Mijn verloskundige wilde pas met 7 weken een echo doen. Denk wel dat zo vroeg in de zwangerschap er veel kan veranderen. Blijf positief en heel fijn dat je volgende week terug mag komen.
Vraagje wie doet er ook mee met moeders voor moeders? Ik heb vandaag een afspraak gemaakt, volgende week komen ze spullen brengen.
@Muisjepluisje welkom en gefeliciteerd! @Wishfull123 jeetje, niet het nieuws waar je op hoopt bij een echo. Wie weet wat er aankomende week nog gebeurt.. ik ga voor je duimen!❤️ @Castientje fijn dat je een goede echo had! @lizziemelis hier tot nu toe alleen vermoeidheid, alles eten wat ik tegen kom en een opgeblazen gevoel. Ik voel me niet echt zwanger, maar ik wacht het rustig aan. De vorige keren toen het mis ging had ik vrij snel veel kwaaltjes dus wie weet is dit dan een goed teken
Ja zo vroeg doe ik nooit meer een echo Vreemd, want afgelopen woensdag was de eerste optie die ze gaven. Maar dat zag ik niet zitten ivm mn werk, ik doe geen echo's meer op werkdagen. Gelukkig idd volgende week terug. Mocht het dan goed zijn, doen ze een week later weer een echo
Ik doe er niet aan mee. Las dit artikel en dacht laat maar zitten. https://www.linda.nl/nieuws/binnenland/urine-doneren-moeders-voor-moeders-niet-essentieel/
Ik kon t dus niet laten en nog een digital test afgenomen die nu een week na de 2-3 weken 3 plus aangeeft !
Ik deed er in mijn vorige zwangerschap aan mee...nou het is echt een zootje daar. Ze kwamen het of gewoon niet ophalen of ze brachten niks en het is ook gewoon 1x zoek geraakt!? Echt hoedan..maar goed ik heb er geen zin meer in ik doe er ook niet aan mee.
Voor de redbullfans onder ons.. Ik heb deze gevonden bij de jumbo!! Zonder caffeïne, taurine en suiker!
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september 25 september Sophiejacoba - 27 jaar -3e kindje 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Januari 27-1 Castientje - eerste echo Februari 2-2 Doortje25 - eerste echo 3-2 Wishfull123 - tweede echo 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 3-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Is die lekker?? Oh dames ik ben vannacht wakker met koorts, hoofdpijn, keelpijn en veel pijn in me onderrug. Ben nog geen maandje opgeknapt en nu weer Ik zat hier zo niet op te wachten.. Gister nog laatste keer getest, was een duidelijke oploop. En dan ziek wakker..
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september 25 september Sophiejacoba - 27 jaar -3e kindje 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Januari 27-1 Castientje - eerste echo Februari 2-2 Doortje25 - eerste echo 3-2 Wishfull123 - tweede echo 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 8-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Zouden je darmen kunnen zijn, er rommelt natuurlijk van alles in je buik. Hopelijk zakt het wat af vandaag
@Saar96, beterschap! Ziek zijn is niet leuk en al helemaal niet als je net ziek bent geweest hopelijk knap je snel weer op! Hier sinds gisteren af en aan steken in mijn linker lies. Pijnlijk is het niet, wel vervelend. Heb er ook niet zo lekker door geslapen
@Saar96 wat balen! Je weerstand schijnt snel naar beneden te gaan als je zwanger bent. Heb je ruimte om uit te zieken vandaag? Ik had gisteren als ik een tijdje stond plots flinke steken in m'n vagina. Dus echt een flink stuk onder m'n baarmoeder. Zou dat bandenpijn kunnen zijn? Is dat niet heel vroeg?