@iedereen is het misschien een idee om een facebookgroepje te beginnen? Dan kunnen we de lijst in het vastgezet bericht zetten -> net iets overzichtelijker? Zo'n groepje is natuurlijk niet zo anoniem meer als op het forum.
Kristientje Leuk idee! ik was er vorige maand al een begonnen. Maar helaas in n miskraam uitgelopen. Zal ik er eentje aan maken? Heb je n pbtje gestuurd.
Zo fb groepje lijkt me leuk. Alleen wel dat het voor genodigden is zodat buitenstanders niks zien. Dat kan toch??
Welkom nieuwe mama's! Hier vandaag een mooie test van MvM! 😃 Dus vanavond al bezig met inzamelen. Nu benieuwd naar de echo volgende week. Hier vandaag toevallig een sliertje met slijm en bloed bij het afvegen. Ik kan me dit nog herinneren van de vorige keer,dat ik dat ook had. Vandaag was m'n buik ook druk en weer lage rugpijn. Nog geen misselijkheid, dus ben benieuwd hoe dat eventueel vanaf volg week zal komen. Vorige keer vanaf week 6 tot 16 gehad. Facebook, ik doe niet mee met een FB groep. Vind dit voor nu erg fijn 😃
Ik heb de groep inderdaad op geheim gezet. en zodra iedereen het 'openbaar' wilt, zet ik m op openbaar zodat ook evt. 'buitenstaanders' zich kunnen toevoegen.
Ik heb de dames die ik kon vinden uitgenodigd. Anders heb je een pb terug! Als jullie me accepteren kan ik je toeveoegen !
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames Barbsan, wat leuk. ik doe ook graag mee met het fb groepje. Ik zal je even een privé berichtjes sturen met mijn volledige naam.