Uitgerekend 16-30 september 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rebelleflower, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sherielynn nooit verdere onderzoeken gedaan bij je? Hysteroscopie of verdere bloedonderzoeken?

Hier eerste ma na 11 weken gecurreteerd en een flinke nabloeding gehad. 4 maanden later bleek ik opnieuw zwanger masr bij 7 weken 2 lege vruchtzakjes. Week later was er nog een van over maar ook leeg. Gecurreteerd en bleek 3 dagen later een infectie te hebben door restweefsel. Ab kuur en chromosoom onderzoek laten doen. Kwam niks uit behalve een fikse rekening..
    Hierna snel weer zwanger en met 6,2 een mooi kloppend hartje gezien. Helaas 10 dagen later over weer een ma. Gecurreteerd en 1,5 dag later lag ik dood ziek in t zkh. ZqRe ontsteking in m'n baarmoeder. Na 2 dgn infuus met ab nogmaal een curretage mrt hysteroscopie gehad. Bleek m'n baarmoeder uit 2 holtes te bestaan door een tussenschot.
    3 weken later door de mri en bleek dat ze t tussenschot operatief konden verwijderen. Na verl heen en weer geslinger eind oktober geopereerd en oberige bloedonderzoeken ingezet. Niks gevonden behalve het septum ( tussenschot) waar voor meer dan de helft m'n baarmoeder vulde en verdeelde in 2 holtes. Een vruchtje ksn innestelen op t slijmvlies van t septum maar ksn daar nooit een placenta vormen. Het is niet doorbloed..

Hebben ze bij jouw nooit verder gezocht dan t chromosoomonderzoek? Geen bloedstolling, schildklier etc? Daar heb je Nl wel recht op.

2. Sherielynn

22 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnetje:
    Ik weet dat ze toendertijd spreek over 8 jaar geleden wel een aantal onderzoeken hebben gedaan, maar deze bloedtesten kwamen allemaal goed terug volgens mijn fertiliteitsarts. Op mijn pcos na dan. Maar weet dat sommige testen pas kunnen gedaan worden als je 3 maanden niet zwanger bent geweest en ook herhaald moet worden met nog eens een aantal weken. Deze testen zijn dus nooit gedaan. Geloof factor v leiden, en eventueel andere stollingsziekten.

Wel heftig om te horen dat je dus een tussenschot had. Kunnen ze dat niet zien op de echos? Moet je daar echt een kijkoperatie oid voor krijgen?

Hopelijk is morgen alles goed en gaat het de komende weken nog steeds goed. Echt klachten heb ik niet. Alleen lichte klachten. En google is dan niet je grootste vriend. Dus wacht het maar gewoon af.

Jij hoeft ook nog maar twee nachtjes te wachten. Mijn echo is morgen om 2 uur smiddags, speciaal voor mij onder werkoverleg. Zodat ik niet allemaal bekende zwangeren hoef tegen te komen. Want dit wou ik echt niet! Iedere keer kom ik wel 1 of 2 bekende tegen en dan moet ik steeds alles uitleggen, vind ik gewoon te pijnlijk. Gelukkig hadden ze daar begrip voor.

Xxx

3. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Welkom tuimeltje spannend.

Zonnetje ook al zulke heftige dingen net als sherilynn ik hoop dat het bij jullie beide goed blijf gaan.

Hier tegenwoordig maar een overlevingspakketje in de ochtend op t werk tegen de misselijkheid maar het werkt wel. Thee en droge crackers hihi
    Snapchat-2956684829078602627.jpg

4. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Welkom voor alle nieuwe dames en gefeliciteerd, zijn even lekker een weekendje naar me tweelingbroertje geweest:)

Wat een heftige verhalen zeg dames ik hoop dat alles goed mag gaan en blijven gaan bij jullie.

Rebbel mooie buikfoto ik heb er ook 1 gemaakt doe ik nu elke week :) bij jou is het ook al duidelijk te zien.
    ik zal eens kijken of ik ook een foto kan plaatsen hihihi.

5. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    als jullie een foto zien is het gelukt hihi anders weet ik niet hoe ik het moet doen, op de foto was ik 4 week en 3 dagen zwanger.

