De eevaring leert dat ik slecht ben in die lijsten aanpassen dus als iemand dat voor mij zou willen doen; graag! tylmare, 26 jaar, 1e kindje. 1e afspraak: 4 februari. Als ik ga werken wil ik 2 dagen werken. Maar dat dan ook zo afspreken dat ik ook daadwerkelijk die dagen werk heb en dat ik niet voor niks oppas regel. mijn vriend wil 1 dag "papa dag" maarja dat is ook weer afhankelijk van mijn baan. Ik verdien veel minder en de hypotheek houdt geen rekening met papadagen ik denk 1 dag gastouder voor de sociale contacten en ontwikkeling en 1 dag opa en oma. Welke weet ik nog niet. Waarschijnlijk schoonoudes want die zijn beide met pensioen. Mijn vader en zijn vriendin werken beide nog fulltime.
Hoi dames, mag ik me hier ook aanmelden? Heb afgelopen maandag ontdekt dat ik zwanger ben. Vandaag 4 weekjes ong. helaas was mijn menstruatie de laatste maanden veelnkorter dan anders dus we hadden het nu ook niet verwacht. ben als ik een 28 dagen cyclus aanhou (wat ik voor t gerommel wel had) ong 24 sept uitgerekend.
Hoi Dames, na 3 weken gewoon overal mee gelezen te hebben nu toch ook maar trots een berichtje plaatsen Hopelijk doe ik het dan ook op de juiste plek en vertel ik ook waar het hier om draait, en dat ik niet weer op een verkeerd topic/groep zit haha.. ben nog niet zo bekend met die forum dingen. Vorige week maandag een positieve test !! en onze datum staat nu op 16 September. Het wordt ons eerste kindje, maar helaas wel al twee keer een miskraam gehad in het prille begin. Alleen dit keer voelt alles anders, en zijn we er ook echt klaar voor.. zo spannend ! ( en ondervind ik ook de ongemakken al ) Moe, vreselijk misselijk in vlagen ' nog niet hoeven spugen gelukkig" pijn in m'n borsten en die heerlijke hormonen waar van je tegen het plafond zit in 10 tellen. Nou ik stop ffies met verder kletsen want het is misschien niet de bedoeling mijn hele verhaal hier te plaatsten, en als dat wel kan zie ik het vanzelf ! Nou meiden geniet er lekker van, en ik hoop dat we allemaal mama gaan worden in september !!
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: LenP - ? jaar - 1e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar - 1e kindje 18 September: Naadje53 - ? jaar - 2e Kindje 19 September: Maev - ? jaar - ? kindje 20 September: 21 September: Tylmare - 26 jaar - 1 kindje 22 September: 23 September: 24 September: 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Afspraken: 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - eerste echo! 02-02-2015 - Naadje53 - eerste echo! 04-02-2015 - Tylmare - Eerste echo!
Hallo welkom. Gefeliciteerd en we hopen allemaal op een plakkertje! Geniet er lekker van en van mij mag je van je af schrijven hoor ik heb je btw oook op de lijst gezet weet alleen je leeftijd niet.
Welkom LenP en Tazzie! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Schrijf vooral wat je wil schrijven, doen wij ook! Ben net bij de kringloopwinkel geweest, doe ik eens in de zoveel tijd. Zie ik daar een ontzettend schattig woezel & pip canvas staan. Kon me niet inhouden en meegenomen. Ook al duurt het nog heel lang voor we aan de kinderkamer beginnen, haha! Krampjes in baarmoeder zijn weer terug en ben lekker emo aan het worden viel me gister op Anoniemmeisje: Bedankt! Helemaal top! Bij het NOD forum verpestte ik de lijst steeds als ik hem wilde aanpassen, haha!
