♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September Mamavan123- 3e kindje 20 September Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 21 September Kex - 31 jaar - 1e kindje 22 September Madeliefjex - 2e kindje 23 September Woenzel - 29 jaar - 1e kindje 24 September 25 September Ninii01 - 4e kindje 26 September 27 September Mena92 - 2e kindje Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje Theekopje34- 34 jaar - 1e kindje 29 September 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (1) Echo's/ afspraken: - Suzi98 12 februari intake vk + echo - Mariska1985 12 februari vitaliteitsecho - Mena92 12 februari vitaliteitsecho - GabrielaH 12 februari termijn echo GYN + intake - Bowyn 12 februari vitaliteitsecho - Madeliefjex 12 februari intake vk+ echo - Aca 12 februari intake vk - Theekopje34 14 februari termijnecho GYN - mamavan123 15 februari tweede echo - Poezemens 15 februari vroege echo - Poezemens 20 februari verloskundige - Ninii01 20 februari verloskundige echo - Woenzel 22 februari intake en echo - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 26 februari NIPT counseling - Bowyn 27 februari intake en termijnecho - Kex 27 februari termijnecho - Koala95 28 februari intake - Aca 4 maart termijnecho - Kex 20 maart 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Ja ik hoop het ook.. ik schrok er toch van want de vorige 2 keer was dit begin van het einde. Het was heel weinig en daarna ook niet meer gehad. Ook nog gevoelige borsten, dat was toen niet. Hopelijk blijft het hierbij!!
Ik begrijp jou heel goed!! Waren de andere keren ook na ontlasting? Gelukkig dat het nu gestopt is en dat je nog wel symptomen hebt!!! Alle signalen die anders zijn dan de andere keren als een win tellen en hopelijk kan je daarop rekenen dat het dit keer super anders gaat zijn! ❤️
Hi Theekopje, welkom! En gefeliciteerd met Ollie!! Handtekeningen kunnen zijn van zwangerschapspagina , ticker factory of een andere die je leuk vindt. Volgens mij kan je op de ticker in de handtekening klikken en dan ga je naar de website waar je je eigen ticker kan maken. Of je kan op Google zoeken “Pregnancy Ticker” en een site zoeken waarvan jij de tickers leuk vindt, na het maken kan de link kopiëren die jou gegeven word (soms heb je twee mogelijkheden of soms één) en dan kijken welke hier op het forum in jouw handtekening gezet kan worden!!
De eerste keer wel, de tweede keer was bij het opstaan sochtends. Je hebt gelijk! En mocht het toch erg in m'n hoofd gaan zitten, dan bel ik de verloskundige of ik even extra langs mag komen! Dankjewel
You’re welcome! En zeker vk bellen als je je zorgen maakt en het even niet meer vertrouwd. Is beter dat ze een keertje extra kijken dan dat je met stress en onzekerheid gaat zitten want dat is ook niet goed!
Hopelijk blijft het hierbij @Kex ! En anders zeker even langs de vk ter geruststelling. Welkom @Theekopje34 ! Hopelijk woensdag een goede echo, is de perfecte dag er voor Succes iedereen morgen!! Spannende dag voor een heleboel hier ♥️
Zo , morgen hebben we vol staan!! Succes morgen meiden!! Idd hopelijk allemaal kloppend hartjes en goed nieuws! ♡
Pfff wat rot @Mena92 van de misselijkheid. Hopelijk krijg je iets wat je gaat helpen @Theekopje34 Welkom! Gefeliciteerd. Leuk dat je mee komt kletsen @Kex Oooh snap dat dat eng is dat roze verlies Probeer te bedenken dat roze na ontlasting niet gek is, je baarmoedermond is zo goed doorbloed. ❤️
Welkom @Theekopje34 en gefeliciteerd met Ollie! oei @Kex, hopelijk geen bloed meer en was her gewoon van de ontlasting. succes allemaal met de echo’s vandaag, er staan er veel gepland! Ik duim op allemaal mooie klopende hartjes! ik ben sinds vandaag weer een beetje in levende landen. Was behoorlijk ziek. Vandaag weer aan het werk
Hier weer een kloppend hartje gezien en onze tuinboon groeit goed hahaha. Meette nu weer op 7+1 dus helemaal prima. Toch een uitwendige echo gehad. Vanaf nu neemt schoonmoeder alle echo’s over
Hier ook een mooie echo gehad! Little Bean groeit goed, met een mooi kloppend hartje! Gemeten op 9 weken en uitgerekende datum voor nu staat op 16 september. Maar ik houd het nog even op 17 september op de lijst, tot de volgende echo want de termijn kunnen ze het beste bepalen tussen 10 en 12 weken. Na die termijn bepaling zal ik de uitgerekende datum aanpassen als dit veranderd! De hematoom is er nog steeds maar het is niet erg. Dit komt hoogstwaarschijnlijk van tijdens de innesteling, een beetje innesteling bloed die nog in de baarmoeder is blijven zitten. Die lost zich hopelijk vanzelf op!
Ook hier een goede echo! Hartje klopte mooi, alles zag er goed uit. Ze kwamen nu op een termijn van 7+5, dat is 4 dagen korter dan ik zelf dacht. Dat betekent dat mijn eisprong pas 6 dagen na de start van de eisprongkrampen heeft plaatsgevonden. Ben benieuwd of de termijn straks bij de termijnecho hetzelfde is.
Wat fijn al die goede echo’s!!! Ik vorige week dinsdag een kloppend hartje gezien en mag morgen om 18.00 uur weer of alles nog steeds goed is