Hoi allemaal, Heb zo ongeveer alles bijgelezen, gefeliciteerd iedereen met mooie echo's! En natuurlijk de dames die erbij zijn gekomen. Ik durf mij nu op de lijst zetten, goed misselijk al (bij 1&2 ook, dus helaas ijdele hoop dat het mij bespaard zou blijven deze keer) Ik lees dat er al meerdere dames zijn die misselijk zijn, hebben jullie tips? Slik nu sinds 2 dagen homeopatisch reistabletjes. Dat werkt opzich goed. Vorige zwangerschap was suprimal een lifesaver, maar werd er wel suf van.
Yes heb ik ook laten doen in 2021. Heb er eigenlijk niet echt meer last van haha voelen niet anders dan anders.. bij M ook niet gehad. Alleen gevoelige tepels.
Balen! Ik ben niet zo van de medicijnen / pillen slikken dus zolang ik niet hoef over te geven probeer ik het met algemene adviezen —> geen lege maag krijgen, uitzoeken wat wel goed valt. Ei was dramatisch, maar koekjes, cola en paprika chips gaan goed. Jullie nog tips?
Ik eet ook veel van die mini crackers naturel. De vorige zwangerschap ook gember shotjes gedronken, dat werkte ook heel goed. Gemberthee ook. nu eet ik veel yoghurt. Met ongebrande walnoten, cacao nibs en gevriesdroogd fruit. Gaat er ook goed is en helpt ook tegen de misselijkheid.
Hebben jullie ook nog steeds last van buikkrampen? Vooral einde dag en avond heb ik soms van die menstruatie krampen
Direct bij ontbijt? Ik heb het ook gekocht en wil het ook gebruiken op werkdagen. Heb je genoeg aan een pilletje?
Okeeee dan. Lag net lekker in bed, wilde gaan slapen…. Kotsmisselijk! Heb net zelfs overgegeven. Bij M. ben ik wel ontzettend misselijk geweest tot week 12 maar nooit overgegeven.. tis nu wel wat minder. Ben benieuwd hoe dit verder gaat, hopelijk iets eenmaligs.
Ja heel de dag door is het “gevoelig” daar, ik heb er best veel last van. Maar ze zeggen ook dat het harder groeit omdat dit mijn 5e zwangerschap is (derde kindje). Dus dat het dan allemaal wat sneller oprekt?
Ja het is gelukkig bij een keer gebleven maar heb wel nog steeds zo’n weeiig gevoel. Pfff en vandaag drukke dag, vanmiddag een verjaardag..
Nee ik ook niet normaal, maar kan anders helaas echt niet functioneren Heb idd crackers en banaan op m'n nachtkastje zodat ik gelijk wat kan eten in de ochtend, lege maag is de grootste vijand
Dit is Occuline en slik 3x daags 2 tabletjes (volgens bijsluiter) Suprimal slikte ik destijds 2x daags, zo ongeveer om de 12uur
Hele dag alweer erg misselijk… toch wel. Jammer weer haha dacht er goed mee weg te komen Ook is schoonmoeders ziek dus morgen ws geen echo Maar ze kijkt morgenochtend hoe t gaat.