Ik heb een zoontje van 2 en daarnaast werk ik als leidster op een kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang. Zo'n 20uur per week. Werkte eerst fulltime maar na de komst van ons zoontje bewust gekozen om minder te werken. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, dus meer weg dan thuis.
Vandaag echo gehad, en ik kan het niet geloven, maar zijn er twee!!!! Volgens haar eeneiig met wel een eigen vruchtzakje. Nog geen knipperlichtje, maar ze zag wel iets in beide zakjes. Ook zei ze dat er een mooi dik schotje tussen zat, das was gunstig! Ze schat mijn duur nu 5 en halve week. Kan het niet geloven 😊
Ohw wat heerlijk wel even wennen dat het er 2zijn maar nu wel tijd genoeg om het te laten bezinken. Fijn hoor. Jammer dat er nog geen knipperlichtje te zien was. Wanneer mag je weer?
Hier vanmorgen een mooie echo gehad. Zat op de juiste plek, was zo groot als het moest zijn en er was al een kloppend hartje! ❤ Een wel te verstaan haha! Wat bijzonder om na 3 jaar hopen en behandelingen dit te mogen zien. Wow.. gelijk aangemeld bij de VK en daar heb ik op 10 januari de eerste echo en 13 januari de intake. Kan niet wachten 😃
wat fijn de goeie echo's en wat een verrassing nicoleWH, had je al een voorgevoel of compleet verrrast? Ik werk 24 uur in de week als databeheerder, heel erg leuk maar ook heel erg druk, is eigenlijk te veel werk 24 uur. Ik ben nu een extra persoon aan het opleiden dus hoop dat dat straks wat verlichting gaat geven. Mijn leidinggevende weet nog niet dat ik zwanger ben, wil dit na de eerste echo gaan vertellen.
Wow wat een mooie echo's meiden!! Ow Nicole wat bijzonder, een tweeling! Is zeker even wennen aan het idee? Duimen dat het twee mooie sterke kindjes zijn! Jenny, wat bijzonder om te zien hè! En de volgende echo wordt het alweer een echt monumentje!
mag ik ook op de lijst? Mirjav81, 35 jaar, zwanger van 3de Uitgerekend 22 augustus 2017 11-01-2017 eerste echo
Wat een mooie echo's. En Nicole wat super leuk twee. Was het verassing? Hier afgelopen dagen erg druk geweest. Hier nog geduld hebben tot 6 januari. Heb eigenlijk geen klachten op af en toe wat steken na. Ik werk zelf 32 uur in een wijkteam.
Ik ben ook thuisblijfmama En wat een mooie echo's, gefeliciteerd dames!!! Wat een opluchting! (ik wil oooooook haha)
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e +4e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Kismano - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥21 augustus Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje♥♥ ♥22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ Goldfishie - 34 jaar - 1e kindje♥♥ ♥ 29 augustus Monijari - 30 jaar - 2e kindje♥♥ ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Nienke87 → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Goldfishie → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo Mama2017 → Zaterdag 31 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Kismano → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Barbsan → Woensdag 4 januari → Derde echo + intake Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake wendy424 → Donderdag 5 januari → Moeders voor moeders NicoleWH → Donderdag 5 januari → Tweede echo Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie → Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Mijntje1985 → Maandag 9 januari → Eerste echo Jenny13 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Moppiemuis → Dinsdag 10 januari → Intake Goldfishie → Dinsdag 10 januari → Eerste echo patje 20 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Winnie → Dinsdag 10 januari → Klinisch verpleegkundige wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo diabeetje→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Aimee85→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Mirjav81 → woensdag 11 januari → eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Jenny13 → Vrijdag 13 januari → intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo Laub → Maandag 16 januari → Eerste echo Luisteraar → Maandag 16 januari → Eerste echo Aagje → Woensdag 18 januari → Eerste echo mama2017 → woensdag 18 januari → Termijn Echo + intake Monijaro → Donderdag 19 januari → Eerste echo + intake sher1986 → Donderdag 26 januari → afsprakenronde ziekenhuis Mis je iets? Even dikgedrukt een berichtje plaatsen!
Onwijs gefeliciteerd meiden!!! Een tweeling poehey! Ik zou het wel willen maar ik zou wel ff moeten wennen hihi En ik word wel erg ongeduldig van al die echo's
welkom en gefeliciteerd. voor de dames die dat willen er is ook een geheime fb pagina. als je daar mee wilt praten stuur barbsan even een pbtje met je naam zodat zij je toe kan voegen. Ik geloof dat swimming dit ook kan doen.
Klopt mogen mij n pbtje sturen. Ik kan nu nog even als enige toevoegen. Reageer later of morgen even op de rest !
Haha ik pas steeds de lijst aan maar op de een of andere manier staat er toch weer dat ik mijn 2e kindje verwacht. En ik heb al 2 mooie exemplaartjes rond huppelen!