Ja voor een tweede snap ik het, maar dan voel je je al enigzins competent in het ouderschap verwacht ik. Voor de eerste wil ik dat hij er bij is.
Ik woon in Berkel en Rodenrijs! Had keuze tussen Langeland, Reinier of nog eentje maar Reinier had ik als enige echt een goed gevoel bij + zij hebben een bevalbad hahaha
Ik ben de eerste keer inderdaad in het ziekenhuis bevallen, maar dat kwam omdat het medisch werd. De 2e ben ik thuis bevallen, vond ik zelf veel relaxter. Man zei van te voren ook liever niet, maar achteraf was hij er wel blij mee. Al had hij toch niet veel tijd om er over na te denken Misschien is in het ziekenhuis bevallen ook wel anders als je niet medisch bent, dan kun je wellicht iets meer.
@Wishfull123, @Jootje en @Polly8917 heel veel succes vandaag! Hier vandaag precies 12 weken op naar het volgende trimester
Hoi dames, Ik zit al in het oktober groepje, maar na mijn termijnecho blijk ik 27 september uitgerekend te zijn. Mag ik hier ook nog meepraten?
Een bekende van mij is ook september uitgerekend. Die regelde vorige week de kraamzorg, die zaten al tot en met augustus vol
Kraamzorg moet je inderdaad snel regelen. Wij hebben het meteen bij de inschrijving bij de verloskundige geregeld, omdat zij ook kraamzorg bieden. Bij onze dochters hadden we ook kraamzorg bij hen en dan waren we super tevreden over.
NIPT ook zojuist geprikt! En vanavond even lekker samen uiteten want meneer vertrekt vannacht voor 3 weken naar Frankrijk voor werk
Ik ben twee keer thuis bevallen en dat wil ik dit keer weer heel graag. Ik heb het echt als fantastisch ervaren om thuis te zijn.
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september Hopeful1993 - 30 jaar 2e kindje 17 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 18 september 19 september D4YC - 31 jaar - 2e kindje 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje 22 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje 23 september Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 24 september 25 september 26 september Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 27 september 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje xRMC - 25 jaar - 1e kindje 29 september 30 september Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Afspraken: Maart 13-3 Castientje 13 weken echo 16-3 xRMC - 13 weken echo 16-3 D4YC - 13 weken echo 16-3 Doortje25 - 13 weken echo 20-3 Polly8917 - 13 weken echo 26-3 Doortje25 - geslachtsecho April 6-4 xRMC - geslachtsecho 13-4 Polly8917 - geslachtsecho 24-4 xRMC - 20 weken echo 26-4 Doortje25 - 20 weken echo In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
@Wishfull123 @Jootje91 En alles goed gegaan? Ik ben na de echo direct bloed gaan prikken voor de NIPT. Hopelijk binnen 10 dagen de uitslag. Mijn verloskundige drukte mij ook op het hart dat ik de kraamzorg nu echt snel moet gaan regelen.
Hier vandaag een prachtige echo gehad, super beweeglijk en het kindje was aan het drinken. Echt super schattig❤️ De echoscopiste denkt dat het zeer waarschijnlijk een jongen wordt Kraamzorg ook gauw aangevraagd, het weekend de opvang denk even regelen.