nog steeds even groot, blijft krap onder de 5cm dus groeit niet echt meer. Hoop op een kleinere cyste de volgende keer.
Ik zit ergens mee... Wij waren al helemaal uit de meisjesnaam. En ik merk nu dat ik echt even afscheid moet nemen van die naam. Terwijl ik oprecht blij ben met een jongen ook. Dat is het niet. Maar ben toch een beetje verdrietig omdat we deze naam niet gaan gebruiken. Is dat raar?
Nee zeker niet @pautjepoets dat is helemaal niet raar! Geef het even de tijd! Voor mij herkenbaar zelfs. Ik zou dolgraag een dochter willen vermoeden naar m'n overleden moeder. Als dit een jongetje blijkt te zijn moet ik ook afscheid nemen van dit idee.. Van de naam, maar ook het krijgen van een dochter trouwens..
Ik snap dit helemaal, vind het ook helemaal niet raar. Je hebt toch al een beeld in je hoofd van hoe het zou zijn, en helemaal als je dan ook al een naam hebt. Geef het de tijd