Tegen vrienden hebben we het niet gezegt we gaan het proberen de smoes 😊 en anders weten onze vrienden het met oud en nieuw 😂. Met kerst vertellen wij het aan onze ouders. Wij geven dan een koffertje met een label eraan met Ik kom graag logeren. In de koffertje zitten twee slabbetjes, sokjes, speentje, klein potje sud crème en een boekje. Ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren. Gaan ze springen of gillen of zegen ze een tijdje niets. Nog ander halve week dan komen we er achter.
Linniey snel beter worden. Lastig om een smoes te verzinnen. Ik drink zelf nooit (behalve na het skiën) en roken doe ik niet. Visite is hier de deur uit en hopelijk gaat ons zoontje (vandaag 2 geworden) zo slapen. Ik had vanmorgen een shirt aan maar voelt toch niet prettig dus heb een vest aan gedaan. Ik heb zo'n zin in de eerste echo. 😁😁😁 duurt alleen nog 2 weken.
Oeh dan kan ie lukken! En bij een smoes; verlies jezelf niet in details hahaha dan valt het op dat je liegt 😂
ik ga me best doen swimming. wij hoeven gelukkig niks te verzinnen, Ouders en Schoonouders vertellen wij het op kerstavond en verder doen we lekker niks met de kerst. en met oud en nieuw zijn we bij vrienden die het al weten. en 1 voordeel ik drink en rook sowieso niet.
Wij vertellen het eerste en tweede kerstdag. En aan een aantal nog op 1jan. Had liever de echo iets voor de kerst gehad maar dat is nog erg vroeg en kerst vinden we we een mooie gelegenheid om het te vertellen.
Dank je wel, ik hoop het ook. Baal er ook van dat ik nou morgen niet naar me vriendin kan die gaat bevallen.
Ja lastig om een andere smoes te verzinnen. Mijn vriendin die dronk altijd jillz en heeft de etiketten van de flesjes 0% vervangen door de gewone etiketten, die hield het goed verborgen op die manier. Wat hebben jullie allemaal vroeg echo's? Bij ons krijg je pas met 11 weken je echo, als je eerder wil moet je er voor betalen. Ik mag gelukkig met 6 weken in het ziekenhuis ivm MA
Hier is bij mijn vk gebruikelijk rond 8 weken een echo te doen, doen ze ook zelf in de praktijk. En dan rond 11 weken de termijnecho.
Wendy ik krijg de echo in het zkh bij de afdeling fertiliteit. Met 7 weken. Daarna ga ik door naar de afdeling verloskunde/gynocologie van het Zkh en daar een echo tuisen de 8-9weken.
Wendy, bij ons doen ze meestal een echo rond 8 weken en met 12 weken de termijn echo. Omdat ik meerdere miskramen heb gehad mag ik Al met 6,5 weken komen.
de praktijk hier doet met 8 weken een intactheidscontrole. en intake. en tussen week 10 en 12 de termijnecho. yes swimming dat is fijn gefeliciteerd.
Even n snelle reactie.. Wederom n onzekere periode voor ons.. Vorige maand natuurlijk n vroege miskraam. En vanmorgen begon in ene t roze verlies, wel heel weinig Uiteindelijk een klein beetje helderrood en daarna is t nu al 4.5u gestopt. Ik ben erg bang Morgen n vroege echo om iniedergeval te kijken of er een vruchtzak is