Ahh Me84 wat ontzettend vervelend meis <3! Welkom nieuwe meiden.. Hier beginnend griepje helaas. Lekker zo voor de feestdagen.
Mvm hier geweest, voordat de controle streep kwam knalde de teststreep er al uit! Gebeurt niet vaak volgens haar, dus veel HCG. Morgen naar VK voor een echo, als er maar niet 2 inzitten 😱 zal wel niet hoor.... En als het zo is komt het ook wel goed.😊
Sher, hopelijk zet het niet door! Beterschap meid! Nicole, prachtige test! Je bent natuurlijk ook al wel 6+1, dus misschien speelt dat nog mee? Ben heel benieuwd naar je echo morgen! Ik heb deze 3 januari met 6+3, dus beetje vergelijkbaar met jou
Me84, wat rot zeg. Veel sterkte. En wauw wat een knaller NicoleWH! Hoe voelen jullie je verder? Veel kwaaltjes? Ik voel eigenlijk nog steeds niet echt iets. Smiddags wat moe maar verder mag ik niet klagen! Vraag me alleen wel af hoe ik tijdems de feestdagen dit kan verbergen. Ik ga het maar op een antibioticakuurtje gooien ofzo. Wat gaan jullie als smoesje gebruiken?
Hoi allemaal, Ik voeg me graag bij de groep als jullie dit goed vinden! Ik ben Monique en ben 30 jaar en "officieel" sinds vandaag zwanger van een tweede kindje! We zijn super blij! Ik ga snel even bijlezen over jullie verhalen. Hieronder heb ik mijzelf ook toegevoegd
Geen smoesjes, de feestdagen vieren we met vrienden en familie die onze situatie heel goed kennen, de meesten weten al dat het weer raak is 😚 Wij zijn er altijd heel open in, alleen op ons werk houden we het nog even geheim maar zelfs daar hebben we allebei 1 collega die het weet