Ik net name m'n onderbuik. Maar heb ook best veel last m'n darmen moet ik zeggen. Hebben jullie dat eerder gehad?
Ja heb ik ook heb einde dag begin avond ook echt al een opgezet darmen buikje Ben van mezelf slank dus dan zie je dat snel hebben jullie dat ook??
Ohh ja ik heb echt een darmenbuik. Normaal altijd wel dat darmen lastig zijn, in zwangerschap is het extreem opgezwollen
Hier nog niet! Beetje haat-liefde verhouding met eten door de misselijkheid. Heb jij wel cravings? En waarin?
Ja het zelfde. Vooral veel zin in water steeds. Maar vanavond zag ik op tv een patatje van de mc Donalds voorbij komen en daar kreeg ik toch ook zin in.
Hier nog geen cravings.. en ook af en toe krampjes inderdaad. ‘s Avonds ook opgeblazen! Niet normaal.
Zin in water herken ik!! Ik heb nog geen cravings, met name last van dingen die me niet meer smaken. Koffie, snoeptomaatjes...
Oh ja die koffie staat mij hier ook echt niet meer aan. Dat heb ik nog geen andere zwangerschap gehad.
Ja klopt! Ik had bij de eerst eigenlijk bijna geen kwaaltjes en elke zwangerschap een beetje meer. Maar de korte nachten en vieze luiers etc helpen ook niet mee.