Ja ivm met een eerdere miskraam mocht ik eerder een echo. Ben de 31ste 6 weken en 5 dagen. Hopelijk kunnen ze wat zien en is het een mooie, goede echo. Zou een mooie afsluiter van het jaar zijn en tegelijkertijd een mooi begin van 2017 !
Wat gek dat ik nog geen bericht heb van MvM. Vorige week aangemeld maar nog geen telefoontje en afspraak!
Hmm wat raar. Misschien omdat ik heb aangevinkt dat ze 's avonds het beste kunnen bellen? (Ivm werk) Ach ik zie het wel.
@aimee Bewust ouderschap, leuk! Ben je dan ook met jezelf bezig. Je eigen gedrag en de invloed op je kind en wat het gedrag van je kind over jezelf zegt? Mijn zoontje heb ik zeker tot het voorjaar veel gedragen. Toen ontdekte ik een liesbreuk. Dus wat maanden niet kunnen dragen. Ik kan niet wachten weer zo'n kleintje tegen mij aan te hebben. Borstvoeding geef ik nog steeds. Zoontje heeft er nog geen genoeg van. @kismano Welkom en gefeliciteerd @sher1986 Nu al het vertrouwen in je lijf en in je kindje stoppen. Wel jammer van se misselijkheid. @aagj Leuk dat je draagconsulente bent. @goldfishie Welkom en gefeliciteerd @diabeetje Welkom en gefeliciteerd @mama2017 Ik kan me niet herinneren dat ik je al langs had zien komen. Dus bij dezen nog welkom en gefeliciteerd. Ik ben sinds gisteren niet lekker. Beetje verkouden, hoofdpijn, duizelig en steeds wat misselijk. Ik vind het moeilijk te bepalen wat nou door zwangerschap komt en wat niet. Vorige zwangerschap was het met 6 weken foute boel. Ik houd mijn hart vast. En ik voel mij erg moe.
Dat heb ik ook ingevuld, welke regio woon jij? Misschien komen we wel uit dezelfde regio en is het hier druk ofzo?
Groningen!! Toevallig hebben ze net gebeld haha. Ze hadden het druk in deze regio inderdaad. Morgen komt ze langs !
Welkom nieuwe dames! Gezellig. Leuk alle nieuwe afspraken, spannend hoor! Wat dragen betreft: Ik draag m'n zoontje ook, dus van plan de baby ook te gaan dragen. Maar draag nu met n draagzak, en wil dan graag een draagdoek kopen
nou dat is toevallig, ik wwon in Noord-Holland dus zelfde regio verhaal gaat niet op, dan wacht ik het nog even af en anders bel ik er van de week even achteraan, duurt toch nog 1.5 week voor ik 6 weken zwanger ben.
Leuk hoor al die aanmeldingen voor MvM! Ik heb me afgelopen weekend na de digitiale CB test meteen aangemeld en maandag avond belde ze al op Wel pas volgende week een afspraak, maar ze gaf ook aan dat ik volgende week pas kan beginnen met inleveren. Dus zal wel om die reden zijn Barbsan, ik heb je een pbtje gestuurd voor de fb groep Wensje, ik herken je twijfels heel erg Ik begin het ook echt steeds spannender te vinden allemaal.. Ook omdat ik al een paar daagjes niet meer getest heb waarschijnlijk. Wil komend weekend nog 1 digitale CB doen. Heb nog steeds heeltijd wat pijntjes beneden in de buik, vergelijkbaar met een opkomende menstruatie, maar toch net iets anders. Aardig verkouden, lage rugpijn, van tijd tot tijd misselijk en maagzuur en dusdanig gevoelige borsten dat ik daardoor niet op mn buik kan liggen als ik in bed lig.. Het zijn wel echt allemaal ook zwangerschapssymptomen, dus probeer er toch maar op te vertrouwen dat het allemaal goed zit Wel elke keer benieuwd of er toch niet nog bloed te zien is bij het afvegen, terwijl ik toch echt al een week overtijd ben ondertussen en al dik positief getest heb, haha..
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames. Hier ontzettend druk met alle kerstvoorbereidingen, probeer het vanaf hier weer een beetje te volgen en mee te kletsen. Veel dames die zich hebben aangemeld, super hoor! Ik heb mij tot nu toe nog niet aangemeld, vorig jaar heb ik tot ik 10 weken was voor hun opgevangen, heb het zo moeilijk gehad om me af te melden in december dat ik nu nog even wacht met aanmelden