He jakkes Barbsan.. Wat naar die onzekerheid. Het is wel een goed teken dat het al een tijdje is uitgebleven, maar ik hoop dat de echo je morgen duidelijkheid geeft en gerust kan stellen. Wat zou ik graag willen dat we samen even een week of 8 vooruit konden! Smoes.. Ik heb komend weekend een feestje met drank. Ik ga gewoon met stalen gezicht zeggen dat ik even niet drink omdat ik erge maagpijn gehad heb. Dat laatste is niet eens gelogen, zeg er gewoon niet bij dat dat al vorig weekend was Wat leuk dat er al zoveel echo's op de planning staan! Hier doen ze dat echt pas met een week of 10. Wat lijkt dat onwijs ver weg nog! Maar het wachten waard. Ik hoop zo erg dat het goed zit allemaal! Ik moet me trouwens nog steeds aanmelden bij de verloskundige. Ze zien me alweer aankomen haha. Zag in mijn herinneringen dat ik precies een jaar geleden een check bij de verloskundige had voor mijn jongste!
Hoihoi allemaal, Ik eb gisteren mijn nod gehad met positieve test (licht streepje maar in de avond dus goed genoeg). Ik heb al een dochter van 3.5 samen met mijn vriend... Zo als het er nu uitziet ben ik 23-8 uitgerekend... hopen op een plakker! !
Nee deze is uit de zorgverzekering gehaald, alleen de termijn en 20 weken echo zitten nog in de zorgverzekering. Wat naar Barbsan, hopen dat morgen alles goed blijkt te zijn. sterkte.
Welkom Wonnie en gefeliciteerd. Welke verzekering heb je Wendy? Bij mij werd afgelopen jaar alles vergoed. Zal eens kijken of het nu nog steeds zo is maar geloof het wel.
Hey Lieve Swimming!!!! Wij zaten bij de mei-mama's samen 😁 Er zijn nu alleen 2 clubs met deze datum haha 🙈 Ik heb gisteren en vandaag heel licht positief getest, nod morgen of zaterdag... 31, 1e kindje en hopelijk eindelijk met een goede afloop!
Heeu Nicole4sure. Jeetje dat is ff geleden he. Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn testen zijn nu beter dam die van mei 😁.
Welkom en gefeliciteerd Wonnie & Nicole4sure Ik heb het uitgebreidste pakket van Interpolis maar kan niet echt wat vinden voor vergoedingen voor de echo's. Weet iemand dat??
Ik zat tijdens mijn vorige zwangerschap bij de gyn in het zkh... daar kreeg ik om de 3 weken een echo. Dus geen idee eigenlijk!
Ik heb cz + gezinnen. Ik krijg net als bij vorige zwangerschap alles vergoed. Merendeel is ook via basis verzekering. Bij twijfel anders even bellen hoe het precies zit en of je iets moet aanpassen.
Ja ik ga morgen toch eens even bellen hoe het zit qwa vergoedingen. Dan heb ik nog ff 2 weken om eventueel te kijken en overwegen om over te stappen.