Echo vanochtend hier was goed. Sterk hartje, goed gegroeid (zelfs 2 dagen vooruit gezet, wat niet kan ivm IVF) en er zijn stompjes gegroeid (armpjes en beentjes) ♥️
Laatste dagen zooooo moe.. was even vergeten hoe die vermoeidheid ook weer was. Nou, het is weer volop aanwezig!
Haha herkenbaar. Ik heb ook af en toe geen idee wat ik met mezelf aan moet. Moe en nergens echt zin in Hebben jullie ook last van je darmen? Ik wel echt, met name savonds. De verloskundige sprak al de bemoedigende woorden uit dat als dat een gevoelig punt is, dat m'n darmen waarschijnlijk heel de zwangerschap de klos zijn...
Mijn darmen zijn altijd van slag, ook als ik niet zwanger ben. Heb ook echt een dikke buik door de darmen, die werken gewoon zo traag nu. Veel water drinken, havermout en volkoren eten doet mij goed.
Vervelend zeg! Ja ik probeer dat ook te doen. Dat helpt een beetje. Heb ook van die vezelzakjes gekregen van de huisarts. Maar dat is ook niet ideaal.
Hier ook last van de darmen. Ik heb ook roosvicee pruimen in huis. En kiwi’s plus veel drinken helpt wel wat. Wij moeten om 18.45 vanavond voor de tweede echo. Ben wel gespannen weer hoor.
Ik heb nog niet heel erg last van mijn darmen maar merk wel als ik nu veel wit brood eet dat ik dan wel last krijg en normaal heb ik dat niet. Mijn kwaaltjes zijn vooral: Gevoelige borsten Misselijk op en af Intens moe Verstopte neus (al 5 weken heeeel vervelend de verloskundige denkt aan zwangerschapsrhinitis) En ik eet heel veel van alles niet een bepaald iets maar grotere hoeveelheden En jullie?
Mijn darmen gaan ook alle kanten op. Borrelen de hele dag! Die activiteit was ook goed zichtbaar op de echo afgelopen woensdag Halverwege de dag zet m'n buik op waardoor m'n broeksknoop niet meer dicht kan als ik zit Mijn kwaaltjes zijn verder erg gevoelige borsten en 24/7 misselijk. Gelukkig alleen kokhalzen en met elke 2uur wat kleins is het redelijk onder controle .. Ik heb momenteel wel een hekel aan zo'n beetje alles wat vloeibaar is Thee, sap, water, frisdrank, gaat er allemaal maar heel slecht in
Weer heel goed gegaan! Hartje klopte nog mooi en de groei loopt op schema. Voor nu op 8 weken en 5 dagen gezet. Een dag vooruit vergeleken met vorige week. Dus wij zijn weer blij . Nu afspraak gemaakt voor de termijn echo met 11 weken.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September GabrielaH - 2e kindje 18 September 19 September Mamavan123- 3e kindje 20 September Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 21 September Kex - 31 jaar - 1e kindje 22 September Madeliefjex - 2e kindje 23 September 24 September 25 September Ninii01 - 4e kindje 26 September Mena92 - 2e kindje 27 September Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje Theekopje34- 34 jaar - 1e kindje 29 September Woenzel - 29 jaar - 1e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (2) Echo's/ afspraken: - Mariska1985 23 februari intake vk - GabrielaH 23 februari termijn echo Gyn - Mamavan123 26 februari termijn echo - GabrielaH 26 februari NIPT counseling - Bowyn 27 februari intake en termijnecho - Kex 27 februari termijnecho - Koala95 28 februari intake - Aca 4 maart termijnecho - Mena92 4 maart termijnecho - Suzi98 4 maart termijnecho - Poezemens 5 maart termijnecho - GabrielaH 13 maart 13 weken echo - Woenzel 13 maart termijn echo - Kex 20 maart 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)