Heel veel sterkte livoli Barbsan ik duim heel hard voor je mee. Welkom en gefeliciteerd chantiepan en welkom
Nou Livoli en Barbsan, wat laten jullie me schrikken zeg! Hopelijk gaat alles meevallen...ik leef met jullie mee en ga heel hard voor jullie duimen. Dikke knuf
Heel veel succes dames ik denk aan jullie. Welkom nieuwe mama's. Ik heb zowel nu als bij mijn dochter geen last gehad van mijn borsten alleen als je eraan komt de tepels. Verder gewoon heel veel ontlasting (ook dunne) dus drink ik veel water. Snel last van mijn rug en misselijk ben ik ook heel snel. Wat ik wel heerlijk vind ruiken is de gekruide kip. Zit een winkel van bij ons in de stad en dat ruikt zo lekker en er staat ook een oliebollenkraam daar wordt ik helemaal High van de lucht van zo lekker. Had ik bij mijn dochter ook.
Haha lekker Oceanna! gewoon lekker de hele dag langs lopen Ik heb juist al gauw dat ik luchtjes vies vind, dus ben een beetje bang dat dat alleen maar sterker wordt.... Nu heb ik vanmorgen een ministukje amandelstaaf gegeten maar ben echt misselijk! Hoop van de zwangerschap natuurlijk
Meeste luchtjes wordt ik ook misselijk van behalve van die luchtjes. Zal hopelijk wel van de zwangerschap zijn dat je misselijk bent. Zeker als je het vanmorgen al gegeten heb.
Ja ik mag al beginnen omdat de test gekijk met een knal tevoorschijn kwam. Zo veel HCG heb ik in plas, maar hoe en wat weet ik ook niet precies.
Barsan en Livoli ik duim voor jullie en dat alles goed komt. Ik zit met een vraagje misschien is het wel een rare vieze vraag. Hier komt ie. Kan je als je een grote boodschap doet op de wc gewoon drukken zodat het er uit komt 😅? Sorry maar ik kan al moeilijk naar de wc en nu ben ik bang om te drukken, want dan denk ik dat ik onze rijstkorrel fijn druk. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders bel ik maandag de doktersassistente op.
Kan inderdaad gewoon hihi! Nou dames. Ik geloof er weer in. 💪 Het was echt heel weinig. 2x afvegen zeg maar.. Het is nu al 1.5 dag stil. Was mooi verdikt slijmvlies te zien. Dus we gaan weer geloven in ons beetje dat er woensdag iig een zwart gat te zien is haha
@Mii, ik was bij mijn vorige zwangerschap ontzettend geconstipeerd, ga meteen aan de pruimen hahaha da's het enige dat hielp. Het enige waarvoor constipatie 'gevaarlijk' is, is dat je aambeien kan krijgen. Voorts kan het duwen echt geen kwaad voor je beebje! @barbsan, dat klinkt heel goed! Ik duim hoor!!!
Hoi hoi mag ik me hier ook melden? Na 5 mk en veel ellende hierdoor ( verklevingen, mega heftige bloedingen, eileider kwijt... Etc etc😷 nu net weer zwanger Ben als de dood dat het weer verkeerd gaat en durven nog niet blij tezijn...
Dank jullie wel voor de reacties. Nu kan ik opgelucht naar de wc haha. Ik zal morgen gelijk pruimen halen.
Welkom dream82 en gefeliciteerd met je zwangerschap. Begrijpelijk dat je nog niet blij durft te zijn. Ik duim voor een plakker.
Dream wauw wat een mooie testen zeg. Welkom hier. Ik snap dat je nog niet durft te genieten. Ik durf het ook nog niet zo goed.
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - ? jaar - 1e kindje? ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus ♥ 22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 25 augustus ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Linnley → Dinsdag 20 december → Moeders voor moeders Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Jenny13 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie→ Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo
Zo dames, alles staat er weer in. Alleen zijn heel wat dames vergeten dingen erbij te zetten. zelfs de uitgerekende datums hahah. Ik heb het nu dus gegokt aan de hand van nod's.. Als het niet klopt, laat het even weten, dan pas ik het aan. maar graag dikgedrukt Heb nu 12 paginas helemaal van begin tot end moeten lezen namelijk ahahha. Ik had met mn zoontje met 8 weken dat mn broeken al niet meer dicht konden. en daar stond ik toen al van te kijken. maar als ik nu al zie wat die hormonen doen Ik was zo goed als plat..