Ah joh, wat rot die onzekerheid zeg. Wat de anderen ook zeggen, toch echt even afwachten tot morgen, hoe moeilijk ook. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is!
Oh lekker hoor haha. Ik ben vooral misselijk en volgens mij komt de piek pas bij 8 weken… Hoop dat het omslaat naar cravings
Hahahaha heerlijk Dat ritme herken ik! Ben ook ineens vaak vroeg wakker. Sliep eerst altijd pas na 00:00 maar nu ‘al’ om 22:00.. maar ja dan ben ik dus wel weer on 5.30 wakker
Dat is zo erg he? Ik heb de laatste dagen wel dat ik weer even verder slaap, maar ik word dus wel om half 5 wakker... vermoeiend... en ik heb erg last van jeukende tegels haha. Iemand daar ook last van.
Hallo allemaal, Ik heb nog nooit op een forum gezeten, en zeker niet in een groep met zwangere vrouwen. De afgelopen 3,5jaar heeft voor ons in het teken gestaan van miskramen, een BBZ en de medische malle molen. Maar nu met behulp van IVF hebben wij eindelijk weer een positieve test in handen dus het lijkt mij fijn om eens mee te lezen hoe anderen deze spannende tijd doorlopen. Ik heb 7 februari mijn eerste echo. Dat is redelijk vroeg, dus het is dan hopen op een hartje ♥️ De testen lopen volgens mij wel goed op en ik testte al vroeg positief (wilde mijn man de 18e op zijn verjaardag verrassen dus heb eerder getest dan ik normaal zou doen), dus wij zijn deze ronde hoopvol. Verder heb ik weinig echte klachten. Op en af wat kramp en mijn maag voelt weeïg als ik honger krijg. M'n borsten voelen zwaar. Maar that's it eigenlijk.. Het is natuurlijk nog pril en die roze wolk lijkt vooralsnog ver weg, maar we durven deze ronde voorzichtig te hopen. Helaas zit ik nu met een keelontsteking thuis van werk dus de dagen gaan tergend traag voorbij Dus als iemand tips heeft voor films, series of iets anders
Welkom en gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Heel verdrietig wat jullie hebben meegemaakt . Hopelijk mogen jullie in september ook jullie baby verwelkomen!! qua entertainment, ik ben pas weer begonnen aan GossipGirl. Oude serie maar het blijft leuk!!
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September 20 September Koala95 - 1e kindje 21 September Mamavan123- 3e kindje Kex - 1e kindje 22 September 23 September 24 September 25 September 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje 29 September Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: - FlowerRose 23 januari - GabrielaH 31 januari vitaliteitsecho - Mamavan123 1 februari - Suzi98 5 februari vitaliteitsecho - Kex 6 februari - Aca 7 februari - Koala95 8 februari - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - GabrielaH 12 februari termijn echo GYN + intake - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 26 februari NIPT counseling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat een weg hebben jullie afgelegd. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop zo dat jullie in september een gezonde baby mogen verwelkomen!
Welkom en jeetje wat hebben jullie al een hoop meegemaakt Je testjes ziet er prachtig uit dus nu gaat het gewoon goedkomen hoor! <3
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September 20 September Koala95 - 1e kindje 21 September Mamavan123- 3e kindje Kex - 1e kindje 22 September Madeliefjex - 2e kindje 23 September 24 September 25 September 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje 29 September Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: - FlowerRose 23 januari - Madeliefjex 30 januari vitaliteitsecho - GabrielaH 31 januari vitaliteitsecho - Mamavan123 1 februari - Suzi98 5 februari vitaliteitsecho - Kex 6 februari - Aca 7 februari - Koala95 8 februari - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - GabrielaH 12 februari termijn echo GYN + intake - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 26 februari NIPT counseling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal! Ik ben vooral een achtergrondlezer, maar ik leef enorm met alle leuke en verdrietige ontwikkelingen mee. Ik heb mezelf toch maar op de lijst gezet. De datum van mijn eisprong ben ik niet helemaal zeker van, dus mijn uitgerekende datum is een schatting. Volgende week dinsdag om 08.15 een vitaliteitsecho, waar ik heel gespannen voor ben.. Ik heb namelijk bijna geen symptomen. Maar sinds gisteren een sterke vreemde smaak in mijn mond die me een beetje misselijk maakt. Dat stelt me dan toch weer een beetje gerust Ik zal vooral weer op de achtergrond meelezen. Mocht er ooit een whatsappgroep gestart worden, dan doe ik graag mee
Welkom! Spannend zeg, zo vroeg de echo! Kans dat het hartje dan nog niet is gaan kloppen is aanwezig. Ik duim op een goede echo!
Hoi en welkom! Wat hebben jullie toch al veel meegemaakt zeg! Op naar een mooie zwangerschap en dat jullie een mooi gezond kindje in de armen kunnen sluiten september