Uitgerekend 16-31 augustus 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wensje2014, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Leuk allemaal moeders voor moeders!
    Ik heb vorige keer meegedaan ondanks de Hg en het heeft een soort trauma opgeleverd voor die geur.
    Ik doe deze keer dus niet mee voor mijn eigen rust. Ik ben zo onwijs uitgeput moe dat ik er even niks anders bij kan hebben dan mijn eigen dochter.

2. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Mevrouw van moeders voor moeders net weg. Mooi testje ! :)
    En een leuke zachte omslagdoek gekregen!

Bijgevoegde bestanden:

3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    leuk hoor. wat voor omslagdoek heb je gekregen?

4. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Kijk....Een hele lekkere dikke zachte! :)

Bijgevoegde bestanden:

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb vanochtend een whatsapp van MVM gekregen, bij mij komt ze 5 januari langs, ze heeft tussendoor vakantie daarom pas zo laat.

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    me net ook aangemeld voor mvm. heb heel lang zitten twijfelen maar nu toch maar gedaan. :D

7. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wensje2014; soms wel bewust ook naar mezelf kijken en ik voel hem heel goed aan. Maar werk ook met kinderen, dus het zit er ook wel een beetje ingebakken.

Ik draag ook nog af en toe, voor kerst een hele dikke warme draagtrui gekregen en wilde die vanmiddag gelijk uit proberen. Ik zou idd ook niet weten wat ik zonder zou moeten, helemaal straks als de tweede geboren wordt heb je toch je handen vrij voor de oudste.

Dagboek, als ze hem hebben op het dorp ga ik hem halen. Ik vul altijd eerst met potlood in voor je weet maar nooit. Overigens moet ik die van mijn zoontje nog steeds afmaken met foto's.

8. NicoleWH

NicoleWH Lid

16 dec 2016
    49
    0
    0
    Coördinator
    Nieuw-Amsterdam
    Wat kan je toch idioot onzeker zijn hè?! Morgen komt dus mvm, spookt me steeds in mijn kop; "wat als de test nu ineens negatief is!" Dus net bij KV weer een 2v5 gehaald en weer getest, hahaha. Gelukkig dik positief!!!!

Bijgevoegde bestanden:

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Aimee ik moet ook de foto's nog inplakken bij mijn zoontje.

Over een kwartiertje mvm hier. Ben niet eens zenuwachtig.

10. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Morgen gaan we mn schoonmoeder vertellen dat ze voor de eerste keer oma gaat worden, mits alles goed gaat.
    We vertellen het haar al zo vroeg, omdat ze vrijdag de sleutel van een nieuw huisje krijgt en ik eigenlijk bij haar alles opnieuw in de lak zou komen zetten. Nu ik zwanger ben, wil ik dat absoluut niet doen, en dus hebben we eigenlijk geen andere keus. Bovendien wist ze ook dat we in het medische traject zaten, en heeft ze zelfs een deel van de dienst gewerkt van mn vriend, zodat wij de behandeling konden doen (ze zijn ook collega's van elkaar)

Afgelopen weekend nog gezegd dat het niet gelukt was, omdat er toen ook vrienden van ons bij waren die we het nog niet willen vertellen, maar we zijn wel van mening dat we het mn schoonmoeder wel kenbaar moeten maken.

We hebben een klein kadootje voor haar in onze kerstboom hangen met een spruit erop geplakt. In het pakketje zitten een paar kleine babyslofjes met de tekst: "I love oma"
    We gaan haar dat pakketje geven met de melding dat het afkomstig is van een anonieme afzender waarvan we niet zeker weten of hij/zij zich ooit bekend gaat maken, maar dat we toch wel heel erg hopen dat dat wel gaat gebeuren.

Ben super benieuwd naar haar reactie :D

De rest van de ouders, broer en zussen moeten wachten tot tenminste de eerste echo. Dus sowieso nog tot begin januari. Maar die weten ook niet dat we in het traject zitten, dus dat maakt het wel makkelijker.

11. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Leuk zeg, al die aanmeldingen bij MvM!!! Ik wacht nog even tot na de eerste echo.

Hoe voelen jullie je, dames? Hier gisteren en eergisteren flink misselijk, vandaag voel ik me weer goed.

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    5 weken en 5 dagen zwanger 😍

Bijgevoegde bestanden:

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat een prachtige testen komen er toch langs van MvM! Ik kijk uit naar de mijne volgende week! :D

14. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Wat een mooie testen allemaal van mvm!

15. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Heel goed! :) ahhh die misselijkheid.... ik heb het met vlaagjes. Niet echt misselijkheid te noemen. Verder nergens last van eigenlijk. Zit gewoon goed in mn vel.

16. Mii24031989

17 aug 2016
    33
    0
    0
    Ben gastouder en schoonmaakster
    Welkom aan de nieuwe dames,

Ik heb ergens gehoord dat paracetamol of aspriennes niet zijn voor een prille zwangerschap is dat waar?
    Als dat zo is, is er dan een alternatief daarvoor of moet ik mijn hoofdpijn gewoon z'n gang laten gaan?

17. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Met 5+1 al n hele mooie test van MvM, ging al met n iets rustiger gevoel naar de vk. Een terecht. Er zit vooruitgang in.
    Beebje is z'n weg aan t maken in m'n buik, 4 Jan terug voor echo en intake tot zoverre gaat het dus goed.
    Ik heb misschien 2 tellen kunnen kijken, en toen was t al weer klaar. Dus niet ingezoomd oid om t beebje wat nog oh zo klein is om te bekijken.. en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ervan baal. Maar weten iniedergeval dat het tot zoverre goed gaat..
    En dat andere streepje was vocht zei ze, maar vergeten te vragen hoe t daar gekomen is ..

Wat paracetamol betreft; dit mag je gewoon nemen :)

Bijgevoegde bestanden:

18. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Paracetamol mag. Is het enige dat ik mocht slikken in ieder geval.

Fijn dat je meer rust hebt Barbsan. En op naar een mooie echo 4 januari.

Moeders voor moeders, ik blijf er voor nu nog steeds bij dat ik niet meedoe. Vandaag zo beroerd. Ik wil het echt niet weer zoals bij de voroge zwangerschap. Telefoon ga ik weer weg leggen. Want daar word ik nu ook weer biet lekker van.

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Barbsan wat vervelend dat ze niet echt de tijd voor je hebben genomen zeg. Er is iig duidelijk wat gaande.

Mooie mvm test.

Wensje rustig aan doen meid.

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Barbsan wat fijn dat het er voor nu goed uit ziet! Ook mooie test van mvm!
    Wel erg jammer idd dat ze zo weinig tijd voor je hadden.. :( op naar 4 januari :)

Deel Deze Pagina