Bijgevoegde bestanden:

6. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    hihihi je overlevingspakket ziet er lekker uit Miranda ;) maar goed als het helpt is het alleen maar goed:)

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Er wordt lekker gekletst hoor. Hier af en toe wat misselijkheid maar niet vergelijken met mijn zwangerschap in 2013. Misschien mag ik me deze keer wel gewoon redelijk blijven voelen. Met een peuter en een nieuwe functie zou dat niet vervelend zijn. Dit was mijn buik met 4.4, vanavond een nieuwe foto.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      1
  8. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ook al zo mooi buikje ER :)

9. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden was het weekend zo beroerd! Heel erg moe en misselijk!
    Heb wel gelezen maar had geen energie om te reageren hihi.
    Vandaag weer aan het werk en gaat gelukkig beter.

Wat een heftig verhaal Zonnetje !! :( Vandaag is je echo toch?
    Ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed blijft gaan bij je! Krijg je nu wel vaker een echo? Als deze goed is.
    Ik zal aan je denken!

Wat leuk de buik foto's meiden!! Ook al een paar mooie buikjes zeg :D Wondertje voor 4+3 heb je ook al een mooi duidelijk buik zeg!!
    ER14 ook z'n leuk bobbeltje!! :D

Miranda88 haha arme jij! Wel lachen z'n pakketje haha!
    Bij mij komt de misselijkheid meer overdag en s'nachts helaas. Vannacht ook maar een glas water naast m'n bed neergezet en als erger wordt ga ik ook maar z'n pakketje neerleggen haha.

Hoe is het met het plassen bij jullie? Ik moet er elke nacht z'n 2x uit om te plassen!! Als ik niet veel drink valt het mee maar zodra ik 1 glas leeg heb heb ik het idee dat ik leeg loop joh hahaha!

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sherielynn hoelaat is je echo?

Hier gisteren ook heel de dag goed misselijk geweest. Vandaag weer wat beter gelukkig

11. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    hey meiden

wat een leuke foto's al. ik heb er nog geen 1 gemaakt :) bij dochterlief wel trouw gedaan dus vanavond maar eens 1 maken.

Rebelleflower wat vervelend dat je zo beroerd was het weekend. Ik heb snachts tegenwoordig ook een flesje water bij me bed staan hoor. Ik voel me het vervelendst in de ochtend en in de avond vanaf etenstijd. Ik moet ook vaker plassen ja. Normaal hoefde ik nooit snachts nu moet ik er elke nacht minimaal 1x uit om te plassen.

12. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    #132 wondertje2015, 1 feb 2016
    Laatst bewerkt: 1 feb 2016
    Plassen pffff praat me er niet van blijf plassen 's nachts valt gelukkig nog wel mee. De wekker gaat hier om 5 uur moet dan maken dat ik beneden kom hihi. Met de misselijkheid gaat het gelukkig nog wel hier alleen heb ik ontzettend veel honger blijf eten. Ja is indd al een aardig buikje kan hem niet meer verbergen en de meeste mensen in mijn nabije omgeving stellen dus ook vragen. Erg lastig om dan antwoord te moeten geven want het is nog zo pril. Mijn vriend en ik hebben dan ook besloten om het na de eerste echo maar openbaar te maken. Dus moet nog 1 week en 3 en een halve dag wachten dan mag iedereen het weten kom er niet meer echt onderuit :) Ben erg benieuwd naar je foto Miranda :)

13. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Mooie buikjes allemaal! Zal binnenkort ook een fotootje maken :).

Ik heb dat plassen ook heel erg. 's Nachts moet ik er ook minimaal 1x uit. Dit heb ik nooit, alleen als ik een blaasontsteking heb, maja dat voelt heel anders. Sowieso slaap ik niet zo erg goed. Op mijn buik kan ik al een paar weken niet meer liggen en op mijn zij, gaat ook na een tijdje irriteren en daar word ik dan weer wakker van... Ben soms beetje misselijk, maar niet al te erg, dus heb dat overlevingspakketje (nog) niet nodig :D. Verder zeer pijnlijke borsten en moe. Dus mag tot op heden nog niet klagen :).

14. lot89

lot89 Lid

27 jun 2015
    57
    0
    6
    #134 lot89, 1 feb 2016
    Heftige verhalen zeg sherielynn en zonnetje. Dat zou eigenlijk geen enkele vrouw moeten mee maken.

Wat leuk die buikfotos zeg! Hier nog niks te zien hoor maar ik ben ook niet heel slank dus zal ook nog wel ff duren.

Als ik jullie zo hoor over plassen mag ik niet klagen. Ik merk wel dat ik meer moet als anders maar gelukkig s nachts nog niet. Wel slaap ik erg rommelig ik word vaak wakker om een uur of vier/vijf en lig dan wel even wakker.. Maar of dat met de zwangerschap te maken heeft, geen idee. Meer dames hier last van?

15. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Ik heb net de verloskundige gebeld voor een afspraak. Eerste echo staat gepland en ergens baal ik een beetje. Het slaat nergens op hoor maar bij de voorgaande zwangerschappen kreeg ik een echo met 6+5 en 7 weken. Nu heb ik 'm 'pas' met 8 weken en 4 dagen. Na de miskraam voelt dat gewoon erg laat. Ik weet dat veel mensen rond week 8 of zelfs pas bij 10 de eerste echo krijgen maar dit is niet wat ik gewend ben. En vooral na de miskraam voel ik een beetje meh. Het zullen de hormonen wel zijn :') :').

16. xLily

xLily Lid

23 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #136 xLily, 1 feb 2016
    Hey meiden ! Hoe gaat het met jullie?

Even weer een berichtje. Heb het dit weekend aan m'n schoonouders verteld. We ging onze kelder verbouwen dus ze kwamen heel het weekend helpen ; had geen zin om toneel te spelen :D ze waren suuuper blij! Woensdag de echo en dan de rest vd familie inlichten

Ik ben 7 weken maar het is nog niet echt te zien. Al dacht ik vanmorgen een beginnend buikje te zien (of ik hoopte het gewoon)
    Ik stuur jullie straks de foto (weet alleen niet hoe dit moet, kan iemand dit miss uitleggen)

Rebel; gelukkig dat je je weer beter voelt!
    @zonnetje jeetje wat heb je al veel tegenslagen gehad, ik hoop heel erg dat je een mooie echo hebt vandaag
    @ilss ik snap je helemaal. Mijn vorige zwangerschap liep helaas ook uit op een mk, en ontzettend onzeker geweest eerste weken. Ik heb dit aangekaart en mocht met 7 weken komen ipv 8 (woensdag eerste echo , 7+2) Misschien kan je het even overleggen?

Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden!

Smakelijk allemaal ik gooi een ovenschotel in de oven ;)

17. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ilss wat vervelend snap idd heel goed dat je na een mk toch graag eerder een echo wilt. Ik heb hem pas met 10 weken vind ik zo lang duren ook al heb ik nog nooit een mk gehad. Bij dochterlief mog ik met 7a8 weken al.

Xlily wat leuk dat je schoonouders het weten. Ik heb ook nog niet echt een buikje hoor. Ja van mzelf:p je kan bij je bericht boven in op een paperclipje drukken om een foto te uploaden.
    DSC_1297.jpg 7+3

18. Mb7

Mb7 Lid

26 jan 2016
    33
    0
    0
    Pff sherielyn en zonnetje wat heftig zeg, ik duim met jullie nee dat dit x alles maar goed mag gaan!

En wat n mooie buiken al!
    Hier nog niks te zien 6+4 , behalve savonds na t eten haha.,

Laatste week ook geen klachten afgezien vd vermoeidheid.
    Daardoor zelfs twijfelen of alles nog wel goed zit..
    Nog 2 weken wachten rm dan eindelijk de echo..

19. Sherielynn

22 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Mijn echo was vanmiddag 2 uur. En ik heb tot nu toe goed nieuws! Het hartje klopt en volgens de meting was ik nu 6.6 weken, maar op dit termijn kan de meting wat verschillen, dus zou goed al 7.1 kunnen zijn. Aangezien ik mijn eisprong had gevoeld op een zondag is maandags dag 1 van de zwangerschap. Die iedere zondag 1 week verder. Maar omdat ik niet extreme klachten heb ben ik in ieder geval al gerust gesteld dat alles oke is voor nu!

Over twee weken heb ik weer een echo, weer op maandag om dezelfde tijd. Dus nog even volhouden!

Wauw wat een buik voor 4.4 weken! Helaas zijn het opgeblazen darmen, maar ach dat komt ook door de zwangerschap dus is en blijft een zwangerbuikje ;)

Ik heb alleen savond een flink gezwollen buikje. En en puberhoofd met pukkels... Moet ieder uur wat eten anders krijg ik echt een rotgevoel in mijn maag.

Iemand vroeg iets over plassen, ja dat heb ik ook... Ik moet iedere nacht er een keer uit.

Xx

20. Mb7

Mb7 Lid

26 jan 2016
    33
    0
    0
    Sherielyn gefeliciteerd wat fijn om te horen! Geniet ervan meid

Deel Deze Pagina