Wat ontzettend herkenbaar @Mama8891 Ik heb dan 'maar' 1 miskraam gehad en mijn arts noemde het afgelopen week puur pech, maar de angst op herhaling laat ook mij niet los. Zeker na de bloeding vorige week. Ik heb ook niet veel kwaaltjes, ik ben alleen gigantisch moe en heb mega pijnlijke en gegroeide borsten. Veel trek ook, snel licht in mijn hoofd. Aan de andere kant zijn dat wel allemaal kwaaltjes die erbij horen! Daar probeer ik me dan maar aan vast te houden. Ik tel de dagen en weken af. Nog 4 weken tot 12 weken, ik kan ze omkijken... Terwijl ik me besef dat het daarna ook nog mis kan gaan hoor, maar op de een of andere manier is dat nu mijn persoonlijke magische grens.
Ja precies dat dus.. kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent door de bloeding. Het is wel gestopt en weggebleven nu toch? Ik probeer me ook wel vast te houden aan de kwaaltjes die ik wel heb, maar af en toe komt de onzekerheid toch weer om de hoek. Het is helaas niks anders dan afwachten, maar dat is vooral in het weekend wel is lastig haha
Voor mij ook zo herkenbaar hoe jullie je voelen. Bij mij gaan de kwaaltjes op en af. Soms dagen moe en wat vlagen van misselijkheid, soms dagen bijna nergens last van en alleen gevoelige borsten. Dat maakt onzeker. Ik heb nog vrijwel dagelijks last van de beige/ lichtbruine/ soms lichtroze afscheiding, dat baart me nog het meeste zorgen. Heb ik nu vanaf ruim 5,5 wk zwangerschap, dus ook al ruim voor mijn eerste echo. Gelukkig was de echo goed en is de kleur en hoeveelheid niet veranderd in die weken dus daar moet ik me maar aan vasthouden.
Hey meiden hoe gaat t ? Gisteren opgenomen geweest voor een infuus Hierna gister avond ging t heel even wat beter helaas vandaag weer mis.. Er is officieel uit gekomen dat ik leid aan een hg zwangerschap dat is een extreme misselijkheid in de zwangerschap Ik word nog gebeld voor eventuele plan van aanpak t is een strijd maar alles voor de kleine
Wat een lange dagen nog tot de echo❤️ snap helemaal dat je je zo voelt, maar je klachten klinken prima hoor. Het verschilt gewoon echt heel erg per persoon en zegt echt niet perse wat over het verloop van de zwangerschap. Een vroege echo is niet alles, maar wat langer wachten op de eerste echo geeft ook weer onzekerheid. Na de volgende echo hoef je gelukkig niet zolang meer te wachten. Dit kindje komt er gewoon hoor, dat moet gewoon ❤️ @Mama8891 bovenstaande is ook voor jou bedoeld hoor
Hadden we maar een luikje waarmee we even konden checken of alles goed gaat he... Vervelend dat je nog steeds last van die afscheiding hebt. Gelukkig verandert het niet, dus dat klinkt hoopgevend❤️
Vreselijk wat je moet doorstaan.. ik hoop dat er een goed plan komt waarmee je het wat beter vol kunt houden want dit klinkt echt super naar. Sterkte!
Pfff echt heftig waar je nu doorheen gaat! ik hoop dat er snel een oplossing komt die niet alleen tijdelijk helpt!
Fijn dat je de diagnose nu formeel hebt. Dan kun je daarmee hopelijk ook richting je werk? Lijkt me ook lastig voor het delen van het mooie nieuws dat je zwanger bent! Dan gaat misschien wat sneller dan je wilt vanwege de HG en ziekenhuisopnames?
Voor de dames die de echo al gehad hebben.. Gaat de tijd sneller nadat je bevestiging hebt dat het op de goede plek zit enzo? Ik merk dat de tijd enooooorm langzaam gaat totdat het morgen 11.50u is . Als het zolang blijft duren tot je 40 weken bent word ik langzaam gek denk ik.
Het gaat ietsje sneller voor mijn gevoel, maar nog steeds te langzaam hoor haha. Misschien komt het ook omdat het buikje nog niet zichtbaar is ? Als dat in het tweede trimester zichtbaar groeit gaat het miss ook wel sneller voor je gevoel.
Ik ben benieuwd! Hopelijk gaat het idd sneller! Ik mag een uur later morgen, als alles goed is kan ik denk wel meer genieten.
Hahah ja ik hoop dat het wat sneller gaat. Ik gok dat als je in de "safe" zone zit het dan sneller gaat
Nog een half uur tot de echo... Ik sta onder hoogspanning. Geen idee of de tijd dan sneller gaat, ik ben voor mezelf bang dat dit pas na een week of 12 is, wanneer het 1e spannende trimester achter de rug is. Jullie ook succes met de echo morgen meiden!