Welkom wondertje15 spannend ik heb ook me 1e echo op 18 feb. Er14 snap dat je je zorgen maakt maar niet te veel doen bij me 1e heb ik nooit kwaaltjes gehad alleen pijnlijke borsten. En nu heb ik wel van alles dus elke zwangerschap is anders. Maarja ook ik maak me zorgen hoor pas als ik me echo heb gehad en alles het doet ben ik gerustgesteld hihi. Vandaag dagje school en voel me niet lekker ben ook megaverkouden dus alles tegelijk
ER14 ik had tussen 4-5 weken ook bijna geen last. Alleen mijn borsten deden heel erg zeer en was heel moe maar meer niet. Sinds dit weekend ben ik kots misselijk Het was gisteren weer weg en vanmorgen begon het weer met af en toe terug kerende vlagen. Voelt dan alsof ik ieder moment moet overgeven. Pff. Heb ook de hele tijd een verschrikkelijk droge mond!! En extreem.droge huid ik zal wel z'n gelukkige zijn die er niet mooier op wordt tijdens de zwangerschap haha! Maar agh heb het er voor over
Gefeliciteerd wondertje! En ik denk dat we allemaal pas gerust zijn na een mooie eerste echo. Kwaaltjes zeggen niet heel veel. Bij mijn zoontje heb ik nergens last van gehad behalve dat de kilo's er aan vlogen. Ben benieuwd deze keer . Rebeeflower....wat betekent 'pendel' in je handtekening?
Hier de kwaaltjes ook af en aan. Mvm kon meteen komen en weer een mooie knaltest! En wikkeldoek nr 4...
Wow Zonnetje, wat heftig zeg. Fijn dat het een knaltest was! Ik heb me ook vol goede moed aangemeld en krijg vrijdag de dame van MvM op bezoek. Ook wel weer spannend.. Jullie hebben gelijk hoor. Het zegt ook niets en je hebt er toch geen invloed op. Proberen vertrouwen te hebben dat alles goed gaat. Bij onze zoon werd ik met 6 weken ineens heel erg beroerd. Dus misschien is het ook nu weer stilte voor de storm.
Mariska: Heb even opgezocht voor je wat een pendel inhoud haha. Vond last uit leggen: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pendelen_(parapsychologie) Mijn schoonmoeder heeft een pendel en die heeft dus voor mij gependeld waar ik zelf bij was. De andere 2 zijn via het forum gedaan door meiden. Er is een special topic voor te pendelen daar kan je je aanvraag doen als de gene die pendelen tijd hebben geven ze aan dat je ze een berichtje kan sturen. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Het is maar gewoon voor de lol voor mij. Ik neem het niet te serieus haha we zullen het zien
Hoi hoi, Mag ik hier ook mee kletsen? Heb zondag een positieve test gehad, volgend mijn eigen berekening ben ik nu dan 4 weken en 5 dagen. Ik krijg 18 febr een echo en een intake. Ik ben trouwens 26 jaar en het wordt ons eerste kindje.
Heftig hoor zonnetje ik duim voor jullie dat alles goed blijf gaan. Welkom lot gefeliciteerd. Bij mij zijn de kwaaltjes ook op en af. Met name de misselijkheid. Maar merk wel vaak dat ik gewoon moet eten als ik eet trekt het sneller weg als ik niks eet word het alleen maar erger. Hier net weer vervelend nieuws gekregen. Even het verhaal in kort. Voor kerst kregen we te horen dat me tante (zus van moeder) borstkanker heeft. Met oud en nieuw kreeg mijn oom haar man een hartinfarct. 2 weken terug mog hij naar huis de volgende morgen kreeg hij thuis een hartstilstand me tante heeft hem zelf gereanimeerd. Sindsdien ligt hij op de ccu en gaat het niet goed. Er is een deel van zn hart afgestorven zn ene long doet niks meer en de ander maar voor de helft ook houd hij vocht vast en heeft hij steeds longontsteking hij ligt nu aan de beademing. 1,5 week terug is mijn tante geopereerd borstsparend met schildwachtklier (ze halen dan de 1e klier in je oksel weg voor onderzoek) vandaag kreeg ze de uitslag en ja hoor uizaaiingen:x. Nu word ze volgende week geopereerd om alle klieren weg te halen. Maar het is zo tegenslag weer. Heb onwijs goede band met me familie en vind dit zo triest. Heb vanmiddag ook even hard met me moeder gehuild. Me moeder is bang dat ze dit jaar 3 mensen weg kan brengen me tante me oom en dan gaat me opa erachter aan is ze bang. Ook me oma is helemaal overstuur is tenslotte haar dochter. Nou toch heel verhaal geworden sorry moest het ff kwijt. Geluk en verdriet ligt momenteel zo dicht bij elkaar pfff.
