Uitgerekend 16-30 september 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rebelleflower, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik wil ook graag meeschrijven die andere club is mij te druk.

Ik ben 28 jaar, 1e kindje en volgens eigen berekening uitgerekend rond 23-09-2016.

2. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    #22 Rebelleflower, 24 jan 2016
    Laatst bewerkt: 24 jan 2016
    bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016

16 september:
    miranda88, 27 jaar, 2e kindje

17 september:

18 september:

19 september:
    xlily, ? Jaar, 1e kindje

20 september:
    rebelleflower, 24 jaar, 1e kindje.
    zonnetje2015, ? Jaar, ? Kindje

21 september:

22 september:

23 september:

24 september:

25 september:

26 september:

27 september:

28 september:
    Ri1987, 28 jaar, 1e kindje

29 september:
    er14, ? Jaar, 2de kindje

30 september:

datum onbekend:
    ilss, ? Jaar, 2de kindje
    mariska89, 26 jaar, 2de kindje

totaal aantal: 7

als je weet of het een jongen of een meisje wordt kan je deze als je dat wilt achter je naam plakken:
    ♀ ♂

afspraken lijst:
    - rebelleflower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige.
    - xlily 3 februari, eerste echo
    - miranda88 18 februari, eerste echo en intake verloskundige
    -
    -

Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Wijzigingen van afspraken of datum kan je ook doorgeven!

3. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Als goed is is de lijst weer op tot date haha! Zag dat die drie en aantal keer bewerkt was. Misschien is het handiger om alleen even door te geven hier dat je erbij wilt dan zet ik het er wel op :) want anders wordt het wel heel vaak bijgewerkt hebben we meer de lijst er staan dan dat we kunnen kletsen haha :)

Leuk dat er nog meer meiden komen! Als we een leuk clubje hebben kunnen we een besloten groep maken want zoals ik al lees zijn hier veel meiden die de andere club te druk vonden :)

Hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat alles goed! Ben begonnen met moeders voor moeders. Doen jullie ook al mee?
    Verder weinig klachten. Alleen moeeee en borsten doen zeer PDF!
    Vanmorgen was even schrikken hier!! Had sinds een langere tijd weer seks gehad met VL en had daarna bruin verlies!!! Schrok me dood! Vl zei al dat het waarschijnlijk door hem kwam omdat hij wat scherpere nagels had. Misschien net ergens beetje open gekrapt per ongeluk! Gelukkig was het vanmiddag weer helemaal weg!! Denk dat omdat het bruin was dat het door zijn sperma 'schoon gespoeld' werd ofzo haha.
    We hadden sinds ik positief teste wel seks gehad maar zonder klaarkomen in mij. En had een lichte innestelingsbloeding voordat ik positief tests..
    Maar was even schrikken maar bruin is oud dus niets aan de hand en het is weer weg :)

4. Mariska89

Mariska89 Lid

27 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rebelleflower goed idee dat jij de lijst gaat bijhouden. Ik deed iets fout...hoppa pagina 2 vol haha.

Er kan een afspraak bij....27 jan heb ik intake bij de vk. Bij mijn zoontje had ik de intake ook zo vroeg en werd er een echo gemaakt. Daar was toen niets op te zien en vervolgens zat ik twee weken in de stress. Ik wil woensdag geen echo, misschien inwendig als de vk bijna kan zeggen dat het zeker is dat er iets te zien is.

Fijn dat je bijgekomen bent van de schrik ;), alles is zo gevoelig. En fijn dat de verloskundige het uitlegde. Ik bekeek net mijn zwangerschapstest en daar was niet meer op te zien dat ik zwanger ben...kruisje was weg. Dit vind ik raar en geeft mij niet echt een lekker gevoel. Die van mijn zoontje, twee jaar geleden, laat nog steeds twee streepjes zien.

5. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    @rebelleflower goed idee dat jij de lijst bij houd hoor. En zal inderdaad wel even schrikken zijn ja. Maar inderdaad bruin is oud en als het niet heel veel is hoef je je geen zorgen te maken. Ik doe dit keer niet mee aan mvm bij de 1e wel braaf gedaan maar heb het nu gewoon erg druk met werk en school en een peuter van bijna 2.

@mariska raar dat het weg is. Maar zou me niet teveel zorgen maken ligt misschien gewoon aan de test? Heb je ook een cb digitaal gedaan?

Ik voel me redelijk alleen erg moe en soms wat misselijk.

6. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Voor de lijst: 30 september uitgerekend, 27 jaar.

