Goedemorgen allemaal! Ik heb even bijgelezen. Wat vervelend dat sommigen al zo misselijk zijn. Ik met vlagen, zeker als ik bepaalde dingen ruik. Maar wel echt veel honger! En moe moe moe. Lig elke avond het liefst om 9 uur op bed.... Ik vroeg me af of er deze week nog vrouwen zijn die een echo hebben? Ik heb zelf aanstaande dinsdag de vitaliteitsecho. De tijd kan me niet snel genoeg gaan
Ik ging bij de eerste met 36 weken en dat was prima. Ligt misschien ook aan het beroep dat je hebt. Ik vond het met al een kindje er bij zwaarder en ging met de tweede met 34 weken al met verlof. Deze keer ga ik weer 36 weken doen omdat de zomervakantie er voor valt. Dan is het toch heel rustig op mijn werk.
Eerste met 32 weken, werkte in de horeca lange dagen staan, ik was op met mn bekkenproblemen.. Tweede zat ik volledige zwangerschap in de ziektewet wegens paniek- en angststoornis. Deze zwangerschap wil ik graag met 36 weken. Ik werk nu op kantoor.
Yess hier aankomende maandag... spannend! Ik ben ook zo ongelofelijk moe. Zit nu op m'n werk echt heel hard m'n best te doen om m'n ogen open te houden, drama pfff. En dan komt de piek nog.
Zeker spannend! Ik ga duimen voor je. Ja wanneer zijn de symptomen op z'n ergst? Ik heb net met tegenzin een kop koffie gedronken. Nu kan ik m'n ogen weer wat beter open houden haha
Ik ben met verlof gegaan rond de 34-36 weken bij mijn vorige drie zwangerschappen. Hier ook last van misselijkheid ene dag erger dan de andere dag En heeeel gevoelige borsten En heeel veel eten een honger die niet te stoppen is Ik zou eigenlijk 13 februari mijn eerste echo hebben maar mag nu as dinsdag al vanwege vorige miskramen! Spannend
Heftig ook! Ik heb zelf aantal maanden geleden last gehad van angsten en paniek. Slik jij hiervoor anti depressiva als ik vragen mag?
Oh wat rot! Ja, rond de 24 weken gestart tijdens m’n laatste zwangerschap, bijna een jaar geleden. Pas rond de 34 weken zat ik op een dosis die voor mij werkt. Nu totaal geen last meer van gelukkig. En jij?
Haha ja was t maar zo… rond 10 weken uit mn hoofd is hcg op t hoogst. Nog even volhouden Ik lig nu oprecht al in bed terwijl ik normaal pas na 00.00 slaap… ben echt kapot.
Hey! Yes alles rustig, geen bloed meer gezien. Wel die scherpe steken, alsof ze met mesjes in m’n lies steken af en toe… Maar, rustig afwachten tot de echo