Mijn echo was goed!! Kloppend hartje en de termijn klopt met wat ik zelf heb berekend. Zoooooo blij en opgelucht!! Vind t nog steeds wel onwerkelijk hoor! Bekijk bijlage 764287
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September Mamavan123- 3e kindje 20 September Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 21 September Kex - 31 jaar - 1e kindje 22 September Madeliefjex - 2e kindje 23 September Woenzel - 29 jaar - 1e kindje 24 September 25 September Ninii01 - 4e kindje 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje 29 September 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (1) Echo's/ afspraken: - Aca 7 februari - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - GabrielaH 12 februari termijn echo GYN + intake - Bowyn 12 februari vitaliteitsecho - Madeliefjex 12 februari intake vk+ echo - mamavan123 15 februari tweede echo - Poezemens 15 februari vroege echo - Poezemens 20 februari verloskundige - Ninii01 20 februari verloskundige echo - Woenzel 22 februari intake en echo - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 26 februari NIPT counseling - Bowyn 27 februari intake en termijnecho - Kex 27 februari termijnecho - Koala95 28 februari intake - Kex 20 maart 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat bijzonder dat jullie kunnen volhouden met het geslacht te weten!!! Is dat tot de geboorte of doen jullie een gender reveal?! Wij willen wel graag het geslacht weten! Wel gewoon met de 20 weken echo, dus wij ga niet eerder een echo inplannen voor geslachtsbepaling. maar willen wel met de 20 weken echo het geslacht weten.
Lijkt mij inderdaad heel bijzonder. Maar ik kan het niet . Bij mijn praktijk hebben we met 16 weken de optie om een geslachtsecho te krijgen. Als alles goed gaat dan gaan we daar wel voor kiezen.
Suprimal gaat dit over he? Ik slik nu 1 tabletje 's avonds voor het slapen gaan en lijk dan wel iets minder misselijk wakker te worden. 'S ochtends nog niet geprobeerd ook trouwens. Fijn dat het voor jou wat de scherpe randjes eraf haalt!
Wij konden hier kiezen voor een vroege echo op eigen kosten. Hier ook in de zorg, ik herken wat je schrijft ja. Ruik alles zoooveel erger nu
Oh wat leuk! Lijkt me idd heel magisch! Ik kan het alleen niet.. wellicht als dit een meisje is en we hebben dus van beide geslachten 1, dat we het bij een eventuele derde verrassing willen houden. Maar wil het nu straks wel graag weten
Ik ben ook veeel te nieuwsgierig en wil het weten haha! Ga waarschijnlijk rond de 15 weken een pret echo laten doen als alles goed mag blijven gaan Ik heb al twee meiden en 1 jongen Ben heel benieuwd….