@Muisjepluisje wat mooi die echo! @Doortje25 fijn dat er verder geen groei te zien was in de kweek. Hopelijk ben je snel van je klachten af. En opzich is het niet gek in de zwangerschap, je bent dan veel vatbaarder voor een blaasontsteking. Wij zijn afgelopen nacht met een vertraging van dik een uur goed aangekomen. Het is nu 8.30 hier, 2 uur tijdverschil met nl en 26 graden Ik zal proberen de zon mee te nemen als we terug komen
26 graden! Wat heerlijk!! Al breng je daar maar een paar graden van mee terug maak je mij al heel gelukkig
Ooohhh @Mama8891 ik ben jaloers haha! Heerlijk zeg! Bind die zon maar aan een touwtje op de weg terug! Ben er zó aantoe! Heel veel plezier en geniet ervan!
Ik ga m'n best doen. Enige nadeel is wel dat m'n enkels al lekker opzwellen door de warmte. Dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd
Ohoh ik kijk er nu al naar uit Nog nooit in de zomer hoogzwanger geweest hihi! Gekke dag vandaag, dit is de uitgerekende datum van ons verrassingskindje. Kan er nog steeds best verdrietig om worden dat we dat 'kindje' verloren. Gelukkig een heel druk trappelend jongetje in mijn buik, dat verzacht enorm. Vandaag het wiegje van mijn vriendin gekregen, het wordt steeds echter als ik die zo zie staan! ❤️
Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er super goed uit zo fijn! Suc6 alle 20 weken echo’s de komende weken
Ik twijfel heel erg. Soms denk ik echr van dit is ze maar soms denk ik ook van misschien is het toch mijn darm. Heel onduidelijk, dus durf het niet te geloven voor als het niet zo blijkt te zijn.
Je herkent t misschien nog niet helemaal. Hoor overal dat iedereen t al heel vroeg voelt, maar hier nog niks
Mijn placenta ligt ook voor zoals bij @Doortje25 en ik heb nog geen kinderen dus weet inderdaad ook niet wat ik precies moet voelen. Maarja we "hoeven" het nu ook nog niet echt te voelen maar het maakt je wel onzeker.
@Wishfull123 en @xRMC, strakjes, als je het duidelijk voelt dan denk je 'Ooooohhh jou voelde ik dus wel al eerder!' Als je denkt je darmen te voelen, dan is dat bij dit termijn echt je kindje. Tenzij er echt een scheet dwarszit Het zijn plopjes, borreltjes, gekriebel en steeds vaker een echte harde 'plop' in mijn geval. Als ik (of mijn man/kinderen) mijn handen op mijn buik leg voel ik hem soms ernaartoe 'schuiven'. Dan wordt het daar zwaarder. Hij reageert er steeds meer en gerichter op. Dat is zo gaaf! Soms voel ik hem naast mijn navel en soms ineens onderin. Ik voel hem de ene dag heel veel en de andere dag een stuk minder, ze slapen rond dit termijn 18 uur per dag dus dat is ook niet gek. Geen zorgen, nog even en ze trappelen je blauw van binnen! ❤️
Nou..... Dit is te toevallig! Ik denk dat ik wat voelde op een plek waar ik mn darmen normaal niet voel. Wie weet
Ja het is heel apart, ik heb 2 x pas echt een plop gevoeld en toen ik dat tegen collegas zei zeiden ze nee dat kan helemaal nog niet. het darmgerommel achtig iets voel ik wel wat vaker. Ik ben benieuwd wanneer ik het ahaaa momentje krijg haha. @Wishfull123 hahah je kindje wou even laten weten van hee mama ben hier hoor.
Ik voel 1-3x per dag een soort plopje en denk wel dat hij het is. Maar kan niet wachten tot dit gewoon overduidelijk word vooral dalijk als de echo’s klaar zijn. Gelukkig doet onze VK met 24-25 ook nog standaard een echo.
Ah dat is ook wel fijn zo'n extra check bij de verloskundige. Hier hebben ze geen echo, maar luisteren wel naar het hartje bij iedere controle. Wij gaan nog wel de 3d echo doen, lijkt mij echt gaaf❤️