Nou ook netjes, voor 10 kg teken ik ook Wel lekker dat je laatste maand rustig is op het werk en je ook nog lekker vakantie hebt. Gaan jullie nog weg? Ik werk in de zorg, voornamelijk op kantoor. Maar in de zomerperiode weer meer aan bed, vandaar toch maar 6 weken vooraf met verlof. Mijn laatste dag is 3 augustus . Mijn zomer en najaarsvakantie plak ik er dan achteraan
Wat netjes jullie aantal kilo’s erbij! Ik was rond de 20 weken 5 kilo aangekomen en heb meteen besloten niet meer te wegen. Vind het verschrikkelijk die weegschaal boven de 80 te zien omdat ik mezelf echt dik vond toen ik daadwerkelijk 80 kilo woog. Maar goed, kleintje doet het goed en heeft het onwijs naar zijn zin in mijn buik, groeit misschien iets te goed maar ach Vanavond heb ik weer een 3/4D echo die ik had gewonnen, zoveel zin in! En ben echt jaloers op iedereen zijn naderende verlof, ik moet nog 8 weken
Leuk weer eeren 3d echo @Muisjepluisje! Ben benieuwd of de foto's weer zo mooi uitkomen als je laatste echo. En ik moet dus ook nog 8,5 weken, maar daarvan neem ik 3 weken vakantie op . Denk dat wij ons verlof praktisch gelijk starten dan? Jij ook door tot 36 weken?
Ik heb net onverwachts de groeiecho al gehad. Ik had een afspraak bij de gynecoloog in het ziekenhuis en die deed meteen de echo. Ze zit op P29 dus nogsteeds klein maar het was verder goed. Ik heb wel wat veel vruchtwater maar dat kon door de diabetes komen. Ze weegt nu 1030 gram.
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september Hopeful1993 - 30 jaar 2e kindje 17 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 18 september MvanM - 28 jaar - 1e kindje 19 september D4YC - 31 jaar - 2e kindje 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje Tingeling - 30 jaar - 3e kindje 22 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september Daan3 - 32 jaar - derde kindje 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje xRMC - 25 jaar - 1e kindje Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 29 september 30 september Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: Mei 5-5 mama8891 - 20 weken echo 9-5 Polly8917 - 20 weken echo 11-5 Sappie91 - 20 weken echo 12-5 Polly8917 - Controle VK 29-5 xRMC - verloskundige controle Juni 7-6 Muisjepluisje - vk controle 9-6 xRMC - suikertest 14-6 Muisjepluisje - suikertest 22-6 xRMC - kinkhoestprik Juli Augustus In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (8) | meisje (2) | verrassing (1) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wel fijn die extra check. Hopelijk groeit ze de komende weken nog lekker door en komt ze gewoon goed uit qua gewicht.
Oooeh 8 weken klinkt nog lang, maar die weken vliegen! Voor je t weet trek je die deur achter je dicht Benieuwd naar je echo!!
Nou precies deze echo waar heel wat familie bij was, was drama Meneer lag in stuit, met zijn handen, armen, benen en de navelstreng voor zijn gezicht en tegen mn buik aan. Hoe is het mogelijk he! Ik moest nog allerlei oefeningen doen maar dat mocht niet baten. Had het niet verwacht maar volgende week mag ik terugkomen voor een 2e poging Ik heb wel zijn haartjes gezien, en ze zei dat hij echt al een flinke bos had en dat vind ik zooooo leuk Heb wel nog 1 mooi plaatje ertussen zitten!
@Muisjepluisje jammer dat de kleine donder niet heel coöperatief was, maar wel super dat je nog een keer mag!
