Uitgerekend 16-30 september 2024 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FlowerRose, 8 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Hi ladies!

    Vandaag 4 weken zwanger van ons derde kindje, zie bijgevoegde test. Daarmee zou mijn uitgerekende datum uitkomen op 16 september en volgens mij zag ik dat topic nog niet. Wie kletst er mee? <3

    Hopende dat er de komende weken veel meiden aan mogen sluiten!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kex en Mamavan123 vinden dit leuk.
  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Hoi Flower! Leuk dat je dit topic geopend hebt!! Heel eerlijk gezegd weet ik niet echt wanneer mijn uitgerekende datum is ! Want als ik het online berekenen met de cyclus van 26 (wat mijn cyclus is geweest de afgelopen maanden) valt het op 15 september maar als ik vanaf eerste dag laatste menstruatie 40 weken tel valt het op 17 september! Dus ik weet het even niet meer :confused: ik blijf wel gezellig meekletsen , de uitgerekende datum wordt duidelijk bij de termijn echo!
     
    FlowerRose en Mamavan123 vinden dit leuk.
  3. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Hier ook een positieve test. Nog heel pril, maar als alles goed gaat zit ik rond 20 september. Van onze 3e.
     
    Suzi98 en Kex vinden dit leuk.
  4. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    leuk! Nog even de termijnecho afwachten dus! Bij mij wisselt het ook een beetje inderdaad als ik bereken op eisprong / menstruatie. Was het jouw eerste kindje?
     
  5. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Leuk, ook een derde kindje. Welke 2 heb je thuis al rondlopen?

    hier een zoontje van bijna 3, en een dochter van 1.
     
  6. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Nee, tweede kindje!!
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  7. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Ik heb er een van 5 en een van 3. Net ietsjes ouder dan die van jou. Gaat jouw oudste al bijna naar school?
     
  8. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
     
  9. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    ♡ Uitgerekende datum

    16 September


    17 September

    18 September


    19 September

    20 September

    21 September
    Mamavan123- 3e kindje

    22 September

    23 September

    24 September


    25 September

    26 September

    27 September

    28 September

    29 September

    30 September


    ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | Verrassing()


    Echo's/ afspraken:



    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  10. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

    16 September

    FlowerRose - 3e kindje

    17 September

    18 September


    19 September

    20 September

    21 September
    Mamavan123- 3e kindje

    22 September

    23 September

    24 September


    25 September

    26 September

    27 September

    28 September

    29 September

    30 September


    ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | Verrassing()


    Echo's/ afspraken:

    - FlowerRose 23 januari

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  11. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja! Wij hebben eind januari afspraak voor vitaliteit echo!
     
    Kex vindt dit leuk.
  12. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

    16 September

    FlowerRose - 3e kindje

    17 September
    GabrielaH - 2e kindje

    18 September

    19 September

    20 September

    21 September
    Mamavan123- 3e kindje

    22 September

    23 September

    24 September


    25 September

    26 September

    27 September

    28 September

    29 September

    30 September


    ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | Verrassing()


    Echo's/ afspraken:

    - FlowerRose 23 januari
    - GabrielaH 31 januari

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  13. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Zo ontzettend spannend! Of ben jij er rustig onder?
    Ik durf nog niet te bellen. :roflmao:
     
  14. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Zeker nog spannend! Ik denk dat ik pas met na bevalling weer rustiger word :roflmao: vorige keer hadden wij een vroege miskraam dus het is weer echt met spanning wachten tot de bevalling!! Maar ik probeer wel zoveel mogelijk te genieten!
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  15. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Ik zie in je onderschrift dat je veel miskramen hebt gehad? Maakt het extra spannend hè.

    Wel goed dat je probeert te genieten.
     
  16. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb best veel miskramen gehad! De eerste twee waren voor dat onze Little Nugget geboren was . Eerste was in 2014 , dat ik bij de termijn echo van rond 11 weken achter kwam dat het vruchtje gestopt was met groeien met 7 weken 2 dagen. Tweede was in 2015 die is zelf losgekomen met 8 weken. Daarna heel lang niet kunnen gaan voor een kindje. In 2017 PCOS gekregen waardoor ik bijna 8 maanden geen menstruatie kreeg. Begin 2018 was de PCOS bevestigt. Aan de pil gegaan voor een half jaar in de hoop dat mijn hormoonspiegel zich zou herstellen. Begin 2020 hadden wij weer besloten om nog eens te proberen voor een kindje, nadat het alsmaar niet lukte had ik in september 2020 een echo laten maken om te kijken of de PCOS nog altijd ‘actief’ was maar dit was gelukkig niet zo!! Na nog een tijdje proberen augustus 2021 zwanger geraakt van onze Little Nugget❤️. Heel erg gezegend en blij. We wilde best snel weer gaan voor een tweede maar hadden nog onze twijfels dus het idee even laten staan en zomer 2023 er helemaal voor gegaan. En vandaar uit was een biochemische, die echt gelijk met de ‘menstruatie’ los kwam, daarna een hele vroege miskraam , ik was maar een paar dagen over tijd en kwam die los en de laatste was een vroege miskraam met 7 weken!! Ik denk dat de laatste ook best snel mis was gegaan want nadat het bloeden begon, een klein weekje later waren de testen helemaal negatief, dus ik denk dat de HcG vanaf het begin eigenlijk afliep tot het vanzelf los kwam.
    Dus nu is het hard bidden en op hoop van zegen mogen wij in september een broertje of zusje verwelkomen voor onze Little Nugget ❤️!!
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  17. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Wat een weg zijn jullie al gegaan zeg. Maar heel mooi dat jullie al 1 kindje gekregen hebben en dat er nu weer een zwangerschap is.

    Hier ook wat miskramen gehad na de tweede en de laatste zwangerschap met 16 weken het kindje moeten laten gaan. Onbezorgd wordt het nooit meer. Maar ik probeer vertrouwen te hebben.
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  18. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.762
    3.116
    113
    Vrouw
    Precies ! Onbezorgd wordt het echt nooit meer maar idd goed om er vertrouwen in te hebben of in ieder geval proberen! Proberen positief te blijven. Want de ene zwangerschap is de andere niet!! Hopelijk mogen wij allemaal in september bevallen van gezonde prachtige babies ❤️
     
  19. Ingsterr

    Ingsterr Actief lid

    24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

    Vol trots mag ik mij bij deze groep melden. Ik ben zwanger (klinkt nog beetje gek) van ons 3e kindje. Ik heb al een dochter van 10 en zoon van 8. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht omdat alle testen negatief bleven, 3 dagen overtijd + 0 symptomen. Tot dat vrijdag een hele lichte tuurstreep zichtbaar was. Ik ben vandaag even snel naar kruidvat gegaan voor CB, en daar kwam dan toch echt zwanger op. Volgens de berekening is mijn uitgerekende datum 21 sept. Nu hopen dat het een plakkertje is. Hoe gaat het met iedereen?
     
    Suzi98, Kex en FlowerRose vinden dit leuk.
  20. Mamavan123

    Mamavan123 Bekend lid

    20 apr 2023
    500
    432
    63
    Gefeliciteerd! En leuk dat je mee komt praten. We zijn nu al met een paar die de 3e krijgen.
     

Deel Deze Pagina