Online, en dan krijg je een mail met een code en met die code kun je het ophalen in de winkel. https://www.babypark.nl/cadeau
Pffff ik had net bijna een echo ingepland weer voor dit weekend. Ik werd wakker en dacht echt waarom voel ik me totaal niet zwanger? Heb ook t idee dat mn borsten minder gevoelig zijn en verder heb ik sowieso al geen symptomen meer.. Woensdag wel weer een echo maar pas om 21.15 en ben echt serieus zo bang dat het hartje het niet meer doet
Je hebt een prachtig kindje in je buik, dat heb je een paar dagen geleden nog gezien! Hier ook niet elke dag symptomen en ik denk ook minder heftig omdat je lichaam gewend raakt aan de zwangerschap en je nu op je HCG piek zit of net over bent. Hoe moeilijk het ook is, probeer ook te genieten van de tijd dat je minder symptomen hebt en te vertrouwen op je lichaam. Je bent bijna 10 weken, hebt al een mooi kloppend hartje gezien. ☺️
@Mama8891 leuk zeg, een verlovingsfeest in Frankrijk. Hoe is het daar? Trek je het een beetje? De vermoeidheid is heftig hè, hier ook nog steeds niet vooruit te branden.
Sorry, had een drukke dag gisteren en vandaag voelde ik me daardoor zo beroerd.. kan echt nog niet zo veel aan merk ik. Maar dus niet aan toe gekomen te vertellen hoe de termijecho ging. Alles was goed. Het is al weer duidelijk gegroeid! Ze kon het profiel van het gezichtje al zien, wij nog niet echt haha. Nekplooi zag er goed uit en de 2 hersenhelften waren ook al goed te zien. Zo bijzonder. ❤️ Ik merk dat ik hierdoor echt meer kan genieten en voorzichtig durf na te denken over de eerste aankoop voor de baby.
Diarree, wat vervelend zeg. Wel fijn dat het nu wordt uitgezocht, misschien kun je er dan ook iets voor krijgen.
@xRMC je bent dus al bij babypark geweest. Al wat anders leuks meegenomen afgezien van het gratis pakket of alleen wat georiënteerd? Mijn man wil daar snel ook een kijkje nemen voor kinderwagens.
Oh wat leuk! Denk dat ik die na de 13 weken echo ga bestellen. Want vanaf dan mag ik pas van mijzelf losgaan.
Nee alleen even rondgeneusd, vind het nog te vroeg om echt wat te kopen los van af en toe een rompertje of iets. Ik durf niet zo goed en het is ook nog vroeg. Ook het idee dat ik me helemaal niet zwanger voel helpt niet haha. Het scheelt ook dat babypark bij mij om de hoek ligt.
Het is dodelijk vermoeiend haha, vrijdag om 4.15 opgestaan omdat ik met m'n schoonzusje op tijd op Schiphol moest zijn. Het feest begon vandaag rond 17.00 uur, wel echt leuk, maar zoveel mensen in een te kleine ruimte ik ben nog herstellende van een burn out dus dit was wel even heftig, dan is de vermoeidheid gewoon dubbelop. Ben rond 21.30 met de kinderen weg gegaan, voel me gewoon dronken van vermoeidheid ik duik er nu dan ook lekker in, en ik hoop dat ik een beetje slapen kan. Vaak is dat lastig na zo'n drukke dag. Wat fijn dat je echo goed was! En wat goed dat je nu langzaam kunt gaan genieten. Maakt het een stukje fijner. @xRMC, dank je voor de tip, altijd leuk zo'n pakket. @Muisjepluisje het is heel normaal dat symptomen komen en gaan. Een echo inplannen kan natuurlijk altijd, maar probeer je iets minder druk te maken.
Toch jammer dat je dan misschien iets minder kan genieten door vermoeidheid. Maar ik hoop dat je toch een beetje geslapen hebt vanacht.
Herkend iemand buikpijn krampen net boven de schaamstreek? Dus bedoel dan echt je buik maar dan echt ver je onderbuik. Het is geen stekende pijn maar echt een drukkende pijn.
@Hopeful1993 Is dat niet je baarmoeder die aan het groeien is en je darmen die dus ruimte moeten maken? Dat kan een drukkend gevoel geven.
@Doortje25 ja dat zou kunnen. Heb gister wel van 20:30 tot 3:30 (feestje) op mijn hakken gelopen en gestaan. Dus misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Vandaag iets minder last. @Jootje91 ja een beetje herkenbaar. Maar wel heel erg drukkend. En heel laag in de buik