leuk he Tylmare.. Ik zie ook overal van alles, en iedereen heeft het opeens over kinderen.... Ik heb ook dingetjes in mijn handen gehad, maar ik wacht toch even tot de echo Maar ik ben ook zooo onzeker... Gisteren had ik helemaal niks, niet moe, niet duizelig etc... knetter werd ik er van, gewoon van onzekerheid. "gelukkig" voel ik me nu weer echt bagger . Met die lijst is toch echt wat aan de hand, ik ben er al 3 keer uitgegooid en ook heel veel anderen staan niet meer op de oude lijst dus zal het dadelijk proberen te fiksen We zijn op dezelfde dag uitgerekend Anoniemmeisje18
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: LenP - ? jaar - 1e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar - 1e kindje Klaver85 18 September: Naadje53 - ? jaar - 2e Kindje 19 September: Maev - ? jaar - ? kindje 20 September: 21 September: Tylmare - 26 jaar - 1 kindje 22 September: 23 September: 24 September: 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Afspraken: 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - eerste echo! 02-02-2015 - Naadje53 - eerste echo! 04-02-2015 - Tylmare - Eerste echo!
gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik ben ook net zwangerschap (wij weten het nu 4 dagen) van onze 3de ukkie. wij zijn 20 sept 2015 uitgerekend
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: Evaaatje - 30 jr - 3e kindje LenP - ? jaar - 1e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar - 1e kindje Klaver85 18 September: Naadje53 - ? jaar - 2e Kindje 19 September: Maev - ? jaar - ? kindje 20 September: 21 September: Tylmare - 26 jaar - 1 kindje 22 September: 23 September: 24 September: 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Afspraken: 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - eerste echo! 02-02-2015 - Naadje53 - eerste echo! 04-02-2015 - Tylmare - Eerste echo!
Goedemorgen, welkom dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat leuk, een canvas... Ondanks dat het vroeg is, dat maakt het wel echt he, als je iets regelt of koopt voor de kleine rijstekorrel 😝 haha.. Leuk!! Vervelend Klaver, die onzekerheid.. Fijn dat je je nu weer echt zwanger voelt!! Ik zag dat ik ook van de lijst was weer... Weet niet hoe ik dit zelf kan aanpassen *oeps*.. Wie zou dit voor mij willen doen? Gister een lange en drukke dienst gehad. Collega's weten het nog niet natuurlijk dus kan ik ook niet even rustig aan doen.. Nou dat heb ik vannacht geweten... Vandaag vrij dus wel even rustig aan doen nu, hopen dat het wegtrekt... Dames nieuw op het forum, (weet zo gauw niet alle namen) hoe vielen julli je? En uit nieuwsgierigheid, wat voor werk doen jullie en is het jullie eerste kindje?
Nou hier naar mijn idee nog steeds geen duidelijkheid, vanmorgen wel getest en een uiterst licht streepje (eigen merk van DA) en de controle streep was ook erg licht. Even voor de nieuwe had een positieve test (zwanger&kids) lichte bloeding en vervolgens een negatieve test (action en DA). Bloeding was echt te weinig om van een ongie te spreken... Temp blijft tegen de 37 graden dus moest volgende week nog maar eens testen (maar dat hield ik niet vol) Oh voor de lijst ik ben 31 jaar, is mijn 2e kindje (eerste voor Vl)
Oh Meav, wat spannend zeg!! Helemaal niet gek hoor, dat je het niet vol hield en dat je ervan in de war raakt..! Toevallig hoorde ik gister een verhaal van iemand die zelf met bloedprikken 2 weken tot na NOD nodig had on voldoende HCG te maken voor een duidelijke uitslag... Wie weet was de bloeding de innesteling en duurt het wat langer daardoor. Houdt de moed erin meid! Ik duim voor je!!
@maev wat vervelend joh Kan je niet beter die van de kruitvat doen die heeft minder hcg nodig Hier erg moe en last van mijn banden volgens mij, savonds begint mijn buik al behoorlijk uit te zetten vergeleken met normaal nu dus wat ruimere kleding dragen als ik aan het werk ben gelukkig geen tijd voor visite deze week