Hahha jawel en ze wou zelf ook heeeelgraag voor het eerst oma worden maar daardoor geloofde ze het noujuist niet. Ze dacht dat we een grapje maakte omdat ik 2 weken geleden had gezegt dat ik ongesteld was omdat ik haar niet uit kon staan door de hormonen en kei chaggerijnig was hahah. En ze kent mij, normaal had ik haar allang wat verteld aangezien ik haar alles altijd vertel hahaha.
Ja ik moet de intake van mijn vocht goed in de gaten houden ivm uitdroging ik probeer hele kleine slokjes water nu te drinken maar echt met enorm veel moeite
Hey meiden, ja ik heb hier nog zakjes van de vorige zwangerschap liggen en ga maar weer beginnen met innemen. Dat zal inderdaad ook helpen. @lizziemelis als deze medicatie niet helpt, kan je dan geen andere medicatie tegen het overgeven krijgen? Nog iets meer dan een week tot de echo dus, hopelijk gaat die snel voor je voorbij! @xRMC wat leuk hoe je moeder reageerde! Geweldig dat ze het eerst niet geloofde haha!
Gaan ze nu voor kijken enkel moet ik goed op letten tegen uitdroging en anders urine in gaan leveren zodat ze kunnen kijken hoeveel ketonen er in m’n urine zit
Misschien eens kijken voor ORS. Volgens mij kun je die veilig gebruiken tijdens je zwangerschap. Dan is iniedergeval de kans op uitdrogen kleiner. Wel echt vervelend dat je je zo voelt.
@Wishfull123 Fijn dat de dagen wat sneller voorbij gingen voor je gevoel en dat je er wat positiever tegenaan kijkt. Ik hoop dat je dat gevoel vast blijft houden. Nog een paar nachtjes slapen tot de volgende echo. @lizziemelis Heel vervelend zeg dat je je zo slecht voelt. Helaas geen gouden tip voor je
Vandaag wat misselijker. Maar m’n stoelgang is verbeterd dus dat is een opluchting na de obstipatie van afgelopen week. Ik ben voornamelijk heel erg moe. Soms bij opstaan al.. Gelukkig kan ik veel thuiswerken en af en toe een rustmomentje pakken. Jij hebt zaterdag een vrijgezellenfeestje toch? Weten ze daar van je zwangerschap of heb je al goede smoesjes bedacht om de alcohol te laten staan en bepaalde voedingsmiddelen af t slaan? Ik heb volgende week een neven en nichten uitje en de meesten weten niet van ons traject dus zit even te bedenken hoe ik dat ga doen. Vraag me ook af of ik überhaupt zo’n dag en avond vol ga houden.. ze willen ook stappen. Normaal ben ik altijd van de partij.
Aah gelukkig gaat dat iets beter dan! Hier ook zo moe. Als ik opsta kijk ik al om naar mn bed om te bedenken wanneer ik er weer in kan. Idd een vrijgezellenfeest, mijn naaste vriendinnen weten van t traject dus drinken deed ik al minder. Ik heb gezegd dat we net dan de IUI hebben gehad en daarna drink ik niet. Dus ik ben de bob. Maar misschien krijgen ze wel vermoedens zaterdag. Misschien kun je zeggen dat je niet fit bent, niet gelogen En daarom niet drinkt en dus ook een excuus hebt als je eerder weg wil... Lastig altijd dit soort dagen.
Klinkt wel slim hoe je het hebt aangepakt na je vriendinnen toe. Ik heb net maar een zaadje geplant dat ik niet zo fit ben, dan komt het zaterdag niet uit de lucht vallen.
@Wishfull123 succes met de tweede echo morgen! Ik heb er een goed voorgevoel over @Saar96 volgens het schema heb jij morgen ook je echo, met 6 weken al. Klopt dat? Spannend! En @Doortje25 @Polly8917 @xRMC jullie volgende week nog steeds aan de beurt? Dat komt ook al dichterbij.
Dank je wel ❤️ Nu t weer dichterbij komt wordt ik weer erg onzeker, gelukkig weten we t over 11 uurtjes
@Wishfull123 heel veel succes morgen, ik duim voor je dat het er allemaal goed uit ziet! Dankjewel @Sappie91 Ik tel de dagen af tot dinsdag. Gelukkig is alles rustig gebleven en heb ik geen bloeding meer gehad. De angst zit er nog wel goed in! Wanneer heb jij een echo en hoe voel jij je? @lizziemelis wat ben je stil vandaag. Hoe is het met je meis?
Jaaa spannend erg zin in volgende week. Weleens mee geweest naar een echo, maar nog nooit voor mezelf.
Jaa komt dichterbij maar duurt alsnog heel lang. Gelukkig vanaf zaterdag werken t/m dinsdag dus afleiding.