Ben zooo zenuwachtig weer of het hartje nog klopt vreselijk haha maar goed aftellen tot vanmiddag…… Heeeel soms ook nog beetje bruin met afvegen daardoor voel je je ook niet zekerder Maar goed afgelopen dinsdag was alles nog helemaal goed nu precies een week verder….
Alles is goed!!! Nu volgens de berekening 8 weken en 5 dagen Zal later vandaag even foto toevoegen Voor nu weer opgelucht
ik zoek een zwangerschapsjeans met wat bootcut/flared benen. Ben zelf niet zo groot, normaal lengtemaat 30 en maat M. Kan gewoon online amper wat vinden en dan heb ik wat gevonden, is het niet meer in mijn maat. Wat zijn jullie tips? Mijn buik is aardig bol, ik lijk wel halverwege de zwangerschap. Nadeel van de 6e zwangerschap, mijn lichaam weet precies wat ie moet doen. Alleen hebben we het nog niemand verteld . Laat ook weinig te wensen over nog trouwens.. Heb al wel een zachte flared broek van Prenatal gescoord, moet alleen deze nog korter (laten) maken. En man wil nog even wachten tot termijnecho met vertellen. Tot die tijd draag ik jurken maar ook daarin zie je mensen al naar de buik kijken.
Heb je al op bonprix gekeken? Daar zag ik laatst wel een aardig assortiment zwangerschapskleding. Wel lastig om het dan nog een beetje verborgen te houden he? Wanneer is de termijnecho?
Nog een tip voor degenen onder ons die misselijk zijn: afgelopen nacht heb ik mijn geurwolkje aangezet met een frisse etherische olie en dat verlichtte de misselijkheid iets!
Ja ik draag ook al positie broeken Zojuist heb ik een paar leggings binnengekregen via Zalando, waren ook fijn geprijsd! Misschien van Mamalicious of ONLY? Bij Bonorix zag ik wel eentje met bootcut. ONLY maakt ook gebruik van lengtematen
Hoi allemaal, Gisteren helaas slecht nieuws, er was geen hartslag meer en het kindje was ook niet meer gegroeid. Waarschijnlijk is het hartje gestopt, vrij kort na de echo van vorige week. Ik wens jullie allemaal goede zwangerschappen en fijne bevallingen toe!