Wij hebben morgen een echo. Mijn man gaat er wel naar vragen, maar eigenlijk mogen wij het helemaal niet weten en moeten we onze gender reveal afwachten over 3.5 week Over 1.5 week geslachtsbepaling en dan nog 2 weken wachten op wat het is... Geen idee of we dat gaan volhouden en anders doen we gewoon net alsof hihi
Veel plezier met de echo vandaag @Muisjepluisje! Niet vergeten naar de ligging van de placenta te vragen hè!
Oeh wat lastig als er zo lang tussen zit haha! Is daar een reden voor, dat er twee weken tussen de echo en de gender reveal zit?
Omg hahahha zelfde situatie! 29 maart de echo en 9 april de reveal. Wilde hem eerst 5 april doen maar stel ze zien het niet goed ben ik de sjaak want ik ga precies naar Parijs de dag erna en kom savonds voor de reveal terug Oja, en ik zit alleen in de auto, met die envelop die dan mij aankijkt
@Muisjepluisje veel plezier bij de echo! Hoe laat mag je? @Doortje25 en @Muisjepluisje wat doen jullie jezelf aan door zo lang te wachten. Dat zou mij dus echt niet lukken
Heeeeel fijne echo gehad! Ze nam alle tijd en met de kleine is alles in orde. Precies 12+1 vandaag dus dat komt mooi overeen nog! NUB word hem bij mij niet, kleine lag ondersteboven en ook op de rug maar met de benen in de lucht
@Daan3 Ik wilde een week later, maar mijn man is ongeduldig. Ik zei nog dat hij het toch niet mocht weten, maar hij wilde gewoon snel weer een echo haha! We hebben de 8e de gender reveal omdat ik de 6e jarig ben, zo kon ik het mooi combineren! Ergens vind ik het ook een mooie cadeautje om er dan achter te komen wat het geslacht is, maar ik ben wel steeds nieuwsgierig nu! @Muisjepluisje wat een geweldige echofoto's! Jammer dat de nub niet zichtbaar was. Heb je zelf een gevoel wat het is? Oehhh helemaal in je eentje met die envelop, dat zou ik niet kunnen, laat staan mijn man Wij moeten hem meteen aan onze dochter afstaan haha! Weet je nu wat de ligging van de placenta is? Ik ben vandaag in jubelstemming, heb gewoon het tweede trimester bereikt! Ben nog wel wat gespannen voor de uitslag van de Nipt en kijk uit naar de echo morgen. Als die beiden goed zijn, kan ik echt rustig ademhalen!
Ojaaaaa goed dat je het vraagt! De placenta ligt duidelijk achter dus dat is top! Ja ik geef de envelop aan mn zwager hahahah wil het zo graag weten niet normaal. Ben zo trots ook wil het echt delen maar die NIPT houd me nog even tegen
Net gebeld met de uitslag van de Nipt; er zijn geen bijzonderheden aangetroffen. Zo blij mee! Kijk nu een stuk geruster uit naar de echo van morgen!
@Muisjepluisje vorige week op dinsdagochtend om 10 uur geprikt en vanmiddag om kwart over 4 de uitslag. Dinsdag als dag 0 gerekend want geen idee hoelaat het verstuurd is, 8 dagen. Lekker snel dus! Mijn test werd naar het Erasmus gestuurd, de verpleegkundige zei dat het eraan lag hoe druk zij het daar zouden hebben, maar dat 10 dagen gemiddeld is.
Mijne gaat ook naar Erasmus! Dan moet ik nog even geduld hebben ik zit vandaag pas op dag 3, vrijdag geprikt