Wat een eigenwijsje haha. Dat het hartje het goed doet is idd het belangrijkste nu. Wel jammer dat je het niet heel goed hebt kunnen zien, maar hopelijk over een weekje wel hahha
Hematoom was er trouwens nog wel maar nu ineens aan de andere kant? 1.5 cm is het dus verwacht ergens wel weer een keer bloed maar hoop toch dat me lichaam het opneemt
Ah lekker eigenwijs die kleine. Fijn dat je wel weer even bevestiging hebt en volgende week alweer mag kijken.
Ohhh wat een lekker eigenwijsje, nu al! hopelijk is uk woensdag wat beter te bewonderen! Wat raar dat het hematoom nu opeens aan de andere kant zit. Hopelijk ruimt je lichaam het zelf op, dat zou het fijnst zijn. Man en kinderen komen vanavond thuis. Ik heb ze echt wel gemist maar de rust was ook wel even lekker
Net een pretecho gehad, heb onszelf dit cadeau gegeven. alle beentjes en armpjes zijn aanwezig, lekker aan het bewegen. Voetjes gekruist, zo schattig. Uitgerekende datum is nu 21 september, dus 11 weken. Dit komt ook overeen met mijn eigen berekening. De vorige echo met 8.4 weken was ik op 24 september gezet. Toch fijn, een soort bevestiging dat wat je zelf denkt ook overeen komt nu. De termijnecho volgende week vrijdag is dus eigenlijk iets te laat, maar kon nog net.
@Muisjepluisje Hihi lekker hoor zo’n eigenwijsje! Wel fijn dat jullie het hartje goed gehoord hebben, dat is het belangrijkst! Ik ben vandaag 11 weken, sinds 10,5 week van al mijn klachten af. Gevoelige borsten en misselijkheid. Was 2 dagen geleden pilletje emasafeme vergeten en gaat eigenlijk heel goed. Iemand ervaring of zorgen maken?
Oh echt? Kan die andere dan al opgelost zijn en dat dit een nieuwe is? Hopelijk neemt je lichaam het idd op en ben je er snel vanaf! Kan me voorstellen dat als je misschien nu wat bloed, je je zorgen gaat maken. En wat fijn dat je echo een geruststelling is volgende keer je kleintje maar even influisteren om er eens goed voor te gaan liggen!
Hebben ze nog aangegeven hoe lang het bloeden nog kan duren of is daar niet echt een peil op te trekken? Begrijpelijk dat het je onzeker maakt. Maar wat fijn dat je toch even het hartje hebt kunnen horen en alles goed is. Wanneer verwacht je de uitslag van de nipt? Heb je er een goed gevoel bij of vind je het moeilijk gezien je vorige zwangerschap? En wat je zegt, het gaat echt zo snel! Aan de ene kant langzaam omdat je van echo naar echo leeft, maar aan de andere kant alweer bijna in het tweede trimester! Ik wil het geslacht niet weten, mijn vriend wel. Omdat ik wel begrijp dat het voor hem wat tastbaarder wordt, gaan we dus wel een geslachtsbepalingsecho doen. Maar wij houden lvoor onszelf wat het geslacht is. Jullie?
Wat balen dat je zo'n last hebt en ook al zo vroeg in je zwangerschap! Het zet toch je vrijheid en je mogelijkheden om lekker te werken, te sporten of shoppen in de ijskast. Heb je hier de vorige keren ook de gehele zwangerschap last van gehad of is het ook weer wat afgenomen?
Heb dit aan mijn verloskundige gevraagd en die gad aan dat eigenlijk na 10 weken er een afname is van HCG. Dat hormoon kan bijvoorbeeld zorgen voor onder andere misselijkheid, honger, puistjes enz. Dus dat zou een verklaring kunnen zijn dat je over de piek heen bent.
Ik heb toenet een echo gehad met 9+6. Dagje voorruit gezet dus 10 weken. We hebben ook het hartje al mogen horen, dit was heel bijzonder. De baby zag er prima uit en was lekker beweeglijk. Ik heb wel de placenta voor dus het kan zijn dat ik de baby pas later ga voelen maar ze zei dat dit tegen het eind van de zwangerschap wel fijn is omdat het dan minder pijn doet als het flink trapt. De baby zwaaide ook naar ons.
