Uitgerekend 16-30 sept. 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wishfull123, 11 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizziemelis

lizziemelis Actief lid

10 aug 2022
    264
    146
    43
    Vrouw
    Dus wat zijn jullie klachtjes tot nu toe ? hoe voelen jullie je :)

2. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!:D

Ik kom ook gezellig meekletsen. Volgens berekening ben ik 30 september uitgerekend van onze eerste wonder.

Nadat mijn partner in september onvruchtbaar verklaard is zijn wij IUI gaan doen met een donor. Ronde 2 was het raak!

Ik heb geen idee hoe de berekeningen werken maar volgens een aantal hier op het forum ben ik 5+1 maar ik denk zelf dat ik 4+5 ben.
    Ik was 25-12 ongesteld en 5-1 al de IUI want had op CD11 (4-1) al een positieve ovulatietest + een mega ei:D

3. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Welkom gezellig je hier tegen te komen ;)

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Hier hebben we vanmorgen de echo gehad. Ik weet het niet zo goed.
    Er was een vruchtzakje en vruchtje te zien, maar het vruchtje was wel erg klein. Er is een hartslag aanwezig, maar nog niet heel duidelijk. Ik ben vandaag 6.4, waarbij er weinig speling in termijn is door de Ovitrelle en IUI.
    De echoscopiste gaf aan dat het vruchtje de grootte had van onder de 6 weken, 4.7 mm wat ze heeft gerond naar 5 mm.
    Al met al gaf ze aan nog een slag om de arm te houden en wordt er volgende week vrijdag weer een echo gemaakt.
    Mogelijk heeft het dan een groeispurt gemaakt, als het dan niet goed gegroeid is loopt het niet goed af.
    Ik ben er totaal niet gerust op, dit wordt nog een lange week

5. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.160
    113
    Vrouw
    Pff dat is een tegenvaller! Ik snap dat je er niet ongerust op bent en dat het een hele lange week word! Hopelijk krijgt de baby nog een groeispurt en komt het allemaal nog goed. Misschien een latere innesteling? Iniedergeval een dikke knuffel

Wishfull123 vindt dit leuk.
  6. Jootje91

Jootje91 Actief lid

28 sep 2021
    371
    273
    63
    Ach nee, dat is ontzettend naar zeg. Begrijp dat het een lange week zal worden. Heeft het nog zin om hcg te prikken om stijging te meten? En wat xRMC zegt, zou een latere innesteling kunnen? Heb ook wel eens gelezen dat het kan dat de groei soms een paar dagen stil staat.
    Hopelijk groeit je kleintje goed de aankomende week.

7. Jootje91

Jootje91 Actief lid

28 sep 2021
    371
    273
    63
    Trouwens, ik bedenk me nog iets anders @Wishfull123 toen wij onze testen deelden gaf je aan dat die van jou nog niet zo donker was ten opzichte van die van mij. Zou misschien dus toch een late innesteling kunnen zijn?

8. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom!

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  9. Saar96

Saar96 Lid

24 jun 2022
    57
    60
    18
    Vrouw
    ohh :( dat is niet zo geruststellend.. ik begrijp dat het moeilijk is dat wachten.. houd moed!

10. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Wat naar. Hier had je natuurlijk niet op gehoopt.. :( Ik duim echt voor je dat het goed door mag groeien en wens je veel sterkte met weer een week wachten!

11. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Hier dacht ik ook al aan

12. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Hier vandaag bij 7 weken en 0 dagen een goede echo gehad, alles klopte voor de termijn. Het vruchtje zit op de juiste plek en het kloppende hartje was goed te zien! ❤️ Nog steeds lichtbruine afscheiding maar kan geen kwaad volgens de fertiliteitsarts (FA). Ik ben voor nu heel gerustgesteld en blij. Nu snel de verloskundige regelen. De FA wil dat ik voor de 10 weken de volgende echo krijg.

Saar96, Polly8917, Jootje91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    @Castientje, ik denk zeker dat het ook met het traject te maken heeft. Dit had ik bij mijn oudste twee ook, eerst de echo als bevestiging dan pas echt erin gaan geloven. Nu is het dubbelop. Al geeft juist dit keer het idee dat het weer heel geregisseerd gegaan is, ergens ook vertrouwen omdat het juist de spontane zwangerschap was die misging.

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, zo'n geruststelling hè! Mijn man heeft trouwens precies hetzelfde, eerst een hartje zien kloppen en het dan pas echt geloven haha.

