Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus ♥ 22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Me84 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Linnley → Dinsdag 20 december → Moeders voor moeders Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Jenny13 → Vrijdag 23 decemberi → Eerste echo Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (gynaecoloog) Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie→ Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo
Heel herkenbaar Sher. Had ik rondom NOD ook. Eerst dacht ik ongesteld te gaan worden maar het is je baarmoeder die druk bezig is het huisje voor de baby klaar te maken.
Sher, wat spannend zeg! Ik duim voor je dat het goed zit allemaal! Wij hebben 3 januari de eerste echo. Vandaag flink misselijk. Verder gaat alles goed hier Wel super spannend! Mn schoonmoeder gaan we het donderdag vertellen. Zij weet dat we in het traject zitten en ik had haar beloofd te helpen met schilderen in haar nieuwe huisje, wat nu dus niet door zal gaan.. Dus haar moeten we het wel vertellen (ze krijgt vrijdag de sleutel) Mijn ouders en onze broer en zussen krijgen het pas na de eerste echo te horen.
Ik heb trouwens ook al vanaf een paar dagen voor NOD heeltijd wat steken en zeurderige menstruatie pijn hoor! Maar de testen waren zo knal positief dat ik me daar maar niet al te druk om maak. Schijnt er ook beetje bij te horen
Pfff megazenuwachtig.. zit te wachten op de mevrouw van MvM en word opeens zo bang voor die test. Heb al een tijdje amper kwalen en voel me ook niet zwanger. Zegt niks want had ik bij de vorige zwangerschappen ook, maar ben nu heel zenuwachtig voor de test van straks..
Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en 16 januari eerste afspraak voor een echo zou iemand dit op het lijstje er bij kunnen zetten? Alvast bedankt ☺️
Wat spannend Nienke, bij ons weten naaste mensen het ook, doordat we in de MMM zitten en altijd zo meeleven. Aagje ik duim voor een mooie knaller meis. Dat zit vast helemaal goed. Ben toch wel benieuwd welke zwangerschapstesten zij gebruiken, omdat je vaak ziet dat ze bij hun echt knallen.
@ Sher, hier heb ik de Action testen (dat zijn het toch) ook gebruikt. Die liepen soms beter op als de Kruidvat. Bij die van Kruidvat had ik vorige week (dus dagen na NOD) pas een knal test. Die van Action zijn inmiddels ook knal, maar ligt dus aan de persoon, denk ik. @ eerste weken, hoop ook dat de eerste weken voorbij vliegen. Hier werd ik gisteravond zo niet lekker, moest spugen, diarree, rillen (warm/koud) en daarna was het voorbij. Had ook erge buikkramp, dus was wel even verdrietig. Nu zijn er een hoop bij mij in de familie met griep, dus is niet gek, maar op dit moment waarop je niet weet, wat nou wat is, komt het niet goed uit. Nu voel ik me eigenlijk (ondanks de misselijkheid) wel prima. Het opstarten gaat het een beetje langzaam en traag, maar verder mag ik niet klagen.
Jenny13: Bedankt voor je stukje . Ik hoop gewoon dat we straks over een aantal maanden allemaal mooi kunnen terug kijken met een kindje in onze armen. Want dit zijn slopende weken.
Sher! Yes het komt goed! Positieve vibes!! Ik heb 3 januari al de eerste afspraak in het ziekenhuis 😬 Blijf maar lekker plakken alle baby's!!!
Ik heb trouwens ook echt dat ongesteld gevoel en ik zit er ook echt ongemakkelijk van, 's avonds lekker een warme kruik erop, heerlijk!
Heb je bij die afspraak ook een echo? Wij zitten allebei op 4+2 nu en dus ook allebei op dezelfde dag de afspraak staan Ben er wel heel benieuwd naar! De fertiliteitsarts gaf aan bij mij 7-8 weken eerste echo, en vervolgens plant ze me in op 3 januari. (Zit dan op 6+3) Dit zag ik later pas, maar ik laat de afspraak wel gewoon staan. Mocht er nog geen hartje te zien zijn, verwacht ik dat we een week later ofzo wel weer terug mogen komen Maar las op internet ook al dat het heel goed wel al zichtbaar zou kunnen zijn.. 3 januari zitten we ook al super snel aan, met alle feestdagen die eraan zitten te komen
Leuk dames al die echo's en afspraken ! Ik heb ook steeds rare gevoelens in m'n buik, maar herken t wel van m'n zoontje. Dat oprekken van de banden etc. Ik zal vanavond alles eropzettwn of 1 ander iemand misschien als die sneller is hihi. Want als iedereen steeds z'n eigen dingetje erop zet bestaat zo de tekst alleen maar uit t lijstje hihi
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus ♥ 22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Me84 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Linnley → Dinsdag 20 december → Moeders voor moeders Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Jenny13 → Vrijdag 23 december → Eerste echo (Gyn) Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie→ Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo
MvM was een mooie knaller! Leuk al die afspraken en echo's op de planning! Ik heb vandaag ook de eerste afspraken in de agenda mogen zetten.