@D4YC Heb dat ook wel eens gehoord ja, ik hoop voor je dat het je rust geeft en je lichaam zo gaat beginnen. @MvanM Jaa, dat is ook zo. Hahha was een intense bruiloft dan. Hier zwellen alleen mijn tenen op .
Hier is het momenteel weer rustig. Savonds/snachts wel meer last van harde buiken, maar dat is normaal. Vandaag is precies de termijn dat de jongste is geboren, dus deze zit alweer langer. Zometeen blijft deze gewoon tot de 40 weken zitten Qua vliezen breken, bij beide bevallingen hebben ze me vliezen moeten breken dus ik verwacht het nu niet. Maar mocht het zo zijn dan ligt ze zo diep dat er niet veel vruchtwater uit kon aldus de vk. Ik ga voor bv. Vorige 2 keer lukte dat ook goed, dus nu hopelijk ook. Alleen de eerste week kolf ik niet. Bij de oudste moest ik gelijk beginnen omdat ze te klein was, lijf kreeg niet de kans om zelf op gang te komen, 3e dag had ik een flinke borstontsteking @Muisjepluisje veel plezier vanavond met de shoot!
Als deze blijft zitten tot 40 weken lijkt het me wel heeeeel zuur voor je aangezien je je toch wel ingesteld hebt op rond deze tijd te bevallen (lijkt me) @Wishfull123 Oh dat meen je niet, wat balen. En nu?
@xRMC klopt, maar bevallingen lopen altijd anders dan je denkt het zegt ook niks want het kan zo gebeuren natuurlijk. Morgen controle en dan hoor ik het wel weer. @Doortje25 hoe is het met jou? Jij wordt morgen ingeleid toch?
Nu moet ik bij het breken van de vliezen direct gaan liggen en bellen. Risico is dat de navelstreng na het breken van de vliezen uitzakt en bekneld raakt. Maar goed de meeste bevallingen beginnen met weeën en het breken van de vliezen gebeurd vaak thuis. Hopelijk daalt hij toch nog in, maar volgende controle is 2 dagen nade uitgerekende datum...
Wij zijn onderweg naar Ijmuiderstrand voor de shoot, zweet peentjes door de zenuwen (en hitte) Heb gister dus ook een shoot gedaan met een hobby fotograaf, 1.5 uur gestaan en gedaan ik had erna zooooveel pijn in mn bekken wat helaas niet over is gegaan Vanavond maar even tanden bijten!
Nou hopen dat ze snel terug indaalt en de bevalling begint met weeën, zou een hoop kopzorgen schelen lijkt me.
Mooie foto @Muisjepluisje! Hoop dat je na vandaag minder last hebt. En dat is balen @Wishfull123! Hopelijk daalt ie snel weer in. Grappenmaker dat ie weer omhoog is gekropen
De shoot was echt zoooo keigaaf, eerst in de duinen en erna het strand op. Er waren mensen aan het kijken maar ik voelde me gewoon zo op mijn gemak en voelde me ook mooi (dat is voor mij echt iets wat zelden voorkomt) dat ik ervan genoot zelfs Ook mijn vriend deed echt leuk mee ben zo blij dat hij dit voor mij wilde doen! Helaas echt een helse nacht gehad en ben blij dat het ondertussen 5.30 is en de ochtend naderd. Heeeel veel harde buiken en ook echt wel pijn tijdens of na de harde buiken, echt flinke menstruatiekrampen die soms behoorlijk lang aanhielden. Ook mijn bekken doen echt nog behoorlijk pijn. Om nog even door te klagen (sorry meiden) ik heb sinds gister ineens mega pijn in mijn vingers? Precies waar je je vingers buigt doen al die kootjes mega pijn, duid dit op vocht? Ik vind zwanger zijn echt geweldig en wil nog heel lang door, maar zodra de nacht begint denk ik nou kleine kom nu maar
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en je je zo op je gemak en mooi gevoeld hebt! Top avond dus! Pff vervelend dat je zo'n nacht hebt. Misschien zijn de afgelopen dagen iets teveel geweest? Vandaag moest je naar het ziekenhuis voor controle toch? Misschien meteen even aangeven. Dat van je vingers herken ik niet maar misschien carpaaltunnel? Volgens mij komt dit ook vaak voor in de zwangerschap. Ik ben ook al een tijdje wakker. Ik heb (onsmakelijk i'm sorry) een aantal getromboseerde aambeien en ze doen zo'n pijn, ook continu pijn ipv met zitten en druk. Als de bevalling een deze dagen begint heb ik denk ik wel een probleem want zelfs druk zetten om te plassen lukt niet goed. Ik span het nu onbewust heel erg aan beneden. Ohh en sinds ik wakker ben heb ik ook nog eens een ontstoken oog . Deze dag mag van mij alweer over zijn. #klaagmodes uit
Jaa ik ga het even navragen! Die aambeien, heel herkenbaar. Ik kan er wel tegen hoor die verhalen. Ik had er 2 een paar maanden terug (getromboseerd) en helaas nog niet weg.. hou er helaas ook een stuk overtollige huid aan over.. Heeeeel fijn. Kut ook van je oog meis
@Muisjepluisje wat fijn dat je de shoot zo leuk vond! Zullen vast prachtige foto's tussen zitten. Wel kl*te dat je er dan zo nacht achteraan hebt. Zijn je vingers ook dikker? Klinkt in ieder geval niet fijn. Succes met je afspraak straks, hoe laat mag je? @xRMC klinkt niet fijn met de aambeien. Heb je het er met de vk/huisarts over gehad? Je oog een paar keer per dag schoonmaken met gekookt afgekoeld water, deed ik bij de kinderen ook altijd. Hopelijk is het snel over! @hier ook een rotnacht gehad, hangt er wat in de lucht? Ik kan niet lekker liggen omdat ze zo ver ingedaald ligt. Lig vaak met me knieeen iets opgetrokken maar dat wordt vervelend. Draaien lukt niet en ik draai nogal graag, dus ben meer wakker geweest dan dat ik sliep. Ook lichte krampen maar het zet niet door. Ben het wel een beetje zat man zei vanochtend ook al ja laat ze maar kijken naar ontsluiting, zijn we hier vanaf. Toen kwam het hormoonmonster naar boven, dacht alleen maar zeik niet zo, jij slaapt nu 1 nacht slecht Maargoed, vanmiddag controle, ze zullen wel verbaasd zijn haha
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen vandaag bij je afspraak! Ik heb ze ook vaker gehad, ook voor de zwangerschap maar het lijkt alsof het me nu meer pijn doet, misschien doordat ze daar toch ook met haar hoofd zit. Die huidflapjes heb ik ook. Ik ben er ook eens voor weggeweest maar ze halen die liever niet weg omdat het puur cosmetisch/hygienisch is en niet noodzakelijk. Ookal merk ik sowieso dat die flapjes zich vullen na elke ontlasting.
Zal ik eens proberen, bedankt voor de tip! Hahah ja denk dat het in de lucht hangt. Vervelend dat je ook al zo slecht geslapen hebt. Ik snap dat je het zat bent zeker als je steeds oncomfortabeler word en dan helemaal als het rommelt en het niet doorzet. Hahah het hormoonmonster mag nog lekker even eruit komen! Ben bij jou ook erg benieuwd wat ze gaan zeggen bij de controle.