♡Uitgerekend 16 - 30 september 2023♡ 15 september Castientje - 35 jaar - 1e kindje 16 september Hopeful1993 - 30 jaar 2e kindje 17 september Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 18 september MvanM - 28 jaar - 1e kindje 19 september D4YC - 31 jaar - 2e kindje 20 september Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 21 september Jootje - 32 jaar - 1e kindje Tingeling - 30 jaar - 3e kindje 22 september Polly8917 - 32 jaar - 1e kindje Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september Daan3 - 32 jaar - derde kindje 28 september Lizziemelis - 28 jaar - eerste kindje xRMC - 25 jaar - 1e kindje Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 29 september 30 september Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: Juli 10/7 - xRMC - controle verloskundige 11/7 - xRMC - intake kraamzorg Augustus 1-8 - xRMC - groeiecho (31+5) In liefdevolle herinnering ♡ Sophiejacoba ------------------------------------------ jongen (8) | meisje (2) | verrassing (1) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat doen jullie het netjes qua aankomen, durf bijna niet te zeggen dat ik al op 18 kg extra zit maar ik heb ondergewicht, altijd gehad dus het mag ook wel. @xRMC fijn dat de echo goed was, en klein zegt niet altijd alles. Meten is en blijft lastig natuurlijk. Hier wat stress gehad, woningbouw wil de keuken vernieuwen, helemaal prima. Ik had aangegeven dat ik alles goed vind maar niet in september. Wanneer stond ik ingepland, 14 september dus na wat gedoe het nu wel om kunnen zetten naar eind augustus. Ze wouden eerst 13 juli komen, maar wij gaan de 20e naar Frankrijk, zouden ze 1 dag er voor klaar zijn. Dat zag ik ook niet zo zitten. @hier gaat verder alles wel ok, veel moe, zit ondertussen aan andere ijzertabletten. Moet een uur voor het ontbijt ingenomen worden, dat is nog wel een dingetje. Maar we komen er wel Maak je borst maar nat voor deze dondersteen wel fijn dat je nog een keer terug mag komen, hopelijk werkt hij dan beter mee
Hahah, 18kg als je ondergewicht hebt is best prima toch? Ja klein maar fijn . Wat een gedoe met de keuken. Snap dat je het in september niet wou. Hopelijk zijn ze eind augustus snel klaar met de keuken zodat je nog even tijd hebt alles in te richten voor de baby komt hahah. Werken de ijzertabletten die je nu hebt beter? Uur voor het onbijt is best lang en zeker met de zwangerschapshonger (die ik ervaar dan tenminste)
@xRMC, 18 kg is wel prima, maar moet nog een aantal weken he Keuken zou met 4 dagen klaar moeten zijn dus dat hoop ik maar. Moet ook niet veel langer duren want ik vermoed dat de baby er wel is in de 2e week van september. Qua ijzertabletten, geen idee. Ik slik ze nu een goede week maar nog net zo moe. Zal ook wel tijd nodig hebben. Ben net weer wakker van een middagdutje
Hahha ja dat is waar maar ach, wat maakt het uit. Misschien is het er ook zo weer af. Ohh 4 dagen is nog te overzien idd. Hahhaha ik ben ook net wakker van een dutje en mijn ijzer was "perfect" zei de verloskundige .
@Mama8891 vooral geen kilo's met anderen vergelijken! Hoeveel je aankomt verschilt zo erg van zwangerschap tot zwangerschap. Zo lang de verloskundige zegt dat de baby goed groeit is het goed En wel heel fijn dat je straks een brand nieuwe keuken hebt als de kleine er is! En je vermoeidheid kan ook door andere zaken dan je ijzer komen natuurlijk, bijvoorbeeld omdat je een baby aan hey groeien bent in je buik Maar hoop dat de ijzertabletten je wel wat meer energie gaan geven!
@Mama8891 als je al wat ondergewicht hebt, zeker niet druk maken om de kilo's. Het zegt allemaal niet zoveel, je hebt het nu waarschijnlijk nodig voor de kleine en bestaat een kans dat je t zo ook snel weer kwijt bent Even stressen met de keuken, snap dat je niet zo blij wordt van de planning. Komt vast goed