He wat een naar verhaal Miranda. Dit wens je niemand toe. Weten je oom / tante en oma al dat je zwanger bent? Misschien dat een klein lichtpuntje hun goed doet. Geluk en verdriet liggen dan inderdaad dicht bij elkaar. Heel lastig lijkt mij dat. Lily, bedankt voor de negenmaanden beurs. Ik ga er over nadenken of ik het net zo leuk ga vinden als de eerste keer Dank je wel rebelleflower, 75% een tweeling bij je. Haha ik ben benieuwd. Gefeliciteerd Lot. Spannend en welkom!
Me ouders zus en me opa en oma weten het wel. De rest nog niet. Vind het ook zo moeilijk om zoiets vrolijks te vertellen terwijl hun zoveel elende hebben. Wil met vertellen wachten tot de 1e echo.
Wat naar Miranda , dan ligt geluk en verdrietig inderdaad erg dicht bij elkaar. Sterkte. Wat leuk ER dat we gelijk lopen!
Wat verdrietig Miranda! Heel veel sterkte, ik weet helaas hoe het is om ernstig zieke familieleden te hebben en welke impact dit heeft.
@miranda; Oh wat heftig... Wat kan de wereld oneerlijk zijn. En inderdaad, zoals je zegt.. Wat kunnen geluk en verdriet dicht bij elkaar liggen.. wat zal dit moeilijk voor jullie zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze onzekere en moeilijke periode. @lot: gefeliciteerd en leuk dat je meeschrijft ! @mariska; ja wil zelf ook wel gaan! Vorige keer was ik samen met m'n vriendin die op dat moment zwanger was. Vond het toen erg leuk vraagje; Ik heb erg last van extreme vermoeidheid. (Zoals velen) Hoe doen jullie dit met werk? Ik draai veel uurtjes maar het begon me gisteren een beetje te duizelen zo moe was ik ...
Miranda erg naar allemaal voor jou en je familie ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kan genieten. voor alle nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap Het klopt ook wel dat iedereen tot aan de eerste echo nerveus en een beetje onzeker zal zijn hihi. Het is voor mij alleen best bijzonder en ook heel snel gegaan allemaal, ik probeerde met mijn ex man ook zwanger te raken (achter af heel blij dat het niet gelukt is) veel onderzoeken in het ziekenhuis gehad best een slopend proces en veel traantjes. Uit eindelijk heb ik besloten alles stop te zetten omdat het echt niet meer ging tussen mij en mijn ex man besloten te gaan scheiden. Heb toen mijn huidige vriend leren kennen dat ging goed ik viel heel veel af en voelde me weer een volwaardig mens 24 november 2015 laatste pil genomen want we wouden graag samen een kindje. En wonder boven wonder was het dus raak in dec 2015 ik durfde het niet te geloven want ik was al zolang bezig zonder enig resultaat. En nu is het dan eindelijk zover woensdagochtend afspraak met MvM ook best wel spannend
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes Hier ook erg moe hoor en werk ook veel. Ik weet niet hoe ik het doe haha maar ga gewoon door en pak savonds me rust als me kleine op bed ligt en ga zelf ook best op tijd naar bed. Wondertje ik herken mezelf wel een beetje in jou verhaal. 6 jaar terug was ik ook met me ex (nog niet getrouwd wel samenwonend) wij wilde toen ook een kindje samen maar tegelijker tijd ging onze relatie steeds slechter (hij dronk veel en loog en bedriegde mij) meer als een half jaar bezig geweest en niet zwanger geworden. achteraf heel blij dat het toen niet gelukt is. daarna mijn huidige vriend leren kennen en toen was het binnen 5 maanden raak van de 1e en nu binnen 2 maanden voor de 2e. Ik heb soms ook wel gewoon een gevoel dat als 2 mensen uiteindelijk toch niet voor elkaar bestemt zijn het niet lukt. (wil niet zeggen dat dat altijd zo is hoor) Hier nu weer aan het werk voel me helemaal niet fit buiten de zwangerschapskwaaltjes ook grieperig (net al half nederland ongeveer)
Ja dat denk ik ook wel Miranda ik denk dat je eigen lichaam het dan toch echt voor het zeggen heeft en het niet toe laat. En dat is in sommige gevallen ook maar beter in die van jou en mij wel in elk geval. Werkse en beterschap hoop dat je snel wat opknapt.
Hier inmiddels ook lekker vekouden met keelpijn en hoofdpijn bovenop de zwangerschapskwaaltjes... Jak dat kan ik er nu net niet bij hebben. Wordt me ff teveel af en toe.. Nog 6 dagen tot echo Sterkte Miranda.