Ah fijn dat ze morgen kijken, wat heftig 3 miskramen achter elkaar. Met welk termijn waren de miskramen? Je wist niet precies hoe ver je was toch? Wel al de 6 weken gepasseerd denk?
Gekke vraag misschien, maar zijn er meer dames die het gevoel hebben dat het er twee zijn? kan volgens mij niet bij mijn HCG waarde, maar soms wel het gevoel ofzo.
@Wishfull123 jeetje wat heftig joh! Wel fijn dat ze het nu in ieder geval goed in de gaten houden!❤️ @Saar96 3 miskramen is ook naar! Ik snap dat je de uren aan het aftellen bent, hopelijk kun je wat afleiding vinden!
nee wist ik niet kreeg ook geen echo alleen bloedwaardes werden gecheckt bij huisarts Waren niet voorbij de 6 weken dat weet ik wel. Vmk eigenlijk had nog geen knallertest ook
Hoi mommy's to be. Ik sluit me graag aan bij jullie. Sinds gister weten we dat we in verwachting zijn van onze tweede. Ik ben nu 4+1 en dan officieel 2-10 uitgerekend maar ook deze word hoogstwaarschijnlijk eerder gehaald ivm mijn hg achtergrond. Ik vind het reuze spannend allemaal maar we zijn helemaal in de wolken dat het na 1 ronde alweer raak was.
Ok, alsof het bij de innesteling direct mis ging. Spannend morgen, hopelijk een mooi kloppend hartje. Hoelaat heb je de echo?
Ja.. pff!! Ik hoop het .. super spannend.. echo staat om 10:30 gelukkig dus zal niet lang wachten haha
Jeetje heftig om te lezen... Nog even volhouden donderdag gelukkig de echo, nog twee nachtjes slapen. ❤️