Spannend Linniey! Mn dag is echt voorbij gevlogen op m'n werk. dus hoop morgen ook hihi. Is het gauw woensdag !
Zeker weten. Gelukkig ging mijn dag ook snel. Gezellig een dagje bij een vriendin. Hoop dat jou dag morgen ook weer snel gaat.
Hallo meiden! Jullie zijn al een tijdje op weg om te kletsen zeg. Ik dacht eerst, wat moet ik nu weer op het zp forum, maar ik merk toch dat ik het bij mijn eerste zo ontzettend prettig vond om te kletsen over de zwangerschap en dat doe ik nu met een aantal meiden nog steeds (inclusief regelmatige meetings). Dat ik mij toch ook kom melden. Ik moet mijn handtekening nog aanpassen hoor, doe ik zo. Ik ben nu voor de derde keer zwanger, maar de eerste keer ging het met 5,5 week mis. Nu dus ook wel angst dat het mis kan gaan, dus houd een voorzichtige slag om de arm. Zoontje is geboren in juni 2015 en dus nu 18 mnd oud. Ik ben wederom zwanger geworden met hulp van clomid en volgens de berekening uitgerekend op 26 augustus, maar waarschijnlijk eerder omdat ik bij mijn zoontje zwangerschapsdiabetes had en ook een keizersnede zal waarschijnlijk deze baby ook eerder ´gehaald´ worden. Ik ben dus ook geheel onder behandeling in het ziekenhuis. O ja, ik ben 31 jaar oud. En ga nog even wat pagina´s terug lezen om jullie kennismakingsverhaal te lezen! liefs! Aimee
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Me84 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Linnley → Dinsdag 20 december → Moeders voor moeders Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Barbsan → Woensdag 21 december → Tweede echo Dream82 → Woensdag 21 december → Eerste echo Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Jenny13 → Vrijdag 23 december → Eerste echo (Gyn) Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Nienke87 → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie → Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Mijntje1985 → Maandag 9 januari → Eerste echo Moppiemuis → Dinsdag 10 januari → Intake Winnie → Dinsdag 10 januari → Klinisch verpleegkundige wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo Laub → Maandag 16 januari → Eerste echo Luisteraar → Maandag 16 januari → Eerste echo Aagje → Woensdag 18 januari → Eerste echo
Ja sher bij mij is 3 jan juist de echo. De gyn wil weten of het dit keer wel in mn baarmoeder zit! Ik word ondertussen de hele tijd heen en weer geslingerd tussen 'het zit goed' en 'het zit fout' ik word echt gek van onzekerheid, niks voor mij!!!
Aimee: Gefeliciteerd en welkom! Oke ladies.. het was n puzzel. heb wat pagina's terug gelezen, en het facebook lijstje erbij gepakt en op die manier alles samengevoegd. en hoop dat ik nu alles heb hahaha. Zo niet, hoor ik t graag. maar damesss, dikgedrukttt.
Mijn moeders voor moeders afspraak mist nog 😊 28 december moeders voor moeders Aimee gefeliciteerd en welkom! Hopelijk gaat het dit keer goed!!
Gefeliciteerd en welkom aimee. Dus ook weer extra spannend voor jou net als heel veel dames hier op het forum. Begin echt het gevoel te krijgen dat ik 1 van de zeer weinig gelukkige mag zijn waarbij alles in 1keer goed gaat. Dit geeft wel veel zorgen ook weer want waarom zou ik zoveel geluk mogen hebben nu heb ik nog nooit gehad in mijn leven dus waarom nu wel. (Nogal onzeker is me ook jarenlang aangepraat door anderen niet familie ofzo). Heb al zoveel geluk met mijn man en dochter.
thnx dames! Ik zie dat het druk was in het sinterklaas weekend dat we daar nog tijd voor hadden met alle kids haha! Ik mag ook van geluk spreken hoor want alle keren dat ik zwanger raakte was de eerste keer dat ik ook een eisprong had! Dus eigenlijk ben ik alle keren direct in de eerste ronde zwanger geraakt en dat met mijn pcos! Ik heb alles gelezen en las bijzondere verhalen, meiden met ook pco, eileider verwijderd, andere medische oorzaken, of miskramen, heftig allemaal zeg! Ik ben ook enigzins spirtueel aangelegd, vroeger deed ik wel moeite om dingen te 'voelen' nu niet meer. Wel voor deze ronde naar accupunctuur geweest, omdat dit bij mijn zwangerschap van Joris ook hielp. Ik ben ook bezig met bewust ouderschap, niet heel erg, maar ik draag Joris regelmatig (in eerste jaar meer) in draagdoeken, gebruik wasbare luiers en geef hem geen melk. Ik heb Joris tot 13mnd borstvoeding gegeven, daarna stopte hij vanzelf. Tevens ben ik zeer matig met toegevoegde suikers geven en probeer ik alles zo natuurlijk mogelijk, ook in geval van mijn pco en zwangerschapsdiabetes. Facebookgroep, lijkt me leuk! maar ik wacht wel even tot mijn eerste echo. Die is 11 januari
Mss een rare vraag maar hoe komt je zoontje aan zijn melkproducten als je hem geen melk geeft. Geef je dan yoghurt ofzo? Heb me niet verdiept in dat bewust ouderschap.
Mijn zoontje van 19 maanden krijgt ook geen melk, want hij krijgt er eczeem van. Hij krijgt nog wel borstvoeding. Als ergens melk in moet, dan gebruik ik amandelmelk en hij eet kokosyoghurt. Hij krijgt trouwens ook geen suiker, zielig he
Ohw nee hoor absoluut niet zielig als ze geen suiker krijgen. Ik wil mijn dochter ook niet vol douwen met "troep" waar allemaal suikers in zitten. Minder fijn dat je zoontje niet tegen melk kan. Gelukkig zijn er alternatieven.
Mijn oudste heeft een zware vorm van diabetes type 1. We moeten hem ook vaak strikt in de gaten houden lwa eten e.d. gelukkig gaat de jongste er een soort van in mee. Het is niet 'leuk' of 'makkelijk' maar ach ze weten niet beter...