Ik heb net de termijnecho gehad en alles was helemaal goed! Alles erop en eraan en hartje gezien en gehoord. Het was al druk aan het bewegen. Zo bijzonder om te zien!! Ik ben 1 dag teruggezet, dus naar 22 september.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje 17 September Mamavan123 18 September 19 September 20 September Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 21 September 22 September Madeliefjex - 2e kindje Kex - 31 jaar - 1e kindje 23 September 24 September 25 September Ninii01 - 4e kindje 26 September Mena92 - 2e kindje 27 September Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje Theekopje34- 34 jaar - 1e kindje 29 September Woenzel - 29 jaar - 1e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (2) Echo's/ afspraken: - Koala95 28 februari intake - Aca 4 maart termijnecho - Mena92 4 maart termijnecho - Suzi98 4 maart termijnecho - Poezemens 5 maart termijnecho - Mariska1985 8 maart controle vk - Woenzel 13 maart termijn echo - mamavan123 15 maart 13 weken echo - Kex 20 maart 13 weken echo - mamavan123 3 april geslachtsecho - Kex 5 april geslachtsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Ja heel fijn! Het is een inwendige echo dus misschien is t daarom zo scherp? Mijn baarmoeder ligt nog te ver naar achteren voor een goede uitwendige echo. Ze ging het wel eerst uitwendig proberen en toen zag ze wel een beweegelijke baby dus dat zei ze gelijk haha maar verder kon ze te weinig zien.
Dat zal inderdaad wel uitmaken. Geeft een mooi plaatje. Bijzonder hè al een heel kindje in je buik. Alleen nog maar groeien.
Hier ook een goede echo gehad! Een dag naar voren gezet nu 9 weken en 6 dagen Lag vandaag “model” Donderdag echt de termijn echo
Baby lag op zijn zij dus kijken nu tegen ruggetje aan Rechts hoofdje Dan de rug billen en een beentne zie je uitsteken
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 September FlowerRose - 3e kindje Koala95 - 28 jaar - 1e kindje 17 September Mamavan123 18 September 19 September 20 September 21 September 22 September Madeliefjex - 2e kindje Kex - 31 jaar - 1e kindje 23 September 24 September 25 September Ninii01 - 4e kindje 26 September Mena92 - 2e kindje 27 September Bowyn - 3e kindje 28 September Mariska1985 - 38 jaar - 3e kindje Aca - 33 jaar - 1e kindje Poezemens - 3e kindje Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje Theekopje34- 34 jaar - 1e kindje 29 September Woenzel - 29 jaar - 1e kindje 30 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (2) Echo's/ afspraken: - Aca 4 maart termijnecho - Mena92 4 maart termijnecho - Suzi98 4 maart termijnecho - Poezemens 5 maart termijnecho - Mariska1985 8 maart controle vk - Woenzel 13 maart termijn echo - mamavan123 15 maart 13 weken echo - Kex 20 maart 13 weken echo - mamavan123 3 april geslachtsecho - Kex 5 april geslachtsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zijn er al die voor de nipt geprikt hebben? Ik ben vandaan geweest. Vind het wel heel spannend hoor. De andere zwangerschappen geen nipt gedaan. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor we wat horen.
Ja ik vandaag! Maar die vrouw zei dat ze de buisjes in de verkeerde volgorde afgenomen heeft.... dus ik ga morgen even de verloskundige bellen of ik nu nog een keer moet. Ik vind het ook spannend! Heb je met of zonder nevenbevindingen gedaan?
Ik heb met gedaan. En jij? Vorige keer hadden wij een slechte 13 weken echo met als gevolg afbrekingen van de zwangerschap. Ik wil nu dus graag zo veel mogelijk (hopelijk) uitsluiten voor mijn gemoedsrust.
Wij ook met nevenbedingen. Ik snap je helemaal! Zo verdrietig dat jullie de vorige zwangerschap moesten afbreken. Lijkt me zo'n moeilijke beslissing
Nee ik had ook een vitaliteitsecho gehad! Ik heb een afspraak voor volgende week gemaakt. NIPT zonder nevenbevindingen. Ook al is de kans klein dat ze wat vinden, is het inderdaad erg spannend…