Jeeeetje zo vroeg! Bizar eigenlijk dat dat nodig is. Ik heb wel al folders meegekregen van de verloskundige. Ga ze maar even lezen binnenkort en een keuze maken.
Hoi dames, Ik merk dat ik het lastig vind om via het forum te reageren. Deels omdat het openbaar is, en deels omdat ik altijd op mijn mobiel kijk en het als “veel gedoe” voelt om in te loggen en op alle berichten te reageren. Terwijl ik wel heel geïnteresseerd in jullie ben en het leuk vind om te kletsen! Mochten jullie het fijner vinden om via Whatsapp verder te kletsen, dan lijkt me dat leuk. Zo niet, ook helemaal prima natuurlijk
Ik had vanochtend de eerste echo en alles was goed! Mooi kloppend hartje, termijn klopt precies volgens mijn berekening. Voor nu zijn we gerust en wachten we de termijnecho af die ik nog in moet plannen
Ik vind het fijne van een forum juist dat je kan lezen en reageren wanneer het je uitkomt ipv de drukte via whatsapp. Niet schuldig voelen als je niet reageert en gewoon lekker meelezen!
Hier sinds vannacht lichte krampen. Nja krampen, continu zeurderig gevoel. Schoot vannacht meteen in de stress maar geen bloed gezien en de krampen zijn ook niet hevig. Blijft eng die eerste weken..
Meiden, ik zit denk ik met een dilemma.. ik ben depressief? Of ik weet niet of ik het zo mag noemen maar ik kan het niet anders omschrijven. Ik denk dat het de hormonen zijn?! Zou ik hiervoor de huisarts bellen morgen? Of is dit teveel? Kijk, het is dat dit nu niet incidenteel is. Dit is de derde of vierde keer dat ik me zo voel in de afgelopen 2 a 3 weken. En het is raar, want (not to brag) ik heb op dit moment geen reden om mij down te voelen.. alles verloopt God zijdank netjes. Dus heb het tot nu een beetje onder de tapijt van “HcG” geveegd. Maar ik vind het te veel worden en ik wil er graag op tijd bij zijn.
Ja ga maandag wel weer Maar ze was vandaag hier aan t oppassen en zei dat rond dit termijn de baarmoeder meer rechterop komt te liggen, gaat strekken, waardoor die pijn kan komen.