He wat een schrik dat bruin verlies. Gelukkig bleef het daarbij rebel!

Hier ook geen mvm. Ook bij de eerst zwangerschap wel mee gedaan maar met peuter idd druk. Alleen plassen is er niet bij :).

@mariska wat gek ja, niet te veel zorgen maken. En anders idd nog een digitale test doen?

Hier begint de vermoeidheid langzaam te komen. Hormonen doen wel hun werk, vandaag erg veel gehuild en ik kon nogal kribbig uit de hoek komen.
    Rond vrijdag wil ik nog een digitale CB doen met indicator. Als er dan 2/3 staat dan ben ik helemaal gerust.

Bij hoeveel weken hebben jullie de eerste echo? Ik kan t gaan rekenen hoor a.d.v het lijsjte maar ik ben te lui ;) haha

7. xLily

xLily Lid

23 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen !

@ilss ik ben dan 7,5 week:)
    @rebelle dat is inderdaad schrikken! Gelukkig is het weer over, en fijn dat de verloskundige je op dat moment je een beetje op gemak kon stellen

Weekend weer voorbij helaas.. Mezelf klaarmaken voor een dagje werken
    Hebben jullie trouwens last van misselijkheid? 6 weken alleen nog nergens last van :(

Fijne dag allemaal

8. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Mariska zou me idd geen zorgen maken om dat kruisje. Kan natuurlijk gewoon vervagen. Mijn MvM test is ook vervaagt en zelfs beetje uit gaan lopen. Super zonde :( dat is dan wel geen kruisje maar bedoel maar dat dus gewoon kan.
    Voor je eigen gerustheid gewoon ff een CB halen of kruitvat test 2v5? Bij mij staat het streepje die ik op 10dpo had er nog op!

Ilss ik ben echt al sinds de innesteling moe haha ene dag is het meer en lig ik s'middags te slapen op de bank als ik uit werk kom en een andere dag hou ik het vol tot een uurtje of 10 s'avonds. Normaal was dat zeker 11-12 uur. Hoort erbij :)
    Ik heb bij 8 weken de echo. Nog 2 weekjes wachten!! Kijk er zo naar uit!

Lily hier ook (bijna) geen misselijkheid. Zaterdagochtend was ik wel even heel misselijk maar geen overgeven gelukkig. En als ik nu s'nachts wakker wordt om te plassen voel ik me ook wat misselijk maar veder valt het reuze mee! Tot zaterdag vrijwel geen last gehad! Hoop dat dat zo blijft.

9. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik werk de lijst vanmiddag even bij! :) lig nu nog in bed haha lekker dagje vrij en straks komt mijn schoonmoeder langs en gaan we even langs IKEA voor lade kasten maar ook even spieken op de kinder afdeling natuurlijk haha!
    Jullie nog plannen vandaag? Of weer werken?
    Het is vandaag blue monday toch?

10. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hey meiden

Ilss ik heb me 1e afspraak met echo pas als ik 10 weken bent. Bij me 1e had ik hem rond 8 weken.

Ik voel me wel wat misselijk maar niet zo erg dat ik moet spugen. Maar soms is het wel vervelend. En vooral moe val elke avond op de bank in slaap. Maarja ook niet gek want werk veel en dan staat me wekkertje al om 5 uur. Nu lekker 1dagje vrij dus rustig aan voor zover dat kan met een meisje van bijna 2 hihi

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Ik schrijf ook weer mee.
    Ik ben (bijna) 34 jaar, de eerste echo heb ik op 10 februari. Het is gebruikelijk in het ziekenhuis dat je na een cryo/verse terugplaatsing met 7 weken een echo krijgt om hartactiviteit vast te stellen. Als alles goed is mag ik daarna gewoon naar de vk.

@Rebelleflower: wat zal je geschrokken zijn! Verder niets meer gezien? Idd waarschijnlijk net iets geraakt waardoor er een beetje bloed kwam. Maar nooit leuk om te zien.

Ik weet nog niet of ik weer mee doe aan MvM. Ik heb 2 keer meegedaan. Als ik nog steeds ruim 10 km moet omrijden om de flessen te halen en te brengen sla ik deze keer over. Ik werk 4x9 uur en zie dat niet zitten.

