Zooo jij hebt even lekker wat uurtjes gepakt heerlijk! Ja het is wat ongezellig, maar zonder die extra slaap zou ik t niet trekken om gewoon te werken haha.
Ik durf mezelf nog niet op jullie lijst te zetten dus ik wacht daar nog even mee toch maar een extra echo gepland aankomende donderdag om 10 over half 2 dan hoef ik daarna nog een week op de 2e echo in het ziekenhuis te wachten. mijn man word denk ik gek van me ik voel me zo onzeker ik heb geen gekke dingen dat aangeeft dat het na mijn eerste echo niet meer goed zit en toch neemt de onzekerheid het van me over. Eigenlijk doodeng donderdag hopen dat alles goed is.
Ik heb echt zulk naar nieuws gehoord net. Een vriendin, die exact gelijk liep met mij (we hadden na elkaar de tp) heeft vanochtend een echo gehad waarbij ze erachter kwamen dat het hartje niet meer klopte. Waarschijnlijk vorige week al gestopt. Ik ben er zo verdrietig van. Zag hem niet aankomen zeg maar. Meteen zelf ook weer onzeker. Wat kan het leven soms hard en oneerlijk zijn...
Volkomen logisch. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil het liefste vandaag nog een echo laten maken na het nieuws van mijn vriendin, maar ik ga het niet doen. Het biedt me maar even geruststelling. Ik moet er vanuit gaan dat als het bij mij niet goed zou zijn, ik net als de vorige keer begin met vloeien. Ben benieuwd of ik het volhoud.
Vandaag de echo in onze kliniek gehad en alles was goed! Kleintje is van 8mm naar bijna 1.5cm in 6 dagen tijd en ben 2 dagen vooruit gezet dus morgen al 8 weken En we zijn ontslagen uit de kliniek! Vanmiddag intake bij de verloskundige
wat een naar nieuws en inderdaad het bied geen zekerheid ik kan je Pas na donderdag vertellen of ik blij ben dat ik gegaan ben of niet pfff
Hallo allemaal, Ik ben Veerle, 33 jaar, uit de midden regio van Nederland en in verwachting van ons eerste kindje. Ik hoop gezellig met jullie mee te mogen schrijven, al val ik wat later er in. Ik heb vanaf dag 1 elke dag (soms vaker gespiekt in de hoop over goede echo´s te horen) met jullie meegelezen op dit forum maar durfde zelf nog niet mee te schrijven. Vanochtend een hele spannende maar goede echo gehad met 9w4d (een kleine week verder dan de vorige keer dat het mis ging). De echo geeft meer vertrouwen. Ik ga pogen mijn onzekerheid en angst om te gaan zetten in hoop en vertrouwen. Jullie berichten zijn dusver een feest van herkenning geweest voor mij, heel fijn om te lezen. We hebben nog niemand over de zwangerschap verteld uit onzekerheid, ook niet over de vorige. Dan zijn zulke ervaringen prettig. Ik merk langzaam behoefte te krijgen om het met mensen te delen en mijn ei bij hen kwijt te kunnen. Ook is het misselijk zijn steeds lastiger te verbloemen bij mensen die mij heel goed kennen (mij gember thee zien drinken terwijl ik gember altijd gehaat heb, zulke dingen). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen wat betreft familie/vrienden vertellen. Wanneer hebben jullie het verteld/gaan jullie het vertellen? Hoe waren de reacties? Hoe hebben jullie ze verrast? Lieve groetjes, Veerle.
@Muisjepluisje wat fijn! Lekker genieten nu. Succes bij de vk vanmiddag! @Veerle30, welkom hier, en gefeliciteerd! Lastig he als je eerder een miskraam gehad hebt om dan het positief in te zien. Maar al een goede echo is fijn! Wij hebben het mijn zusje en vader gelijk na de positieve test verteld. De vorige keer niet, toen moest ik vertellen dat ik weer een miskraam zou krijgen. Dat vond ik zo lastig dat ik nu eerst positief nieuws wou overbrengen. Mijn schoonfamilie en onze kinderen hebben we het gisteren verteld. Kinderen reageerde super blij. Hoor nu niks anders meer dan baby dit, baby dat haha
Welkom @Veerle30, wat leuk dat je mee komt schrijven en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk dat je een goede echo gehad hebt, ik begrijp je angst zo ontzettend goed. Wat een heftige periode is dit hè?! Onze vorige (totaal onverwachte) zwangerschap hadden we nog niet gedeeld, behalve met onze ouders en allerbeste vrienden. Toen begon ik in de 7e week met vloeien, maar in 1e instantie klopte het hartje gewoon nog. Dus hebben we het wat meer mensen verteld omdat het erg spannend was. Uiteindelijk, nadat een week later het hartje gestopt was en de mk niet vanzelf mijn lichaam verliet (ik heb 5 weken gevloeid) hebben we het iedereen om ons heen verteld. Dat vond ik moeilijk, maar ook fijn want we kregen veel steun en herkenning. Dit kleintje is er niet vanzelf gekomen en we zijn heel open geweest over onze wens om het nog eens te proberen. Deze zwangerschap is dan ook niet alleen door mijn man en mijzelf enorm gewenst, maar door iedereen om ons heen haha! Het voelt fijn en heel welkom, maar de angst is nog altijd heel groot. @Wishdreams en de anderen; ik heb voor morgen om 10.10 uur een echo ingepland staan. Extra beladen omdat dit op dezelfde plek is als waar de vorige keer mijn miskraam werd ontdekt, maar hopelijk ben ik morgen van dat trauma af. Ik vind het doodeng nu. Ik hoop dat ik dan weer voor de komende 12 dagen gerustgesteld ben. Ik wilde hem liever iets later in de week zodat die tijd korter zou zijn, maar dat was op rottijden en niet te doen. Nu wel blij dat het morgen is, lekker snel!
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje Muisjepluisje - 25 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Februari 8-2 Polly8917 - eerste echo 8-2 xRMC - eerste echo 8-2 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo 13-2 intake en 2e echo 14-2 Muisjepluisje - eerste echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 16-2 Wishfull123 - intake 20-2 Mama8891 - echo 21-2 xRMC - intake 22-2 Wishfull123 3e echo/termijnecho? 24-2 Castientje - termijnecho 27-2 Doortje25 - intake vk en termijnecho Maart 6-3 mama8891 - termijn echo ? -3 Castientje 13 weken echo 31-3 Castientje 16 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september 18 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september 24 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje Muisjepluisje - 25 jaar - eerste kindje 29 september 30 september xRMC - 25 jaar - 1e kindje Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Februari 15-2 Doortje - 9 wk echo 15-2 Jootje - eerste echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 16-2 Wishfull123 - intake 20-2 Mama8891 - echo 21-2 xRMC - intake 22-2 Wishfull123 3e echo/termijnecho? 24-2 Castientje - termijnecho 27-2 Doortje25 - intake vk en termijnecho Maart 6-3 mama8891 - termijn echo ? -3 Castientje 13 weken echo 31-3 Castientje 16 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'