Ah wat fijn om te horen! Hoop dat het bij dit ene schrikmoment blijft. Ik mag 13 februari pas. Is ook nog even de vraag of ik in februari of oktober ben uitgerekend want ben wat minder ver dan sommige van jullie (nu 5+5). Voelde me gisteren qua energie echt overreden door een trein en begon me ook wat weeiig/misselijk te voelen. Weet alleen niet of dat nou kwam vanwege de bieb of omdat ik gewoon heeeeeel moe was. Vannacht voor het eerst weer een goede nacht gehad en ben gelijk weer energiek en blij Hoop dat ik dat vandaag vast kan houden.
Hahaha het zal een combi zijn. Ook ik ben nog nooit zo moe geweest aan het begin, dit keer is het echt extreem. Fijn dat je je vandaag beter voelt! Ik heb ook een lange nacht gehad. Vandaag slaapfeestje van mijn oudste dus heb wat energie nodig haha!
Yes!! We hebben een goeie echo gehad! Het hartje klopte mooi en regelmatig en het was verdubbeld in groei, nu 9.4 mm. Ze schatte het op 7 weken, maar gaf aan dat de meting nu niet nauwkeurig kan en we dus eigenlijk helemaal niet naar de grootte moeten kijken (tenzij het niet goed gegroeid zou zijn). Echt een opluchting, was helemaal beroerd voorafgaand aan de echo...
Hey meiden wat lief dat jullie vragen hoe het gaat ik dacht ik zou even een update geven ben erg zwak en moe vandaar .. al 3 dagen eet ik nauwelijks en kots ik alles uit Drinken is een strijd medicijnen helpen niet Ik moet om half 1 bij de verloskundige zijn om urine in te leveren omdat er kans bestaat op uitdroging en dan even een infuus krijg in t ziekenhuis. Ik voel me erg ziek door de misselijkheid waarschijnlijk heb ik een vorm van HG hoe gaat t met jullie liefs melissa
Pfff dat is echt heel vervelend zeg! Ik hoop voor je dat er snel iets van een oplossing is dat je je toch een stuk beter gaat voelen!
Jeetje heel veel sterkte, wat naar dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk kunnen ze het met medicatie onder controle krijgen!