@Wishfull123 Jaaaaa wat goed!!! Oh zó blij voor je! Lekker van gaan genieten nu en even bijkomen van deze rotweek! ❤️ @lizziemelis Jeetje wat klinkt dat naar zeg en wat heftig ook. Rustig aan en hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen, want hg kan echt een nachtmerrie van je zwangerschap maken en dat gun je niemand. Sterkte!
Wat een opluchting, ontzettend fijn nieuws! Hopelijk kun je nu een beetje genieten. En iets leuks kopen voor de baby, was je van plan toch?
@lizziemelis wat enorm vervelend! Wat is het plan als ze ketonen in je urine aantreffen? En wanneer krijg je de uitslag? Klinkt echt heel pittig...
Ja heb net een houten speenkoord met knuffeldoekje en speenkoord besteld Ik vond een pakje unisex nog niet zo leuk haha
Wat een fijn nieuws om te lezen! Gefeliciteerd! Nu iets gekocht zie ik, wat leuk. Wat een enorme opluchting! Denk je dat het dan ergens toch even stil is geweest met groeien of toch latere bevruchting? Dan zijn we even ver, ik volgens mijn berekening ook 7 weken
Ach wat naar zeg, dat is geen fijn begin van je zwangerschap. Ik hoop voor je dat alles snel beter gaat en dat je weer wat opknapt.
Nou de echoscopiste zegt dat ze het gewoon nog niet goed kunnen meten, dus we houden tot de termijnecho gewoon de 7.4 weken aan Maar dan schelen we nog maar een paar dagen haha
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje Muisjepluisje - 25 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Januari 27-1 Castientje - eerste echo Februari 3-2 Wishfull123 - tweede echo 7-2 Doortje25 - tweede echo 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 8-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 14-2 Muisjepluisje - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 24-2 Castientje - termijnecho In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nog niet gepland. Ik heb met 10.2 weken nog een laatste echo in het ziekenhuis en wordt dan overgedragen naar de verloskundige. Ik denk dat ik mij daar volgende week alvast aan ga melden en dan een echo rond week 11 plan. Ik zie dat jij m ook gepland hebt 24-2
Vergelijken is onmogelijk maar toch doe ik het. Ik ben nu 6+1 en voel me eigenlijk gewoon heel goed. Slaap echt 3-5 uurtjes per nacht maar dat is ook echt het enige nadeel. Mn borsten en tepels zijn wel gevoelig maar niet pijnlijk, afentoe ineens gekke krampen of steken maar ook geen uren. Soms denk ik echt hallo ben ik wel zwanger
Even een update van hier. Der werd 1 ketoon in m’n urine gevonden nog geen erge uitdroging maar wel vocht te kort als er geen verbetering komt met de medicijnen en t drinken moet ik bellen en word ik opgenomen voor een infuus verder hebben ze voor de zekerheid een echo gemaakt heel klein nog maar was vrucht zakje te zien met de spruit er in en een kloppend hartje nu geschat op 6 weekjes ❤️ Plus moet ik rusten en veel slapen
Wat fijn dat je al een echo hebt gehad met een kloppend hartje! Hopelijk geeft dat wat afleiding van je misselijkheid. Fijn ook dat de uitdroging nog niet alarmerend is en dat je goed in de gaten wordt gehouden.
Soms op werk wel. Ik werk van 8.30 tot 17:00 en als ik dan amper slaap stort ik echt in maar eenmaal in bed sta ik weer aan