Haha ja nja wat ik zei, vroeger konden ze dacht ik beter knallen dan dat ze tegenwoordig doen. En er is duidelijk oploop hoor!
Hoi dames, Als eerst wat spannend allemaal al die verschillende berichtjes! Heb al even meegelezen en dacht sluit me er toch bij aan hihi.. zwanger van 1e kindje, nu 5.2 weken en 21 september de voorlopige datum. Heb eigelijk nog niet heel veel symtomen dat vindt ik best spannend af en toe of alles goed gaat. Op 22 februari pas onze 1e echo, vindt dit zo laat of ligt dat aan mij?
Nee, ik heb een vitaliteitsecho bij 8 weken gepland staan. En dan bij 12 weken intake en termijn echo
Bah, sinds gisteren echt beroerd. Ben al voor de derde week aan het hoesten, het begon met een keelontsteking en werd vorige week beter maar inmiddels echt drama, hoest de longen uit m’n lijf en 39 koorts. Zo dus maar even de huisarts bellen want dit lijkt me niet heel goed voor het embryo
Nee helaas nog niet echt, dus hopelijk heeft de huisarts er iets voor… Helaas was ik gisteren te laat thuis om te tempen om de huisarts nog te kunnen bellen
Heb m alleen net verzet met schoonmoeder omdat vriend niet mee kan dan Dus ik heb m n weekje eerder. Maaar op 12 feb ook intake vk en nog een echo
Och wat vervelend Ff huisarts bellen idd! Zo rot dat je weerstand ook omlaag zakt als je zwanger bent. Hier ook snotverkouden en keelpijn.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September 20 September Koala95 - 1e kindje 21 September Mamavan123- 3e kindje Kex - 1e kindje 22 September 23 September 24 September 25 September 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje 29 September Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: - FlowerRose 23 januari - GabrielaH 31 januari - Mamavan123 1 februari - Suzi98 5 februari vitaliteitsecho - Kex 6 februari - Koala95 8 februari - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - Mariska1985 23 februari intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi, welkom en leuk dat je meekletst! 22 feb is idd wel laat met jouw termijn. Bij ons heb je de keuze om tegen betaling een vroege echo te doen rond 7-8 weken, had jij die keuze niet?
Ik mag over een uurtje naar de huisarts. Ben benieuwd… Wat die kwaaltjes betreft, Werd net ineens even super misselijk, het ging gelukkig net goed door even m’n polsen onder de koude kraan te houden. Dat belooft wat …
Hi welkom! In principe is de echo op 22 februari prima! Als er geen medische indicatie is voor een vroege echo wordt deze ook niet aangeboden. Er is meestal wel de mogelijkheid om tegen betaling een vroege echo te krijgen, op z’n vroegst met 7 weken. Ik zou dit even na vragen bij de verloskundige.