@Mama8891 lastig hè, zo dubbel. Mijn schoonvader is twee weken geleden overleden. Het verdriet van mijn meiden brak me en ook het idee dat hij deze kruimel nooit zal meemaken. We hebben het hem nog wel verteld, hij beloofde dat als er iets daarboven is, hij ervoor zou zorgen dat het allemaal goed gaat. Jij in ieder geval heel veel sterkte en rustig aan!

@Wishfull123, jeetje meis ik ben er stil van. Wat naar! Is er niet gezegd dat je op dit termijn nog enorm mis kan rekenen met opmeten omdat het mm werk is? En dat ze in het begin soms wat achter kunnen blijven in groei en in 1 week zo 2 weken kunnen inlopen? Daarbij kan je ook een late innesteling hebben gehad. Ik heb bijvoorbeeld op dezelfde dag als een vriendin de tp gehad en testte na een week al positief. Zij deed dat pas 2 dagen voor de officiele testdatum. Het kan dus zelfs in dit soort gevallen!

Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik al bloed bij de 1e echo. Alles klopte qua opmetingen bij de vk en zij feliciteerde me heel enthousiast omdat alles er zo goed uitzag. Diezelfde dag verloor ik steeds meer bloed en een dag later op het zh zei de gynaecoloog dat ze het niet ging meten om bovenstaande redenen die ik net schreef. Zij deden alleen een bloedtest, die overigens toen ook nog perfect was. Een week later verloor ik het helaas alsnog.

Ik duim voor je en hoop dat je gevoel ernaast zit. Veel sterkte deze week!

Saar96, Mama8891, Castientje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    @Muisjepluisje : welkom, leuk dat je hier ook mee komt kletsen!

@Wishfull123: gat-ver-damme wat een spanning dit, en niet in de goede zin. Ik zat net als iedereen hier ook te denken aan een late innestelling. Wat denk je er zelf van? Of alleen een slecht gevoel? Heeft het ziekenhuis nog tips gegeven over de komende week? Die kunnen zich vast ook voorstellen dat dat als mega lang wachten voelt...

@Castientje : Wat fijn dat je de bevestiging hebt die je wilde! Hoe vond je partner het nu?

Castientje en Muisjepluisje vinden dit leuk.
  15. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes!
    11 dpo was de eerste test die ik deed en die was positief. Met 5.1 of 5.2 gaf de cb nog 2-3 aan terwijl dat een dag of 6-7 daarvoor ook zo was. Toen dacht ik... Hmm loopt dat wel voldoende op en besloot ik te stoppen met testen.
    Hopelijk inderdaad een late innesteling, al weet ik niet of dat helemaal opgaat bij een positieve test op 11 dpo:|
    Ze zei al voor het meten dat het nog erg klein was, maar zei ook al voor de echo dat ze het wel erg vroeg vond voor een echo en ze liever vanaf 7 weken een echo maakt omdat het dan zekerder is.
    Ze zei dus dat het termijn achterliep en ze nog een slag om de arm hield, maar toen we weg gingen zei ze wel: ik feliciteer jullie wel voorzichtig.
    Dat klinkt op zich positief, maar mijn gevoel is niet meer positief....
    Hcg prikken heb ik eigenlijk niet aan gedacht, denk dat ik de echo maar gewoon afwacht..

16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    @Castientje gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was :) nu een tijd wachten tot de volgende echo!

Castientje vindt dit leuk.
  17. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Mijn man vond het heel bijzonder om het flikkerende vruchtje te zien.

18. Castientje

Castientje Actief lid

13 jan 2023
    130
    105
    43
    Vrouw
    Dankjewel!

Ik had gehoopt dat we beiden goede echo’s zouden hebben.. zat ook al te denken of het misschien niet gewoon te vroeg is geweest jouw echo? Het is allemaal nog zo klein en lastig op te meten. Mijn huisarts gaf gisteren aan dat ik er ook rekening mee moest houden dat er nog geen kloppend hartje te zien zou zijn vandaag bij mij met 7 weken. Soms kan het iets achterlopen en komt het alsnog goed. Hoop dat het voor jou positief uit gaat pakken, er is nog hoop!

19. Polly8917

Polly8917 Actief lid

11 jan 2023
    121
    113
    43
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! :D

20. Polly8917

Polly8917 Actief lid

11 jan 2023
    121
    113
    43
    Vrouw
    Verdorie!! Heel veel liefs en probeer positief te blijven. Innesteling kan later geweest zijn. ❤️❤️❤️

Deel Deze Pagina