♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje Muisjepluisje - 25 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Februari 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 8-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 14-2 Muisjepluisje - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 16-2 Wishfull123 - intake 20-2 mama8891 - echo 21-2 xRMC - intake 22-2 Wishfull123 3e echo/termijnecho? 24-2 Castientje - termijnecho 27-2 Doortje25 - intake vk en termijnecho 6-3 mama8891 - echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Persoonlijk zou ik dan eerder een pret echo boeken dan met de doppler aan de slag gaan. Het is niet voor niks dat de vk nog niet naar het hartje luistert zo vroeg denk ik dan. Maar ik snap je onzekerheid volkomen♡
Vanmiddag dus helemaal goed gekeurd. Man en ik hebben allebei een gehuild van opluchting Voor wat ze nu opgemeten heeft ben ik 8+1, zelf dacht ik 1 dag korter. Volgende week weer een echo, en dan met 11 weken de termijn echo. Het zal spannend blijven maar ik voel me er nu wel redelijk ok onder.
@Wishdreams wat verdrietig zeg! Ik ben het eens met mama8891 en zou dan ook eerder een pretecho boeken. @Mama8891, wat fijn zeg en logisch dat er tranen vloeiden. Die had ik de laatste x ook hoor, ik was zo opgelucht dat alles goed was en dat het gegroeid was. Helemaal niet gek! Ik moet nog 2 weken tot de volgende echo en zat al te denken; zal ik vrijdag een pretecho laten maken? Aan de andere kant, dan hoef ik nog maar 1.5 week tot de echo, dat moet ik kunnen volhouden toch?! Megaspannende tijd dit hè?! Zo blij als we dat eerste trimester overleefd hebben!
@Sappie91 ik hoop dat de echo goed was en je gewoon te druk bent geweest om te reageren. Ben heel benieuwd hoe het met je is!
@Mama8891 wat fijn dat de echo zo goed is gegaan!! @Doortje25 zo lief dat je het vraagt. De echo was perfect! Ben helemaal gerust gesteld. Embryo zat op de goede plek, kloppend hartje was direct zichtbaar, eileiders waren verder helemaal schoon, de maat wat ze konden meten was ongeveer wat ze met 7+1 wilden zien en het is er één. Waren inderdaad druk met de echo foto's aan aanstaande oma laten zien en op kraamvisite bij m'n pasgeboren neefje. Nu uitgeteld op de bank nagenieten
Lucht vooral je hart hoor! Fijn dat je echo snel in zicht komt. Mijn kwaaltjes sluiten op die van jou aan. Las dat huidproblemen kunnen wijzen op een meisje en minder misselijkheid op een jongen maar dat zullen vast fabeltjes zijn. Ik heb beide dus nog geen gevoel bij het geslacht op dit moment.
Kan me goed voorstellen dat je weer even schrok. Slopende weken wachten dan weer hè. Gelukkig heb je wel een goed gevoel over de groei van de kleine en blijft dat zo. ❤️
Wat heftig om te horen. Snap dan zo goed dat je nu zo onzeker bent, ook na kloppend hartje. In dat geval zou ik die extra echo gewoon in gaan plannen.
Hier vandaag de intake bij VK gehad. Heb onverwachts toch een uitwendige echo gekregen, super fijn. We zagen een met armpje of handen zwaaiend kindje met een sterk kloppend hartje en bewegende voetjes. Zo schattig! Groei gaf 9+4 aan terwijl ik pas 9+3 ben. Net al even de video ervan bekeken om na te genieten. ❤️
@Sappie91, ohhhhh wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Lekker van genieten! @Castientje bij mijn 1e had ik een mooie huid en prachtige haren, dat was een meisje. Bij de 2e droeg ik totaal anders, veel meer naar voren en had ik een onzuivere huid en pluishaar. Ook een meisje Nu heb ik weer net als bij de 1e, superglanzend haar met kastanje glans (net als toen en ik hoef er niks voor te doen haha, normaal is het gewoon standaard bruin) en mijn gezicht is zuiver. Alleen mijn bovenrug niet en dat herken ik niet van de vorige zwangerschappen, wel van mijn puberteit hihi! Werkelijk iedereen, op mijn moeder na, denkt dat het een jongen wordt. Ik denk dat ze dat vooral hopen. Mijn man heeft zelfs al een blauw dekentje van Koeka besteld. Wel in overleg met mijn vriendin, die neemt hem over als het een meisje blijkt te zijn. Ik heb vanaf dag 1 sterk het gevoel dat dit ook weer een dametje is, maar doordat iedereen zo overtuigd is van een jongen weet ik het nu echt niet meer. Als alles goed gaat zullen we het over een week of 6 weten haha! Ik heb overigens geen voorkeur, als het maar blijft zitten is nu vooral mijn wens!
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje Muisjepluisje - 25 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Februari 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 8-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 13-2 intake en 2e echo 14-2 Muisjepluisje - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 16-2 Wishfull123 - intake 21-2 xRMC - intake 22-2 Wishfull123 3e echo/termijnecho? 24-2 Castientje - termijnecho 27-2 Doortje25 - intake vk en termijnecho Maart ? -3 Castientje 13 weken echo 31-3 Castientje 16 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat grappig dat het elke keer zo verschilt per zwangerschap. Heel benieuwd wat het dan nu gaat worden bij jou. Jongetje lijkt me leuk met de meiden, maar snap dat je nu vooral hoopt dat het gewoon gezond is!
Wat fijn dat de echo's vandaag goed waren, gefeliciteerd! Hier herken ik de onzekerheid en de extra echo's in willen plannen. Hier lijkt de misselijkheid wat minder te worden, maar de vermoeidheid is echt volle bak aanwezig. Heb gewoon moeite het hier bij te houden omdat ik vaak in slaap val als ik even zit. Ook al meerdere avonden rond half 8 mn bed in gegaan. Hopelijk over een paar weken iets meer energie
Fijn dat de misselijkheid minder word! Die vermoeidheid is echt heftig ja. Gewoon lekker aan toegeven hoor! Ik heb geslapen van 6u gisteravond tot 6u vanochtend. Wel steeds even een paar minuten wakker maar ik ben nogsteeds moe. Ons lichaam zal wel niet voor niets zo moe zijn.