Zojuist bloed bij het afvegen, het is helderrood . Gelukkig niet veel, maar het zat wel op mijn papiertje
Hopelijk betekend het niks, en stopt het snel <3 Dikke knuffel! Even dames, ik had de lijst van hier overgenomen. Dat als iemand anders zich zou aanmelden voor facebook ik alleen 'de echte' naam erbij moest zetten. Nu heb ik dus nog over: - Jenny13 - Wensje2014 - Mackwek - Muizelijntje - Chantiepan - Mamaaugustus - Kymmie - Modigliani Sommige namen heb ik sowieso niet heeel veel voorbij horen komen. Maar mochten jullie dit lezen, en (nu nog) géén interesse hebben, het dan even willen zeggen. Dan kan ik jullie eraf halen! Voor de dames die hier op zw pagina nog niet op de lijst zijn. Willen jullie dan even leeftijd, en hoeveelste kindje erbij zetten. dan kan ik jullie er bij zetten en dik gedrukt het liefste
Hoi allemaal. Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik wil me hier voorzichtig melden en graag mee kletsen.. Test liep vandaag al wat op. Ik ben Me84, 32 jaar en pril zwanger van tweede kindje. Uitgerekende datum schat ik 27 augustus. Heb een dochter uit november 2014. Vorige maand een vroege miskraam gehad dus erg spannend nu, maar de testen zien er al beter uit ( al zegt dat niet alles natuurlijk). Wil iemand mij op de lijst zetten? Bedankt alvast.
Hoi allemaal. Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik wil me hier voorzichtig melden en graag mee kletsen.. Test liep vandaag al wat op. Ik ben Me84, 32 jaar en pril zwanger van tweede kindje. Uitgerekende datum schat ik 27 augustus. Heb een dochter uit november 2014. Vorige maand een vroege miskraam gehad dus erg spannend nu, maar de testen zien er al beter uit ( al zegt dat niet alles natuurlijk). Wil iemand mij op de lijst zetten? Bedankt alvast.
Wat een drukte hier, fijn!! Ik ben echt ZO moe, na alles wat ik eet komen de braakneigingen en ik heb het koud...koud...koud! 🙈
Sher hoe gaat het idd? Symptomen.. hier ook idd... die ellendige rug ik word er gek van.. misselijk met vlagen maar gek op kerstkransjes die koekjes.. word wat na de kerst haha. Heb af en toe last van mn buik.. en zoooo moe kan wel hele dag slapen. Gisteravond gewerkt en vanmorgen weer dat viel ff tegen
Ik ben met vlagen misselijk, een beetje moe en soms wat gevoelige borsten. Dat is het, en eigenlijk maakt dat me best onzeker. Heb ook nog geen knaltest gehad. Maar ik probeer positief te zijn en voor ogen te houden dat het vaker wel dan niet goed gaat.
Heej meiden, mag ik ook met jullie mee komen kletsen? Ik heb 3 december onze 3e IUI gehad en volgens m'n eigen berekeningen zou ik uitgeteld zijn op 26 augustus (rekening houdend met eisprong op dag 11) Mn test van gisteren op 15 dpo was een echte knaller en vanmorgen gaf de ClearBlue met wekenindicator ZWANGER 2-3 aan. Morgen ga ik nog 1 kruidvat testje doen om te kijken of die nog meer knalt dan gisteren. Ook ga ik morgen bellen met de fertiliteitsarts om te horen hoe nu verder en of ik een verloskundepraktijk mag gaan bellen of dat de eerste controle via het ziekenhuis gaat. Ik heb echt werkelijk geen flauw idee! Ik ga even proberen om het één en ander terug te lezen hier om jullie een beetje te leren kennen Liefs Nienke