Zo het suikerdrankje zit er weer in! Ik was nu op een andere locatie en echt luxe hier Ik had keuze uit de gore hoestdrank die was 300ml, sinaasappel of citroen en die waren maar 200mL. Nou uiteraard citroen Het valt wel even “zwaar” want heb voor geen meter geslapen vannacht en heb hoofdpijn dus ben wel wat misselijk nu. Maar goed alles voor de kleine die nu lekker erop los aan het bewegen is.
@Mama8891 Een lekker eigenwijsje haha! @Muisjepluisje succes! Hopelijk is alles goed en is de misselijkheid ook gezakt.
Ja de uitslag staat online! 4.8 nuchter en 6.2 na het drankje, dus ik denk niet dat ze hierop actie willen ondernemen
En hoe is het bij de dames waar de baby elk moment kan komen? Rommelt er al iets? Ik kan niet wachten tot donderdag, dan ben ik 37 weekjes en wil ik gaan beginnen met colostrum verzamelen. Ik ben erg benieuwd of er wat uitkomt en hoeveel enzo.
Lekker hoor dat je donderdag de 37 weken aantikt dan mag het gewoon gaan beginnen. Hier vandaag 38.2 weken, de tijd gaat snel en ben heel benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen. Vanmiddag controle bij de verloskundige, verwacht niet dat daar iets bijzonders uitkomt. Zou mooi zijn als dat je al lukt om voeding te verzamelen, hier nog niets gemerkt van een eventuele melkproductie.
Spannend zeg, het lijkt me heel raar om elk moment van alles te kunnen verwachten. Hou je nu ook rekening met waar je naartoe gaat of dat niet? Lijkt me echt verschrikkelijk als mijn vliezen in de Jumbo zouden breken hahah. Ik ben benieuwd hoe je afspraak straks is! Heel veel succes. Ja hier 1x een druppeltje verloren maar aangezien babys vaak bijgevoed moeten worden als de mama zwangerschapsdiabetes heeft en ik liever niet wil dat dit met kunstvoeding gebeurd zou ik graag een voorraadje hebben. Ook geen idee hoe het moet maar we gaan het zien hahha.
Nee hoor houdt er verder geen rekening mee. 10% van de bevallingen start met het breken van de vliezen. Dus hopelijk gebeurt het niet in de Jumbo Duim voor je dat het lukt, zou mooi zijn als je gewoon volledig bv kunt geven. Hoe staat de rest daarin? Borstvoeding of kunstvoeding? Ik wil bv geven, maar niet met hangen en wurgen. Als het niet lukt of het geeft teveel stress dan stap ik tijdig over op kV (is nu mijn plan ). Wil ook graag combineren met aan de borst en af en toe kolven voor een fles. Lijkt mij wel handig en fijn daar flexibel in te kunnen zijn...
Hahah, ja dat hopen we dan maar. Ik sta er in principe hetzelfde in als jou, ik wil haar gewoon de "kickstart" geven van BV daarom wil ik liever niet dat ze in het begin KV krijgt maar als het niet lukt of het doet pijn dan stop ik ermee. Ik wil ook flexibel zijn qua kolven en livevoeding omdat ik ook wil dat mijn partner haar kan voeden en zo die band met haar kan krijgen.
Dit is ook mijn inzet. Heel fijn als bv lukt en wil er ook best wel flink mijn best voor doen. Maar als het niet gaat gaat het niet Ik houd trouwens ook geen rekening met wat nou als plots m'n vliezen breken. Ik denk dat het niemand interesseert als ik ergens met een natte broek sta. Mocht het er echt uit stromen is dat vervelend voor de medewerker die het op moet ruimen, maar dan is een supermarkt juist wel prima want daar ligt wel vaker wijn of melk oid op de vloer die moet worden geruimd
Hier idem! Ik heb ooit een borstvergroting gehad en 1 van mijn tepels (zenuwpijn) is heel gevoelig dus eerst maar aankijken of het lukt. Heb bij beide borsten wel afentoe een drupje gehad dus er werkt wel iets gelukkig! Als het stressvol word voor mij en/of die kleine dan kap ik ermee en ga ik lekker over op de fles.
Ja precies dit inderdaad. Ook fijn als je partner hier onderdeel in kan zijn, voor de bonding heel goed lijkt mij. En voeding geven met kraamvisite is ook een gedoe, zou leuk zijn als opa en oma ook eens een flesje kunnen geven
Vandaag 38 weken! Alles is weer rustig geen voorweeën meer gehad wel in de avond veel harde buiken. Ik ga voor kunst voeding. Heb het bij mijn oudste geprobeerd met de borst en vond dat zelf ellende Haha. Ik raakte er meer van in de stress dan dat het fijn voelde. vrijdag weer controle bij de verloskundige. Ik kreeg de tip van haar om mijn oudste een weekendje uit logeren te doen omdat ze vaak zien dat juist op dat moment een bevalling op gang komt omdat de moeder dan meer in rust is. Dus mijn kleine gaat een weekendje naar opa en oma en wie weet!
Ik sta er eigenlijk hetzelfde in qua bv/kv. Het lijkt me wel heel mooi als het wel kan. @xRMC ik hou er eigenlijk ook niet zoveel rekening mee dat mijn vliezen ergens anders zouden kunnen breken. Ik vind het wel een fijn afleiding om nog een beetje in de weer te zijn. Voor zover dat nog gaat. Zaterdag hadden we nog een bruiloft en heb het gevoel dat ik daar nog steeds niet van ben bijgeslapen @D4YC spannend hoor! Hier nu 38.1 week en flink opgezwollen door de hitte. Hebben jullie daar ook last van? Donderdag weer naar de verloskundige maar verwacht ook niet echt iets heel spannends.