Ik ben natuurlijk wat minder ver dan jullie en heb geen klachten. Bij onze zoon voelde ik me tot week 5 prima, daarna werd ik ineens heel erg beroerd. Dat duurde tot week 17...
    Nu ben ik af en toe ineens erg moe. En het weekend had ik veel brandend maagzuur.
    Ik vind dit altijd een lastige en erg spannende periode, zo tussen zwangerschapstest en eerste echo in. Gelukkig mag ik relatief snel voor een echo komen, eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen. :D

12. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016

16 september:
    miranda88, 27 jaar, 2e kindje

17 september:

18 september:

19 september:
    xlily, ? Jaar, 1e kindje

20 september:
    rebelleflower, 24 jaar, 1e kindje.
    zonnetje2015, ? Jaar, ? Kindje

21 september:

22 september:

23 september:

24 september:

25 september:

26 september:

27 september:

28 september:
    Ri1987, 28 jaar, 1e kindje

29 september:
    ER14, 34 Jaar, 2de kindje

30 september:
    Ilss, 27 Jaar, 2de kindje

datum onbekend:
    Mariska89, 26 jaar, 2de kindje

totaal aantal: 8

Afspraken lijst:
    - xlily 3 februari, eerste echo
    - rebelleflower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige.
    - ER14 10 februari, eerste echo
    - miranda88 18 februari, eerste echo en intake verloskundige
    -

Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Wijzigingen van afspraken of datum kan je ook doorgeven!

13. Mariska89

Mariska89 Lid

27 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ilss, Rebelleflower, Miranda ik heb net een test gedaan en weer een mooie tweede streep . Heb er nagellak opgedaan in de hoop dat hij blijft staan om te bewaren. Tijdens het uitvoeren van de test werd ik toch zenuwachtig of er wel weer een streep te zien was.

Zwangerschapskwaal is een beetje misselijkheid. Met vlagen komt het en het trekt ook wel weer snel weg. Verder ben ik moe en heb ik vrij weinig energie om iets te ondernemen. Maar het werk gaat door en er loopt hier een klein mannetje van 1,5 jaar rond.

ER14 wat bijzonder dat je zelf de flessen moet halen en brengen?
    Ik ga er van uit dat zij dat doen?! Ik hoop trouwens dat je snel onder controle van de verloskundige mag. Was dit ook bij je eerste twee zwangerschappen?

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mariska: ik heb een doos vol testen, die bevestiging is zo heerlijk!
    Mijn eerste zwangerschap bleek buitenbaarmoederlijk en een ma te zijn. Toen heb ik niet lang met MvM meegedaan. Bij zoonlief ook niet tot het eind omdat ik maar bleef spugen en het gewoon niet trok. Ik heb me vanmiddag toch maar aangemeld. Afzeggen kan altijd nog.
    Ik woon in een gehucht. Bij jou wordt het vast opgehaald! :D

15. xLily

xLily Lid

23 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi! Ik lees net in kruidvat folder dat, als je een extra-voordeelkaart hebt, je 2 gratis kaarten krijgt voor de 9 maanden beurs (wel op=op)
    Misschien leuk voor diegene die willen gaan 😊 Ben momenteel hard op zoek naar die pas.... Spoorloos :(:D

Ik ben trouwens 22 jaar (voor de tabel)

Fijne avond allemaal !

16. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ow Lily thanks voor de tip!!
    Ga ze meteen bestellen want gratis wil ik er best naar toe haha. Ik woon niet echt om de hoek dus kost me ook geld om er te komen dus dacht agh laat maar

Zal je leeftijd zsm aanpassen :)

17. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
    Het lijkt mij leuk ook mee te kletsen/lezen.
    Ik mag als alles goed blijft gaan rond 27 september bevallen.
    18 februari eerste echo heel spannend :)

Groetjes

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Welkom wondertje2015! Gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik maak me een beetje zorgen. Ik voel echt niets.. Ik kan me niet zo goed meer herinneren hoe dat bij mijn zoon was. Maar waar ik vorige week nog wel echt moe was lijkt dat nu ook stukken beter te zijn. Ik word er onzeker en nerveus van.
    Wat voelden jullie zo tussen week 4 en 5 of rond week 5?

19. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo ER14,

Het enige wat ik voel zijn kriebels in mijn lijf en hele gevoelige borsten ook is mijn buik erg opgezet.
    Verder ben ik ook erg nerveus en onzeker en bang dat het verkeerd zal gaan.

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier inmiddels volop kwaaltjes, misselijk, gevoelige meer gespannen borsten en moe.

Ga me vandaag inschrijven voor mvm. Hoewel m'n maag die bussen miet echt zal waarderen...

Deel Deze Pagina