ex woont opeens om de hoek, en weet niet wat ik er van moet denken.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door essii, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essii

essii Nieuw lid

24 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey

ik ben momenteel 37 weken zwanger heb een man woon samen in een appartementje alles helemaal top niks te klagen.

nou hier komen mijn hormonen haha weet ff niet hoe ik hier mee om moet gaan.

ik heb een hele tijd geleden een ''scharrel'' gehad voor hem was het serieus voor mij een leuke tijd zonder dat ik er een toekomst in zat met name door leeftijd verschil van 14 jaar. en ik in die tijd net 20 was en werd zwanger van hem na een tijdje twijfelen en veel denken is het een abortus geworden totaal geen spijt van voel me er nog steeds goed bij dat ik toen die keuze heb gemaakt (makkelijk is anders had nooit verwacht zon keuze te hoeven maken )
    nou was hij het daar TOTAAL niet mee eens en wou het wel
    dat is een hele ruzie geweest hoop gedoe en gezeik en was helemaal van hem af geen contact niks.

nou was ik vorige week bij mijn beste vriendin die af en toe nog wel eens contact met hem heeft en zei vertelde me dat die in de zelfde woonplaats als mij in komen wonen naja oke dacht ik groot genoeg hier die kom ik dan toch hooguit alleen in het centrum ofzo tegen

nou zaterdag in de supermarkt komt die recht op me af lopen in was nogal in shock ofzo en liep recht erlangs voor me uit te kijken alsof ik alleen op de wereld was. 2 dagen later sta ik met een vriendin te belle ondertussen naar buiten aan het staren komt die opeens voorbij gefietst door de straat hmm.. nou vandaag ik loop de voordeur van de flat uit om de hond uit te laten komt die weer voor bij gefietst nou blijkt woont die letterlijk om de hoek zijn misschien de hormonen waar ik last van hem maar ben er niet blij mee om hem straks wekelijk ofzo tegen te komen ik heb me nieuwe leven opgepakt krijg er steeds zon akelig gevoel als ik hem tegen kom zijn heb niks tegen me vriend gezegd moet ik misschien wel doen want zit me best dwars.
    en vraag me af moet ik hem dan blijven nergeren of hoi zeggen als die weer eens voorbij komt en bij me aan de kassa ofzo staat vind het best lastig,

Sorry ik moest ff me verhaal kwijt dacht namelijk van dat stuk van me leven af te zijn :(.

2. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Lastig! Ik moet er niet aan denken dat ik me ex dagelijks tegen kom wanneer ik een nieuw gezinnetje heb. Is hij er ook bewust van dat je je akelig voelt om hem heen? En is het niet soort van stalker?

Jeetje meid, ik zou het wel met je man bespreken, je hoeft niet alles te vertellen, maar als hij je ooit aanspreekt wanneer jij met je man de boodschappen staat in te laden hoef je in iedergeval niet je dood te schamen.

3. essii

essii Nieuw lid

24 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee gelukkig geen stalker want hij kon totaal niet weten dat ik in deze buurt woon namelijk 2 jaar geleden vanuit de naastliggende stad verhuist hier naar toe.

Zal het indd ook wel tegen me vriend vertellen.
    Fijn dat iemand me begrijpt :)
    Aangezien de hond ook graag naar buiten wil en die kant op de hondeuitlaat plaats is....

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

In ieder geval je vriend inlichten, dat voorkomt gênante situaties!

Deel Deze Pagina