Bij beide zwangerschappen heb ik het gehad. De oudste vanaf een week of 20, de jongste een week of 12. Toen waren de laatste weken wel echt verschrikkelijk. Ik hoop dat de fysio straks wat tips heeft om te zorgen dat het niet nog sneller veel erger wordt, maar ik ben bang dat ik dan moet stoppen met werken het is wat het is helaas, ik zou liever wat vaker misselijk zijn geweest @xRMC wat fijn een goede echo! En wat leuk dat de baby zwaaide haha. Wel balen dat je placenta voor ligt, maar wat betreft het trappen hebben ze wel gelijk. Dat trappen kan soms echt pijnlijk zijn
Hahah ja ik heb nog geen idee hoe dat voelt. Gaat dus ook nog wel even duren voordat ik dat weet. En jij blij dat man en kids weer thuis zijn en de rust over is? hahah
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! En wel fijn dat je termijnecho nog net kon, dan heb je iniedergeval wel weer de kans om even te spieken haha.
Haha kom je vanzelf wel achter. Ik heb 2 ninja's gehad, bij de jongste voelde het op het laatst alsof m'n ribben blauw waren Ze zijn er nog niet al verwacht ik ze binnen nu en een uur wel thuis. Ben wel blij dat er weer wat leven in huis komt. Voelde me afgelopen dagen zo'n eenzaam vrouwtje die tegen de kat kletst
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 18 september 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september Hopeful1993 - 2e kindje 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 24 september 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje xRMC - 25 jaar - 1e kindje 29 september 30 september Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Februari 15-2 Doortje - 9 wk echo 15-2 lizziemelis - eerste echo 20-2 Mama8891 - echo 21-2 Polly8917 - tweede echo 22-2 Wishfull123 4e echo/termijnecho 24-2 Castientje - termijnecho 27-2 Doortje25 - intake vk en termijnecho 27-2 Jootje - intake Maart 1-3 Muisjepluisje - echo 10 weken 2-3 xRMC - intake 8-3 mama8891 - termijn echo 8-3 Muisjepluisje - termijn echo 9-3 Hopeful - termijn echo 10-3 Wishfull123 - 13 weken echo 13-3 Castientje 13 weken echo 16-3 xRMC - 13 weken echo April 6-4 xRMC - geslachtsecho 24-4 xRMC - 20 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hahahaha, nou hoop dat de mijne geen ninja word. Hahaha ja snap ik, ik heb altijd als mijn vriend niet thuis is en een serie ofzo kijk dat ik dan zeg "wow zie je dat" en dan besef dat ik alleen ben. Dus snap goed dat je weer wat leven in huis wilt en tegen iemand wilt praten die terugpraat ipv een kat hahah.
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september 17 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 18 september 19 september 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september Hopeful1993 - 2e kindje 22 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 23 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 24 september 25 september 26 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje xRMC - 25 jaar - 1e kindje 29 september 30 september Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Maart 8-3 mama8891 - termijn echo 8-3 Muisjepluisje - termijn echo 9-3 Hopeful - termijn echo 10-3 Wishfull123 - 13 weken echo 13-3 Castientje 13 weken echo 16-3 xRMC - 13 weken echo April 6-4 xRMC - geslachtsecho 24-4 xRMC - 20 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat super al die mooie echo's @Jootje91 @xRMC @Muisjepluisje @Muisjepluisje lekker eigenwijs dus haha. Zou het een nieuw hematoom zijn, lijkt mij niet dat het verplaatst van plek... @Jootje91 groot gelijk dat je een echo gepland hebt en alvast even hebt kunnen gluren Ik ben inderdaad wel nerveus voor de uitslagen, maar ergens ook steeds meer wel vertrouwen dat t goed zit. Denk dat iedereen wel gespannen is voor de uitslag van de nipt en medische echo's. Maar over een week heb ik zeker de uitslag van beide, dus dat gaat echt al lekker opschieten Dat bloedverlies kan een tijd duren gaf de vk aan, lijkt nu wel af te nemen gelukkig!