Ben benieuwd of er ook nog tweelingen in deze groep gaan komen haha Dit is onze 4de en zit elke keer te grappen dadelijk zijn het er twee
Mijn vriend grapt ook vaak dat het een tweeling is haha. Lijkt me heel bijzonder maar ook errug heftig
Ahhh wat fijn dat die echo’s zo goed zijn!! Hahahaha ik had vannacht een nachtmerrie dat het er 5 waren Ik heb wel eerder een tweeling zwangerschap gehad, dus ben er wel een beetje bang voor eerlijk gezegd, nog 10 dagen afwachten…
Ooh meiden, ik was even van de radar. Iets met kotsmisselijk (nu al, nog maar 6 weken..) en veel werken. Maar lees een aantal mooie echo's al, wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
Ooh dat zou toch wat zijn haha. Ben ook benieuwd, voor mij hoeft het niet, lijkt me erg pittig (maar zou natuurlijk wel welkom zijn!)
Haha wauw 5! Dan klinkt twee ineens aantrekkelijk. Nee grapje, snap je “angst”. Brengt toch weer veel zorgen met zich mee.
Ja, ook heel misselijk geweest. Tot een week of 18 wel.. medicatie hielp niet. hoop toch stiekem dat het nu iets minder gaat zijn. Het voelt al wel wat anders, kan in elk geval nu wel gewoon eten, dat lukte toen nauwelijks.
Ja hier ook, echt momenten dat het maar net binnen blijft allemaal Ik beschouw het maar als een goed teken… men die vermoeidheid waar jullie het laatst over hadden en ik nog geen last van had Nou…. Morgen 6 weken en hij is er hoor Zat vanmiddag om 15:00 al te knikkebollen op de bank
Oeffff hahah. Ja herkenbaar. Vind het knap van mezelf dat ik vandaag gewerkt heb en nu nog wakker ben
Ik ben ook vaak misselijk Gelukkig niet overgeven Eet vooral toastjes en rijstwafels en dan trekt het redelijk weg zolang ik eet haha En mijn borsten zijn suuuuuper gevoelig. Zijn hier meer meiden die een borstvergroting hebben gehad? Ik heb 6 jaar geleden een vergroting laten doen dit is mijn eerste zwangerschap met siliconen maar ze voelen echt als stenen aan
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September Mamavan123- 3e kindje 20 September Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 21 September Kex - 1e kindje 22 September Madeliefjex - 2e kindje 23 September 24 September 25 September 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje 29 September Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: - Suzi98 5 februari vitaliteitsecho - Kex 6 februari - Aca 7 februari - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - GabrielaH 12 februari termijn echo GYN + intake - Bowyn 12 februari vitaliteitsecho - mamavan123 15 februari tweede echo - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 26 februari NIPT counseling - Bowyn 27 februari intake en termijnecho - Koala95 28 februari intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)