Hallo allemaal, Dat was even bijlezen haha. Weekendje samen met manlief weggeweest naar Amsterdam. Maar zo te lezen moeten jullie ook al vaker plassen. S nachts er inderdaad 1 keer uit. Verder ben ik erg onrustig, draaien en vaak wakker. Heb dan het gevoel dat ik alleen maar lig en niet slaap. Uit welke omgeving komen jullie? Ik kom uit de omgeving Rotterdam
Sherielynn wat fijn dat je echo goed was. Heerlijk gevoel lijkt me. Mariska leuk weekend in amsterdam gehad? Eat grappig omgeving rotterdam. Ik woon in rotterdam ben echt een ras echte rotterdammert hahaha.
Sherielynn wat fijn een goeie echo! Liss kan niet nog een keer de verloskundige bellen met je zorgen? Leuk Mariska een weekendje weg! Ik woon in omgeving west-Friesland. Spannend zonnetje! Ik zal voor je duimen.
Leuk zonnetje! Dat het maar snel morgen is. Haha ja Lily een buikje. Ik merk het aan mijn rug. Die staat holler. Deukje in mijn rug. Misschien dat dat sneller gaat nu bij een tweede? Weekendje was heerlijk. Lekker samen en alleen voor ons zelf zorgen. Genieten dus
Jaaa fijn de eerste goede echo! Gefeliciteerd! Ik heb de vk net gemaild dat de afspraak niet lekker zit en ik liever eerder wil vanwege de miskraam. Hopelijk lukt dat. Hier nog geen foto waardige buik hoor. Vrijwel niet anders dan normaal. Ik ga met 6 weken starten met foto's maken . Spannend zonnetje! Ik duim!
Xlily mooie buik ook! Mariska89 hier ééntje uit Noord-Brabant (al zou ik volgende week graag boven de rivieren zitten, vanwege carnaval ) Sherielynn wat fijn dat je een mooie echo had! Dat is pas goed nieuws. Op naar de volgende mooie echo
Zal morgen middag even overal op reageren meiden! Zal dan ook weer een keer de lijst naar voren proberen te halen hihi! Sherielynn wat fijn van de echo!! Ik kom trouwens uit Eindhoven! Woon er nu 5 jaar. Mijn vriend is een Eindhovenaar en ik kwam uit regio Leiden haha en een echt Brabander als het is wou hij niet weg hier dus kwam ik maar hier heen haha! Truste meiden! Lees gelukkig dat ik niet de enige ben die slecht slaapt haha!
Goedemorgen meiden Nog een dagje werken, morgen de echo woooeehh zo spannend Ik kom uit Brabant maar verhuisd naar Gelderland om te gaan samenwonen met mijn vriend. Wel tegen de grens van Brabant dus voel me hartstikke thuis
Spannend hoor al die echo's vandaag en morgen. Ik moet nog even 2 weken geduld hebben haha. Ik slaap gelukkig goed moet er alleen uit om te plassen. En dochterlief staat sinds 1,5 week elke nacht naast me bed. Terwijl ze normaal juist altijd hele nachten in de eigen bedje ligt. Ze is ook verkouden en hoest dr longentjes uit dr lijf. Hier klaar maken voor een dagje school. Fijne dag allemaal en degene met een echo succes vandaag
bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016 16 september: miranda88, 27 jaar, 2e kindje 17 september: 18 september: Sherlelynn, ? Jaar, 2de kindje 19 september: xlily, 22 Jaar, 1e kindje Ilse01, ? Jaar, ? Kindje. 20 september: rebelleflower, 24 jaar, 1e kindje. zonnetje2015, 29 Jaar, 1e kindje. 21 september: 22 september: Mb7, 28 jaar, 1e kindje 23 september: 24 september: 25 september: 26 september: 27 september: Wondertje2015, ? Jaar, ? Kindje Tuimeltje, 35 jaar, 1e kindje. 28 september: Ri1987, 28 jaar, 1e kindje 29 september: ER14, 34 Jaar, 2de kindje Lot89, 26 jaar, 1ste kindje 30 september: Ilss, 27 Jaar, 2de kindje Mar10e, 32 Jaar, 2de kindje Ziva15, 28 jaar, 5de kindje datum onbekend: Mariska89, 26 jaar, 2de kindje totaal aantal: 16 Afspraken lijst: - Sherlelynn 1 februari, eerste echo - xlily 3 februari, eerste echo - Mariska89 8 februari, eerste echo - rebelleflower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige. - ER14 10 februari, eerste echo - wondertje2015 11 februari, eerste echo - Mb7 16 februari, eerste echo - miranda88 18 februari, eerste echo en intake verloskundige - lot89 18 februari, eerste echo en intake verloskundige - wondertje2015, 24 februari intake verloskundige Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Wijzigingen van afspraken of datum kan je ook doorgeven!
Zo als goed is heb ik de lijst weer up tot date! Als ik iets of iemand mis dan geef het even door aub!! Als er nog veranderingen zijn of gegevens die ik van je mis geef ze dan even door dan pas ik het vanavond nog een keertje aan. Denk dat we binnenkort een besloten groep aan kunnen gaan maken! Vind wel fijner om een kleine club te houden. Zal eens gaan kijken hoe dat werkt haha
Goed idee rebelleflower van een besloten groep. Ik raak anders helemaal het overzicht kwijt. En als ik er tweee dagen niet op kijk en ik 100 berichten mis dan raak ik ook de motivatie om te reageren weg.
Ja precies! Als goed is heeft ieder en een uitnodiging ontvangen voor de club! Als dat niet zo is dan heb ik een verkeerde uitgenodigd haha! Kijk dan even op mijn openbare profiel pagina daar zie je de club staan!
Zonnetje ik ga voor je duimen! Dat er bij jou ook een mooi minibeebje zit! Hier word ik gek, ik ben moe, dus ga lekker naar bed om vervolgens een half uur later weer honger te hebben! Grrr, dacht niet aan denken en slapen, maar nee moest er echt uit want word dan echt niet lekker! Dit heb ik de heke dag, ieder uur moet ik iets eten anders word ik helemaal weeig... Gelukkig kan ik het best hebben... Buikfoto maak ik pas vanaf 12 weken, en dan om de 4 weken ongeveer. Dan zie je het meeste verschil... Voor de 12 vind ik niet zo leuk omdat ik zelf dan het idee heb dat ik me darmen fotografeer Krijg wel me broeken al iets minder goed dicht, en dat terwijl ik nog geen gram ben aangekomen. Maar las ergens dat je rond de 7 weken je baarmoeder al de grootte van een softbal heeft. Krijgen nog meer meiden deze week hun echo? Hebben jullie niet een soort van overzichtje? O ik zie hem net staan! Fijn! Alleen zonnetje staat nog niet tussen de afspraken, die heeft vandaag haar 1e echo...
Hey sherielynn, we zijn verder gegaan in een besloten groep is wat overzichtelijker. Als goed is heb je een uitnodiging ontvangen